Natálie H. 31 let , životopis 969315
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Mladá Boleslav + 20 km ochota dojíždět Mapa Milovice (okres Nymburk) + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Černý Most + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Auditor v ekonomice a financích Fakturant/ka Finanční účetní Odborný asistent v ekonomii Pracovník back office Referent Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Vyžaduji: příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola podnikatelská HERMÉS MB s.r.o.
Ekonomika a podnikání
září 2016 – červen 2018SŠ s maturitou
ISŠ Na Karmeli Mladá Boleslav
Aranžér - designer
září 2010 – červen 2016Vyučení
Zakladní Škola K.H. Máchy Doksy
bez zaměření
září 2000 – červenec 2010Základní
Praxe 9 let
Le*****dec
Fakturant/ka- asistentka
listopad 2023 – dosud 2 roky a 2 měsíce
• Komplexní zpracování přijatých i vydaných faktur – zadávání, kontrola, kompletace, skenování a archivace (program Navision) • Aktivní správa pohledávek – sledování plateb, komunikace s odběrateli, upomínky, zajištění včasného inkasa • Zajištění a evidence firemních nákupů, příprava dárkových balíčků pro zaměstnance, klienty a partnery • Organizace občerstvení a zázemí pro firemní akce a obchodní jednání • Vyřizování e-mailové, telefonické a poštovní korespondence • Příprava podkladů pro docházku zaměstnanců a interní evidenci • Správa pokladny, kontrola dokladů a zajištění pravidelných inventur • Evidence a správa firemního majetku a vozidel včetně související dokumentace • Vyhotovování a vedení předávacích protokolů k firemnímu vybavení • Administrativní podpora veřejných zakázek – vyhledávání aktuálních výběrových řízení, příprava a kompletace podkladů, registrace do portálů (např. EZAK), hlídání termínů a komunikace s dodavateli • Operativní administrativní a organizační podpora vedení společnosti
Pr*********mia
Referent
únor 2022 – říjen 2023 1 rok a 9 měsíců
• Vedení administrativní agendy vlastníků jednotek ve společenství vlastníků (SVJ) • Zpracování ročního vyúčtování služeb a nákladů spojených s užíváním bytových jednotek • Zadávání a správa přijatých faktur v systému • Navyšování a úprava měsíčních předpisů záloh dle aktuálních potřeb • Kontrola plateb, řešení nesrovnalostí a komunikace s vlastníky • Zpracování bankovních výpisů a jejich párování s pohyby na účtech • Práce v účetních a správcovských systémech Domus a Finus
Ge*******vna
Pojišťovací poradce
listopad 2018 – červenec 2023 4 roky a 9 měsíců
• Komplexní nabídka a zajištění služeb v oblasti pojišťovnictví a finančních produktů • Zprostředkování životního i neživotního pojištění dle individuálních potřeb klientů • Poradenství a sjednávání penzijního připojištění a stavebního spoření • Péče o klienty, aktualizace smluv, správa pojistných smluv a následný servis • Sledování aktuálních trendů a legislativních změn v oblasti finančních produktů
Ho*********ělá
Číšník/servírka
2017 – 2021 4 roky a 6 měsíců
Brigáda - obsluha restaurace a baru. Příprava a obsluha svateb, oslav a večírků.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Základní znalosti Finus, Domus, Windomy, Navision..
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Základy projektového řízení
• Znalost základních principů projektového řízení – stanovení cílů, plánování jednotlivých fází, časový harmonogram, vyhodnocování rizik • Schopnost efektivního rozdělení úkolů, stanovení priorit a kontrola postupu plnění • Důraz na komunikaci v týmu i s externími partnery, řešení problémů a zpětná vazba • Orientace v klíčových oblastech podnikání – plánování, marketing, financování, zákaznický servis • Vědomí důležitosti analýzy, zodpovědnosti a strategického přístupu pro dosažení podnikatelského cíle
listopad 2022
IDD zkouška - životní pojištění
Prodej životního pojištění
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2021
IDD zkouška - neživotní pojištění
Prodej neživotního pojištění. (auta, majetek)
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2021
Penzijní připojištění
únor 2019