Bc. Michaela H., DiS. 41 let , životopis 1524942
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR HR konzultant Kouč Náborář Obchodní zástupce Office manager Provozní ředitel / manažer Ředitel / manažer hotelu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání Bakalářské
Ambis.Vysoká škola.
Bezpečnostní management (Bezpečnostní management v regionech)
leden 2018 – červen 2022Bakalářské
Trivis VOŠ krizového řízení a prevence kriminality Praha
Krizové řízení
září 2014 – červenec 2017Vyšší odborné
Praxe 6 let a 8 měsíců
JM*******.o.
Execute assissstant to the CEO
březen 2025 – listopad 2025 9 měsíců
Podporu zahraničního majitele společnosti jako jeho výkonná asistentka, Facility management, Komunikaci s úřady, revizními techniky či projekční kanceláří, BOZP management (z vlastní iniciativy nad rámec prac. povinností), Návrhy projektů cílících zajistit lepší prac. podmínky a úspory ad.
KE*****.s.
Asistentka ředitele
srpen 2024 – březen 2025 8 měsíců
Nastavování firemních procesů, Management BOZP, Analýza rizik, Podpora produkce, Personalistika (administrativa, nábor, péče o zaměstnance), Obchodní komunikace s klíčovými zákazníky a dodavateli, Fakturace a evidence vyrobených kusů v systému POHODA, Firemní administrativa ad. Odtud jsem přešla do společnosti JMB Aircraft za vyšším výdělkem.
CZ*********.o.
Výkonná asistentka jednatele společnosti
duben 2021 – březen 2024 3 roky
Samostatné projekty, Facility management, Zajišťování operací a komunikace s úřady a smluvními partnery, Nábor zaměstnanců, správa jejich agendy, zajištování vstupních a periodických školení, Vyjednávání smluv, Obchodní komunikace se zahraničními partnery v anglickém jazyce, Online marketing, podpora prodeje a prodej produktů, Tvorba textů v českém a anglickém jazyce, jazykové korekce textů, Podpora kolegů na cestě za naplňováním cílů společností, Odesílání hlášení Celní správě přes INTRASTAT a EKO-KOMu.
MC*********.o.
Hotelová manažerka
říjen 2017 – leden 2020 2 roky a 4 měsíce
Školení, trénink, vedení, motivace, kontrola a hodnocení zaměstnanců, Zefektivňování pracovních postupů, tvorba pracovních manuálů, zavádnění nových postupů, Strategický intenzivní kontakt s hosty, Reakca na online reviews, Fakturace, kontroly finančních procesů, komunikace se smluvními partnery, Nábor zaměstnanců, správa jejich agend, Zajištování BOZP, tréninky krizových situací
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
španělštinapokročilý začátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Programovací jazyky
PythonNováček
ERP a účetní software
HeliosNováček
PohodaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingZkušený
E-mail marketingPokročilý
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
BOZP management, obchod, HR, komunikace, tvorby textů, agilní učení a přístup k práci