Kateřina Z. 44 let , životopis 1332346
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Státní jazyková škola Brno
Angličtina
září 2001 – červen 2002Základní
Obchodní akademie
Ekonomie
září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 4 měsíce
M&*****.o.
EXECUTIVE ASSISTANT
listopad 2024 – srpen 2025 10 měsíců
- Podpora vedení společností (příprava prezentací, reportů, dokumentů) - Organizace a řízení projektů (zajištění hladkého průběhu projektů, sledování termínů a plnění úkolů) - Komunikace a koordinace (zajištění efektivní komunikace mezi týmy a jednotlivými členy vedení; příprava zápisů ze schůzek) - Analýza a příprava podkladů (vyhledávání relevantních informací a příprava analýzy pro podporu rozhodování vedení) - Podpora HR a pomoc s náborem nových zaměstnanců (vyhledávání vhodných kandidátů pro klíčové projekty, koordinace náborového procesu, včetně přípravy pracovních inzerátů, pomoc při onboardingu nových zaměstnanců a zajištění potřebné administrativy spojené s nástupem nových členů týmu)
Se*******.o.
Back Office Manager/HR
prosinec 2021 – říjen 2024 2 roky a 11 měsíců
- Řešení požadavků CEO a dalších manažerů - Organizace schůzek a zajišťování rezervací hotelů, restaurací - Koordinace zaměstnanců pro školení BOZP, požární ochrany, první pomoci - Hlídání docházky, evidence dovolené, sick-days, HO a příprava podkladů pro mzdy - Příprava prezentací na porady - Řešení veškerých financí – faktury přijaté/vydané, objednávky - LinkedIn, web – aktualizace/kontrola - Příprava smluvní dokumentace pro nové zaměstnance
SP*****.o.
Asistentka jednatele
březen 2014 – listopad 2021 7 let a 9 měsíců
- Zajištění vedení chodu kanceláře a agendy jednatele - Organizace účasti společnosti na lékařských kongresech, výstavách a zahraničních cestách - Tvorba obchodních nabídek a vedení evidence a administrace smluv a interních dokumentů - Administrativní příprava výběrových řízení. Komunikace s klienty a dodavateli.
TE*******and
Práce v zemědělství, pohostinství, cestovním ruchu
září 2012 – červen 2013 10 měsíců
Práce v zemědělství, pohostinství, cestovním ruchu
St*****nie
Práce v pohostinství, cestovním ruchu
květen 2012 – srpen 2012 4 měsíce
Práce v pohostinství, cestovním ruchu
Ra*******.s.
Specialist Applications Support
říjen 2008 – duben 2012 3 roky a 7 měsíců
- Řešila jsem specifické požadavky a reklamace klientů - Měla jsem na starosti podporu a správu aplikací banky - Účastnila jsem se projektu - DMS, nový bankovní systém
GE*****.s.
Administrátor smluvní dokumentace
leden 2004 – září 2008 4 roky a 9 měsíců
- Otevírala jsem úvěrové účty a vybírala smluvní a zajišťovací dokumenty - Generovala smluvní dokumenty a upravovala ve Wordu - Komunikovala jsem s firemními bankéři, právním oddělením, pracovala jsem s katastrem nemovitostí, kontrolovala LV
GE*******aha
Osobní bankéř
září 2002 – prosinec 2003 1 rok a 4 měsíce
- Aktivně jsem prodávala produkty banky a jednala s klienty
Jazyky
španělštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Slack, Notion, AI nástroje
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Nenahraditelná asistentka v digitální době s AI
Asistentka v digitální době; Umění prioritizace; Energy management; Řízení svého výkonu pomocí digitálních aplikací...
listopad 2024
Recruitment Academy
Recruitment Academy Certified Sourcer
březen 2024
Interní kurzy zaměřené na soft skills, týmovou práci, řešení konfliktů a stress management
Interní kurzy zaměřené na soft skills, týmovou práci, řešení konfliktů a stress management
2007