Darina F., BA 47 let , životopis 786374
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
The Nottingham Trent University, BIBS a.s, Lidická 81, Brno - Ekonomie - management
Busines Management
2011 – 2015Bakalářské
SOU Obchodní, Jánská 22, Brno - Vnitřní obchod, ekonomie podniku
Vnitřní obchod, ekonomie podniku
2000 – 2003SŠ s maturitou
SOU Obchodní, Jánská 22, Brno
Vnitřní obchod
1992 – 1996Vyučení
Praxe 22 let
JRA Management, s.r.o.
Facility Manager
2023 – 2024 1 rok a 6 měsíců
Udržování administrativních budov a jejich technologií VZT, chlazení, topení, IT přístupového systému. Zajištění běžného provozu, stanovování plánu údržby, organizace revizí dle zákonných norem, oprav nemovitostí, řešení havarijních stavů a krizových situací. Komunikace s dodavateli a uživateli objektů. Řízení týmu údržby, úklidu, ostrahy a recepce, podílení se na výběru nových zaměstnanců. Zajišťování školení, prohlídek a dodržování veškerých povinností v souvislosti s PO a BOZP. Pravidelný reporting a vedení provozní dokumentace. Vedení výběrových řízení na outsourcované služby, vyhodnocování nabídek.
Muzeum romské kultury s.p.o.
Vedoucí provozního oddělení
2020 – 2023 3 roky a 6 měsíců
Zajišťování efektivnosti hospodaření, snižování nákladů v rámci provozu muzea a všech jeho poboček, kontrola provozních plánů, BOZP a PO, řízení a koordinace svěřených útvarů a IT, komunikace s poskytovateli služeb, příprava výběrových řízení. Komunikace s ministerstvem kultury a příprava podkladů pro analýzy ministerstva. Koordinace a zajišťování všech akcí MRK po celé ČR. Spolupráce jako finanční manager s Norskými fondy na projektu CRSP.
OSVČ
OSVČ
2010 – 2020 10 let a 6 měsíců
Marketingové průzkumy trhu, administrativní činnosti, zpracování přehledů pro klienty, zpracování analýz
AK2H insolvence v.o.s.
Vedoucí právní kanceláře
2018 – 2018 6 měsíců
Zařizování veškerých činností spojených s chodem kaneláře, správa budovy, jednání s klienty, soudy, datová schránka, příprava podkladů k jednání
100% Rework s.r.o.
Asistentka jednatele společnosti
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Administrativní podpora jednatele společnosti, správa a evidence smluv, evidence pošty, marketingové činnosti, zajištění chodu kanceláře, spolupráce na přípravě MSV
Domint a.s.
Asistentka jednatele
2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců
Zajištění chodu kanceláře, jednání s úřady, inženýrskými profesemi, komunikace se zákazníky a dodavateli, příprava podkladů pro účetnictví, mzdy, administrativní podpora, organizace firemních akcí
Tyco Electronics s.r.o.
Kontrolor jakosti
2004 – 2006 2 roky a 6 měsíců
Organizace práce, kontrola jakosti výrobků
Solitary
Personální oddělení
1996 – 1998 2 roky a 6 měsíců
Pracovně - právní vztahy, komunikace s úřady, příprava podkladů pro mzdy, pracovní pohovory
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Program WinPack
Kurzy
BOZP a PO, Technická správa budov
červenec 2023