Foto: Kateřina Z.
ID 1332346

Kateřina Z. 44 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno - Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Práce na ŽL

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Státní jazyková škola Brno

Angličtina

září 2001 – červen 2002Základní

Obchodní akademie

Ekonomie

září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou

Praxe 22 let a 4 měsíce

M&*****.o.

EXECUTIVE ASSISTANT

listopad 2024 – srpen 2025 10 měsíců

- Podpora vedení společností (příprava prezentací, reportů, dokumentů) - Organizace a řízení projektů (zajištění hladkého průběhu projektů, sledování termínů a plnění úkolů) - Komunikace a koordinace (zajištění efektivní komunikace mezi týmy a jednotlivými členy vedení; příprava zápisů ze schůzek) - Analýza a příprava podkladů (vyhledávání relevantních informací a příprava analýzy pro podporu rozhodování vedení) - Podpora HR a pomoc s náborem nových zaměstnanců (vyhledávání vhodných kandidátů pro klíčové projekty, koordinace náborového procesu, včetně přípravy pracovních inzerátů, pomoc při onboardingu nových zaměstnanců a zajištění potřebné administrativy spojené s nástupem nových členů týmu)

Se*******.o.

Back Office Manager/HR

prosinec 2021 – říjen 2024 2 roky a 11 měsíců

- Řešení požadavků CEO a dalších manažerů - Organizace schůzek a zajišťování rezervací hotelů, restaurací - Koordinace zaměstnanců pro školení BOZP, požární ochrany, první pomoci - Hlídání docházky, evidence dovolené, sick-days, HO a příprava podkladů pro mzdy - Příprava prezentací na porady - Řešení veškerých financí – faktury přijaté/vydané, objednávky - LinkedIn, web – aktualizace/kontrola - Příprava smluvní dokumentace pro nové zaměstnance

SP*****.o.

Asistentka jednatele

březen 2014 – listopad 2021 7 let a 9 měsíců

- Zajištění vedení chodu kanceláře a agendy jednatele - Organizace účasti společnosti na lékařských kongresech, výstavách a zahraničních cestách - Tvorba obchodních nabídek a vedení evidence a administrace smluv a interních dokumentů - Administrativní příprava výběrových řízení. Komunikace s klienty a dodavateli.

TE*******and

Práce v zemědělství, pohostinství, cestovním ruchu

září 2012 – červen 2013 10 měsíců

Práce v zemědělství, pohostinství, cestovním ruchu

St*****nie

Práce v pohostinství, cestovním ruchu

květen 2012 – srpen 2012 4 měsíce

Práce v pohostinství, cestovním ruchu

Ra*******.s.

Specialist Applications Support

říjen 2008 – duben 2012 3 roky a 7 měsíců

- Řešila jsem specifické požadavky a reklamace klientů - Měla jsem na starosti podporu a správu aplikací banky - Účastnila jsem se projektu - DMS, nový bankovní systém

GE*****.s.

Administrátor smluvní dokumentace

leden 2004 – září 2008 4 roky a 9 měsíců

- Otevírala jsem úvěrové účty a vybírala smluvní a zajišťovací dokumenty - Generovala smluvní dokumenty a upravovala ve Wordu - Komunikovala jsem s firemními bankéři, právním oddělením, pracovala jsem s katastrem nemovitostí, kontrolovala LV

GE*******aha

Osobní bankéř

září 2002 – prosinec 2003 1 rok a 4 měsíce

- Aktivně jsem prodávala produkty banky a jednala s klienty

Jazyky

španělštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Slack, Notion, AI nástroje

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Nenahraditelná asistentka v digitální době s AI

Asistentka v digitální době; Umění prioritizace; Energy management; Řízení svého výkonu pomocí digitálních aplikací...

listopad 2024

Recruitment Academy

Recruitment Academy Certified Sourcer

březen 2024

Interní kurzy zaměřené na soft skills, týmovou práci, řešení konfliktů a stress management

Interní kurzy zaměřené na soft skills, týmovou práci, řešení konfliktů a stress management

2007

Zájmy

Své výborné organizační a komunikační dovednosti uplatňuji při cestování po světě dle vlastního itineráře. Ve volném čase se věnuji našemu psovi Buddymu. Navštěvuji divadla, kina a ráda čtu a fotografuji.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45