Andrea R. 33 let , životopis 1525925
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Ústí nad Labem + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Personalista Recepční v administrativě Referent Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Vyžaduji: převážně nebo částečně nebo zcela
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
VOŠ a SOŠ
Agropodnikání
září 2008 – září 2012SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 9 měsíců
O*****Č
Energetický poradce
leden 2025 – dosud 1 rok
Analyzuji spotřebu energie a navrhuji optimalizační opatření pro snížení nákladů klientů. Provádím energetické audity a komplexní posouzení stávajících energetických systémů. Poskytuji poradenství ohledně aktuální legislativy a dotačních programů (např. Nová zelená úsporám). Připravuji zprávy o potenciálu úspor energie a návratnosti investic. Komunikuji s klienty a pomáhám jim efektivně řídit spotřebu energie.
Če********* s.
Pokladní v mezinárodní přepravě
leden 2017 – dosud 9 let
Zajištění komplexního prodeje vnitrostátních a mezinárodních jízdenek a místenek. Aktivní komunikace a poradenství zákazníkům v českém a anglickém jazyce. Zodpovědnost za přesné vedení pokladny, hotovostní a bezhotovostní operace a denní uzávěrky. Efektivní práce s interními prodejními a rezervačními systémy. Pravidelné doplňování odborných znalostí a úspěšné absolvování interních certifikačních zkoušek z tarifních předpisů.
O***I
Pokladní
květen 2016 – leden 2017 9 měsíců
.
Bi*****oux
Asistentka
říjen 2012 – říjen 2013 1 rok a 1 měsíc
Komplexní administrativní podpora: Zajištění hladkého chodu kanceláře, správa dokumentace, databází a efektivní organizace firemních procesů. Skladové hospodářství
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Money S3
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Mzdová účetní s personalistikou
Pracovní právo: Znalost pracovněprávních předpisů, smluv (pracovní poměr, dohody konané mimo pracovní poměr), BOZP a dalších souvisejících zákonů. Mzdové účetnictví: Kompletní zpracování a výpočet mezd, včetně výpočtu srážek ze mzdy, exekucí, daní ze mzdy, odvodů sociálního a zdravotního pojištění. Personalistika: Základy personalistiky, jako je správa zaměstnanecké agendy, evidence docházky, přihlašování a odhlašování zaměstnanců u institucí (sociální správa, zdravotní pojišťovny) a tvorba výstupních dokladů. Daňové zákony: Orientace v relevantních daňových předpisech ovlivňujících mzdy. Práce na PC: Využití specializovaného mzdového a personálního softwaru .
září 2026