Není foto: J. R.
ID 730742

J. R.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Bakalářské

Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.

Mezinárodní teritoriální studium (Cestovní ruch)

2013 – srpen 2020Bakalářské

Střední odborná škola pro administrativu EU

Veřejnosprávní činnost (Právní administrativa)

2009 – 2013SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 11 měsíců

Te*********.o.

Facility management

březen 2025 – dosud 7 měsíců

Zodpovědnost za řádný chod technické divize, řízení jejich pracovníků a externích dodavatelů tak, aby byl zajištěn provoz autobusového nádraží a všech nemovitostí a technického vybavení v majetku společnosti. Zodpovědnost za ekonomické výsledky divize a efektivní vynakládání finančních prostředků v rámci technické divize pro zajištění řádného provozu společnosti. Tvorba budgetů jednotlivých nemovitostí a plánů oprav a investic a zodpovědnost za jejich plnění. Odpovědnost za řádnou dokumentaci spravovaných nemovitostí, zabezpečování povinných revizí, odborných zkoušek a prohlídek. Dodržování předpisů v oblasti ochrany životního prostředí; bezpečnosti a ochrany zdraví při práci; v oblasti požární ochrany; v oblasti odpadového hospodářství vč. lapolů. Zajištění oprav a běžné údržby, včetně havárií. Odpovědnost za vyhotovení a věcnou správnost objednávek, faktur a smluv. Vyřizování reklamací, přenáší požadavků do společnosti, komunikace s nájemci a externími společnostmi. Zabezpečení nákupu technického a kancelářského vybavení. Vedení technickým pasportů nemovitostí, vedení klíčového hospodářství, dodržování předpisů v oblasti odpadového hospodářství, zabezpečení vnitřního a vnějšího úklidu, včetně databáze odpadů. Zodpovědnost za vozový park, čerpací stanici, mycí boxy, technické centrum.

Ob*********ice

zastupitel obce

listopad 2015 – dosud 9 let a 11 měsíců

Odpovědnost a dodržování plánu rozvoje obce a hospodaření s obecním majetkem.

SP*********.o.

Facility/Office management

leden 2019 – únor 2025 6 let a 2 měsíce

Správa, ochrana a údržba majetku, evidence majetku, kompletní zajišťování oprav a údržby, BOZP, vedení dokumentace ke správě budov, tvorba dílčího povodňového plánu, tvorba směrnic. Evidence služebních vozidel, jejich pronájem. Zodpovědnost za plán investic a jejich realizaci. Zpracování a kontrola nájemních smluv, příprava podkladů pro jednatele a právního zástupce, jednání s orgány veřejné správy. Vedení zaměstnanců. Práce se SAP, Lotus Notes. Zodpovědnost za opatření v oblasti BOZP a bezpečnostních auditů. Office management -podpora vrcholového vedení společnosti, výpomoc s event managementem. Tvorba a aktualizace směrnic (Fleet, Facility, BOZP, …). Zajištění hladkého chodu kanceláří, zasedacích místností a kuchyněk. Organizování a koordinace akcí, schůzek, řešení ad hoc situací, evidence pošty, hlídání objednávek, lhůt, objednávky kancelářských potřeb, hyg.materiálu, aj. Správa firemních mobilních telefonů (lokální smlouvy, přidělování a optimalizace nákladů, objednávání nového HW). Správa vozového parku: objednávky nových služebních vozidel, sledování konce leasingových podmínek, příprava smluv. Řízení dodavatelských služeb - úklid, poštovní služby, tiskárny atd. Vyjednávání, výběr dodavatelů a uzavírání nájemních smluv.

Ob*********ice

místostarosta obce

prosinec 2015 – listopad 2018 3 roky

Administrativní činnost, práce s lidmi, komunikace s médii, PR, vedení obce, obecního úřadu a jejich zaměstnanců, sepisování smluv, komunikace s dodavateli a advokátní kanceláří, zadávání veřejných zakázek. Znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích. Vedení bezpečnostních složek a organizačních složek obce. Organizování kulturních a sociálních akcí, pracovních schůzek a meetingů. Pravidelná komunikace s orgány veřejné správy.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiZkušený

Programovací jazyky

Lotus Notes

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Projektové řízení - nástroje a techniky

Školení se zaměřením na základní techniky vedení projektové iniciativy a na fáze projektového cyklu. Účastník je schopen řídit středně velké projekty pomocí standardu PMBOK.

duben 2022

Vedoucí pracovní skupiny MAS Nad Prahou

Vedoucí pracovní skupiny Senioři v projektu Komunitní plánování sociálních služeb v MAS Nad Prahou. Podílení se na fungování skupiny, vedení pracovní skupiny, získávání informací a podkladů pro jednání pracovní skupiny a projekt KPSS, komunikace s cílovými skupinami a se členy pracovní skupiny, účast na jednání Koordinační skupiny.

2018

Kurz první pomoci

Absolvování kurzu první pomoci

2017

Pravomoc členů zastupitelstva a rady obce, trestní odpovědnost těchto členů – pohledem MV ČR

Základní uspořádání obecních orgánů, s jejich pravomocemi a zejména se vzájemnými vazbami (vzájemné interakce, možnost ukládat úkoly, kontrolní pravomoci apod.) a dále trestní odpovědnost těchto orgánů.

2017

Vstupní vzdělávání úředníků územních samosprávných celků

Vstupní vzdělávání (Vzdělávací institut Středočeského kraje)

2016

Zákon o zadávání veřejných zakázek

Seznámení se se zákonem o zadávání veřejných zakázek, vysvětlení hlavních pojmů, příprava zadávací dokumentace a průběh jednotlivých druhů řízení (vyjma soutěžního dialogu, koncese, soutěže o návrh a inovačního partnerství). Dále zaměří se na posouzení a hodnocení nabídek a ukončení zadávacího řízení.

2016

Školení systému ASPI

Časová znění předpisů, vzájemné vztahy mezi předpisy navzájem i vůči judikatuře a literatuře (komentářům a výkladům).

2016

The Cambridge Institute

2013

Certificate Eastbourne College

2010

Zájmy

Práce s lidmi, seniory, cestování, poznávání nových lidí, nových zvyků a nových míst, komunikace s lidmi, vedení týmu, plavání, fitness, procházky v přírodě, domácí mazlíčci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45