
J. R. , životopis 730742
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.
Mezinárodní teritoriální studium (Cestovní ruch)
2013 – srpen 2020Bakalářské
Střední odborná škola pro administrativu EU
Veřejnosprávní činnost (Právní administrativa)
2009 – 2013SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 11 měsíců
Te*********.o.
Facility management
březen 2025 – dosud 7 měsíců
Zodpovědnost za řádný chod technické divize, řízení jejich pracovníků a externích dodavatelů tak, aby byl zajištěn provoz autobusového nádraží a všech nemovitostí a technického vybavení v majetku společnosti. Zodpovědnost za ekonomické výsledky divize a efektivní vynakládání finančních prostředků v rámci technické divize pro zajištění řádného provozu společnosti. Tvorba budgetů jednotlivých nemovitostí a plánů oprav a investic a zodpovědnost za jejich plnění. Odpovědnost za řádnou dokumentaci spravovaných nemovitostí, zabezpečování povinných revizí, odborných zkoušek a prohlídek. Dodržování předpisů v oblasti ochrany životního prostředí; bezpečnosti a ochrany zdraví při práci; v oblasti požární ochrany; v oblasti odpadového hospodářství vč. lapolů. Zajištění oprav a běžné údržby, včetně havárií. Odpovědnost za vyhotovení a věcnou správnost objednávek, faktur a smluv. Vyřizování reklamací, přenáší požadavků do společnosti, komunikace s nájemci a externími společnostmi. Zabezpečení nákupu technického a kancelářského vybavení. Vedení technickým pasportů nemovitostí, vedení klíčového hospodářství, dodržování předpisů v oblasti odpadového hospodářství, zabezpečení vnitřního a vnějšího úklidu, včetně databáze odpadů. Zodpovědnost za vozový park, čerpací stanici, mycí boxy, technické centrum.
Ob*********ice
zastupitel obce
listopad 2015 – dosud 9 let a 11 měsíců
Odpovědnost a dodržování plánu rozvoje obce a hospodaření s obecním majetkem.
SP*********.o.
Facility/Office management
leden 2019 – únor 2025 6 let a 2 měsíce
Správa, ochrana a údržba majetku, evidence majetku, kompletní zajišťování oprav a údržby, BOZP, vedení dokumentace ke správě budov, tvorba dílčího povodňového plánu, tvorba směrnic. Evidence služebních vozidel, jejich pronájem. Zodpovědnost za plán investic a jejich realizaci. Zpracování a kontrola nájemních smluv, příprava podkladů pro jednatele a právního zástupce, jednání s orgány veřejné správy. Vedení zaměstnanců. Práce se SAP, Lotus Notes. Zodpovědnost za opatření v oblasti BOZP a bezpečnostních auditů. Office management -podpora vrcholového vedení společnosti, výpomoc s event managementem. Tvorba a aktualizace směrnic (Fleet, Facility, BOZP, …). Zajištění hladkého chodu kanceláří, zasedacích místností a kuchyněk. Organizování a koordinace akcí, schůzek, řešení ad hoc situací, evidence pošty, hlídání objednávek, lhůt, objednávky kancelářských potřeb, hyg.materiálu, aj. Správa firemních mobilních telefonů (lokální smlouvy, přidělování a optimalizace nákladů, objednávání nového HW). Správa vozového parku: objednávky nových služebních vozidel, sledování konce leasingových podmínek, příprava smluv. Řízení dodavatelských služeb - úklid, poštovní služby, tiskárny atd. Vyjednávání, výběr dodavatelů a uzavírání nájemních smluv.
Ob*********ice
místostarosta obce
prosinec 2015 – listopad 2018 3 roky
Administrativní činnost, práce s lidmi, komunikace s médii, PR, vedení obce, obecního úřadu a jejich zaměstnanců, sepisování smluv, komunikace s dodavateli a advokátní kanceláří, zadávání veřejných zakázek. Znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích. Vedení bezpečnostních složek a organizačních složek obce. Organizování kulturních a sociálních akcí, pracovních schůzek a meetingů. Pravidelná komunikace s orgány veřejné správy.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
Programovací jazyky
Lotus Notes
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Projektové řízení - nástroje a techniky
Školení se zaměřením na základní techniky vedení projektové iniciativy a na fáze projektového cyklu. Účastník je schopen řídit středně velké projekty pomocí standardu PMBOK.
duben 2022
Vedoucí pracovní skupiny MAS Nad Prahou
Vedoucí pracovní skupiny Senioři v projektu Komunitní plánování sociálních služeb v MAS Nad Prahou. Podílení se na fungování skupiny, vedení pracovní skupiny, získávání informací a podkladů pro jednání pracovní skupiny a projekt KPSS, komunikace s cílovými skupinami a se členy pracovní skupiny, účast na jednání Koordinační skupiny.
2018
Kurz první pomoci
Absolvování kurzu první pomoci
2017
Pravomoc členů zastupitelstva a rady obce, trestní odpovědnost těchto členů – pohledem MV ČR
Základní uspořádání obecních orgánů, s jejich pravomocemi a zejména se vzájemnými vazbami (vzájemné interakce, možnost ukládat úkoly, kontrolní pravomoci apod.) a dále trestní odpovědnost těchto orgánů.
2017
Vstupní vzdělávání úředníků územních samosprávných celků
Vstupní vzdělávání (Vzdělávací institut Středočeského kraje)
2016
Zákon o zadávání veřejných zakázek
Seznámení se se zákonem o zadávání veřejných zakázek, vysvětlení hlavních pojmů, příprava zadávací dokumentace a průběh jednotlivých druhů řízení (vyjma soutěžního dialogu, koncese, soutěže o návrh a inovačního partnerství). Dále zaměří se na posouzení a hodnocení nabídek a ukončení zadávacího řízení.
2016
Školení systému ASPI
Časová znění předpisů, vzájemné vztahy mezi předpisy navzájem i vůči judikatuře a literatuře (komentářům a výkladům).
2016
The Cambridge Institute
2013
Certificate Eastbourne College
2010