Bc. Tereza K. 33 let , životopis 477508
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Project manager organizačně-ekonomický Provozní ředitel / manažer Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: převážně
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Palackého Olomouc
Právo ve veřejné správě
2014 – 2017Bakalářské
Gymnázium studentská Havířov
Gymnázium (Gymnázium - všeobecné)
2003 – 2011SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 11 měsíců
Ti*****.o.
Facility specialist
srpen 2018 – dosud 7 let a 5 měsíců
V pozici facility specialist jsem zodpovědná za interní facility záležitosti všech českých poboček společnosti, kdy největší ostravská pobočka má v současné době přibližně 2500 zaměstnanců. Mám zodpovědnost za nastavení a kontrolu procesů týkajících se úklidu, fungování recepce a údržby. Nedílnou součástí mé pracovní náplně je organizace space managementu poboček. Sjednávám schůzky a komunikuji s managery jednotlivých teamů stran facility záležitostí. Komunikuji se zaměstnanci, dodavateli služeb a zástupci majitelů budov, ve kterých naše pobočky sídlí. Jsem zodpovědná za objednávky a údržbu veškerého vybavení kanceláří. Vedu rekonstrukční projekty a dohlížím na jejich průběh. Jako podpora facility managera jsem rozvněž zodpovědná za kontrolu fakturací souvisejících s činnostmi v rámci facility. Na měsíční bázi provádím školení nováčků stran facility služeb a procesů v rámci společnosti. Vytvářím kvartální reporty různých směrů, které poté i prezentuji. V současné době se podílím na projektu příprav týkajících se realizace nových prostor pro největší českou pobočku a relokaci do těchto nových prostor.
Če*********ení
Referent odboru registru pojištěnců a zaměstnavatelů
2018 – 2018 6 měsíců
komunikace s klienty, příjem žádostí, vydávání potvrzení, komunikace s úřady
Li*******.o.
Operátorka eshopu
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Zpracování objednávek, administrativní činnost spojená s fungováním eshopu, kontakt se zákazníky
Pe*****ino
Asistent prodeje
2014 – 2017 3 roky a 6 měsíců
Prodej dětských oděvů
Tu*********.o.
Administrativní pracovník
2013 – 2017 4 roky a 6 měsíců
Zpracování nabídek do veřejných soutěží, zpracování faktur, administrativní činnost, zpracování objednávek materiálu a subdodavatelů, vedení evidence korespondence
Jazyky
španělštinazačátečník
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Kurzy
Státní jazyková zkouška
Anglický jazyk
leden 2011
FCE
Jazyková zkouška Anglický jazyk
leden 2011