Není foto: Darina F., BA
ID 786374

Darina F., BA 47 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Administrativní pracovník

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

The Nottingham Trent University, BIBS a.s, Lidická 81, Brno - Ekonomie - management

Busines Management

2011 – 2015Bakalářské

SOU Obchodní, Jánská 22, Brno - Vnitřní obchod, ekonomie podniku

Vnitřní obchod, ekonomie podniku

2000 – 2003SŠ s maturitou

SOU Obchodní, Jánská 22, Brno

Vnitřní obchod

1992 – 1996Vyučení

Praxe 22 let

JRA Management, s.r.o.

Facility Manager

2023 – 2024 1 rok a 6 měsíců

Udržování administrativních budov a jejich technologií VZT, chlazení, topení, IT přístupového systému. Zajištění běžného provozu, stanovování plánu údržby, organizace revizí dle zákonných norem, oprav nemovitostí, řešení havarijních stavů a krizových situací. Komunikace s dodavateli a uživateli objektů. Řízení týmu údržby, úklidu, ostrahy a recepce, podílení se na výběru nových zaměstnanců. Zajišťování školení, prohlídek a dodržování veškerých povinností v souvislosti s PO a BOZP. Pravidelný reporting a vedení provozní dokumentace. Vedení výběrových řízení na outsourcované služby, vyhodnocování nabídek.

Muzeum romské kultury s.p.o.

Vedoucí provozního oddělení

2020 – 2023 3 roky a 6 měsíců

Zajišťování efektivnosti hospodaření, snižování nákladů v rámci provozu muzea a všech jeho poboček, kontrola provozních plánů, BOZP a PO, řízení a koordinace svěřených útvarů a IT, komunikace s poskytovateli služeb, příprava výběrových řízení. Komunikace s ministerstvem kultury a příprava podkladů pro analýzy ministerstva. Koordinace a zajišťování všech akcí MRK po celé ČR. Spolupráce jako finanční manager s Norskými fondy na projektu CRSP.

OSVČ

OSVČ

2010 – 2020 10 let a 6 měsíců

Marketingové průzkumy trhu, administrativní činnosti, zpracování přehledů pro klienty, zpracování analýz

AK2H insolvence v.o.s.

Vedoucí právní kanceláře

2018 – 2018 6 měsíců

Zařizování veškerých činností spojených s chodem kaneláře, správa budovy, jednání s klienty, soudy, datová schránka, příprava podkladů k jednání

100% Rework s.r.o.

Asistentka jednatele společnosti

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Administrativní podpora jednatele společnosti, správa a evidence smluv, evidence pošty, marketingové činnosti, zajištění chodu kanceláře, spolupráce na přípravě MSV

Domint a.s.

Asistentka jednatele

2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců

Zajištění chodu kanceláře, jednání s úřady, inženýrskými profesemi, komunikace se zákazníky a dodavateli, příprava podkladů pro účetnictví, mzdy, administrativní podpora, organizace firemních akcí

Tyco Electronics s.r.o.

Kontrolor jakosti

2004 – 2006 2 roky a 6 měsíců

Organizace práce, kontrola jakosti výrobků

Solitary

Personální oddělení

1996 – 1998 2 roky a 6 měsíců

Pracovně - právní vztahy, komunikace s úřady, příprava podkladů pro mzdy, pracovní pohovory

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Program WinPack

Kurzy

BOZP a PO, Technická správa budov

červenec 2023

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45