
F. Č. , životopis 703682
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Jihlava
Ekonomika a podnikání
2015 – 2019SŠ s maturitou
Praxe 5 let a 8 měsíců
TE*********.o.
Energetický poradce a obchodní specialista
květen 2024 – dosud 1 rok a 6 měsíců
Akvizice a prodej – aktivní oslovování zákazníků na základě poptávky, návrh individuálních řešení a uzavírání smluv, retence a zpětná akvizice – kontaktování bývalých zákazníků, kteří přešli ke konkurenci, a práce s retenčními nabídkami, výkup z FVE – řešení výkupu přebytků z fotovoltaických elektráren, administrativní podpora – opravy a revize smluv po obchodních zástupcích, dohled nad správností dokumentace, budování dlouhodobých vztahů – péče o zákazníky a následné konzultace pro udržení spokojenosti.
Re*****šků
Nákupčí, rozvozce jídla
únor 2023 – listopad 2023 10 měsíců
Komplexní správa objednávek (telefonické, e-mailové) pro stávající i nové zákazníky, akvizice nových klientů a budování obchodních vztahů s dodavateli a partnery, zajišťování nákupu čerstvých surovin, nápojů a dalšího sortimentu pro provoz, plánování a realizace rozvozu jídel pro stálé i nové zákazníky, pravidelná kalkulace nákladů a optimalizace objednávek, skladové hospodářství, řešení pohledávek a komunikace s dlužníky
M&*****.s.
Asistent prodeje
duben 2022 – listopad 2022 8 měsíců
Zprostředkování prodeje a pronájmu nemovitostí, kompletní administrativní podpora, vyhledávání a oslovování majitelů nemovitostí, aktivní práce s poptávkou a individuální řešení potřeb klientů, koordinace celého procesu prodeje, nákupu a pronájmu
MM******G
Manažer call centra
leden 2021 – duben 2022 1 rok a 4 měsíce
Řízení týmu obchodních zástupců a call centra, nastavování a plnění obchodních cílů, strategické plánování a vyhledávání nových obchodních příležitostí, aktivní telefonická komunikace s klienty a investory, uzavírání obchodů, reporting, akvizice nových členů bytové družstva, organizace pracovních tras obchodních zástupců a efektivní řízení jejich kalendářů
Bo*******.o.
Obchodní zástupce
srpen 2019 – leden 2021 1 rok a 6 měsíců
Aktivní akvizice nových zákazníků formou D2D a na předem domluvených schůzkách, osobní kontakt se zákazníky a budování dlouhodobých obchodních vztahů, prodejní činnost na call centru, telefonická komunikace s klienty, tvorba individuálních nabídek a kalkulací dle potřeb zákazníků, poskytování profesionálního zákaznického servisu a řešení požadavků
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)