Foto: Ludmila H.
ID 1523084

Ludmila H. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Hodkovičky + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola ekonomická v Praze

Management

září 2013 – květen 2022Vysokoškolské

Vysoká škola ekonomická v Praze

Podniková ekonomika a management

září 2013 – červenec 2016Bakalářské

Praxe 15 let a 3 měsíce

Me*****nic

Event Specialist

únor 2017 – dosud 8 let a 11 měsíců

Team member of a Swiss-headquarter team, organizing events in EMEA region. My task is to coordinate Healthcare Professionals Events taking place in Europe for Professional Affairs and Clinical Education programs including trainings, congresses, proctorships, etc. Responsible for logistics, budget tracking in compliance with country regulations, creating event website and managing event registrations, ensuring payments, data collection for reports. Daily communication with English and French speaking Healthcare Professionals from Europe and Emerging markets.

HR*******nch

Anheuser-Busch InBev

červenec 2018 – duben 2019 10 měsíců

Part-time job during my maternity leave. I was in charge of procesing requests for HR department with a focus on Benelux region.

Vy*********utí

President

červen 2015 – březen 2017 1 rok a 10 měsíců

As the chairperson of the organization, I was responsible for overseeing the entire operation of the association – from event planning and coordinating volunteers to managing finances. The association had around 250 members.

CK*******rez

Průvodce

říjen 2014 – březen 2017 2 roky a 6 měsíců

I specialized in organizing 3-weeks long guided tourson Réunion and Mauritius Island for the Czech travel agency Alvarez. My primary responsibilities include designing detailed travel itineraries and ensuring seamless travel experiences. Clients consistently express high satisfaction with their trips, valuing my in-depth knowledge of both islands. After return, I was also responsible for declarating all group travel expenses.

Yo*********ing

Volunteers and events coordinator

říjen 2010 – prosinec 2014 4 roky a 3 měsíce

I co-organized a variety of seminars for inbound and outbound students, including post-arrival, pre-departure, and mid-year orientations, as well as events such as international brunches and meetings with host families. I also managed volunteer requests, providedongoing support, and actively engage volunteers in YFU CZ activities.

Jazyky

francouzštinastředně pokročilá

angličtinapokročilá

nizozemštinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

MS OutlookPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Cvičitel všestranosti III. třídy

Certification for sport trainer at Česká obec sokolská

prosinec 2024

Candidate European Logistician - cELog

Certificate from European Logistics Association

říjen 2021

Zájmy

yoga, running, walks with my kids

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45