Foto: Bc. Tereza K.
ID 477508

Bc. Tereza K. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Havířov + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: převážně

Vzdělání Bakalářské

Univerzita Palackého Olomouc

Právo ve veřejné správě

2014 – 2017Bakalářské

Gymnázium studentská Havířov

Gymnázium (Gymnázium - všeobecné)

2003 – 2011SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 11 měsíců

Ti*****.o.

Facility specialist

srpen 2018 – dosud 7 let a 5 měsíců

V pozici facility specialist jsem zodpovědná za interní facility záležitosti všech českých poboček společnosti, kdy největší ostravská pobočka má v současné době přibližně 2500 zaměstnanců. Mám zodpovědnost za nastavení a kontrolu procesů týkajících se úklidu, fungování recepce a údržby. Nedílnou součástí mé pracovní náplně je organizace space managementu poboček. Sjednávám schůzky a komunikuji s managery jednotlivých teamů stran facility záležitostí. Komunikuji se zaměstnanci, dodavateli služeb a zástupci majitelů budov, ve kterých naše pobočky sídlí. Jsem zodpovědná za objednávky a údržbu veškerého vybavení kanceláří. Vedu rekonstrukční projekty a dohlížím na jejich průběh. Jako podpora facility managera jsem rozvněž zodpovědná za kontrolu fakturací souvisejících s činnostmi v rámci facility. Na měsíční bázi provádím školení nováčků stran facility služeb a procesů v rámci společnosti. Vytvářím kvartální reporty různých směrů, které poté i prezentuji. V současné době se podílím na projektu příprav týkajících se realizace nových prostor pro největší českou pobočku a relokaci do těchto nových prostor.

Če*********ení

Referent odboru registru pojištěnců a zaměstnavatelů

2018 – 2018 6 měsíců

komunikace s klienty, příjem žádostí, vydávání potvrzení, komunikace s úřady

Li*******.o.

Operátorka eshopu

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Zpracování objednávek, administrativní činnost spojená s fungováním eshopu, kontakt se zákazníky

Pe*****ino

Asistent prodeje

2014 – 2017 3 roky a 6 měsíců

Prodej dětských oděvů

Tu*********.o.

Administrativní pracovník

2013 – 2017 4 roky a 6 měsíců

Zpracování nabídek do veřejných soutěží, zpracování faktur, administrativní činnost, zpracování objednávek materiálu a subdodavatelů, vedení evidence korespondence

Jazyky

španělštinazačátečník

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Adobe Photoshop

Kurzy

Státní jazyková zkouška

Anglický jazyk

leden 2011

FCE

Jazyková zkouška Anglický jazyk

leden 2011

Zájmy

Sport, cestování, turistika

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45