Foto: Anna Vilemína K.
ID 1493011

Anna Vilemína K. 43 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium Postupická

Gymnázium (gymnázium všeobecné)

září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 5 měsíců

Re*********.o.

EMEA Payroll Analyst

červenec 2024 – dosud 1 rok a 6 měsíců

Připravovat měsíční podání pro mzdovou agendu a kontrolovat úplnost a přesnost mzdových výkazů připravených úřadem, zpracovávat platby, jako jsou čisté mzdy zaměstnancům, daně, důchody atd. Spravovat měsíční reporting hlavní knihy mzdových výkazů, spravovat dovolenou, spravovat roční přiznání a další zákonná podání týkající se mzdových výkazů, daní ze mzdy a benefitů, zadávat data pro zaměstnance, kteří odcházejí, dokončovat měsíční proces zadávání a odsouhlasování, aby se zajistilo, že mzdové výkazy jsou každý měsíc řádně kontrolovány a odchylky jsou včas opravovány, udržovat kontrolu nad veškerou dokumentací a procesy v souladu s požadavky SOX, spolupracovat s interními a externími auditory dle potřeby s cílem zajistit integritu informací o mzdách, rozvíjet a udržovat dobré pracovní vztahy s dodavatelem mzdových výkazů a interními odděleními, pomáhat se speciálními iniciativami a projekty dle potřeby, včetně změn systémů/procesů, testování a pomoci s globálními mzdovými výkazy, země, v nichž pracujeme - CZ, SK, AT, DK

SI*****.V.

Consultant HR Ops

únor 2021 – červen 2024 3 roky a 5 měsíců

Kolekce inputů a jejich úprava pro výplaty (benefity, docházka apod), podpora zaměstnanců v HR a mzdové oblasti (kalkulace mezd, vydávání různých potvrzení, smlouvy), vedení zaměstnaneckých složek, úpravy systémů, konsolidace dat v rámci HR systémů, kontrola a korekce výplatních výstupů, aktualizace procesů a dokumentace, detekce možných změn, kolekce dat pro audit a následná kontrola, příprava periodických HR reportů, školení zaměstnanců, hlídání pravidelných zdravotních prohlídek, zpracovávání RZD - “růžovky”, mateřská, otcovská, neschopenky apod. Řešení účetních nesrovnalostí (GL, booking), komunikace s úřady, správa benefitů. Proplácení faktur. Hlavní oblast ČR, dále země býv. SSSR, Rakousko. Zástup za franc. mluvící země

Ac*******.o.

Payroll Admin

duben 2017 – říjen 2020 3 roky a 7 měsíců

Communication with payroll supplier, employees and HR, processing and calculation of bonuses, attendance, bonuses and various types of compensation (shares, on-call, travel reimbursements). Performing additional checks to ensure payroll accuracy. Liaising with employees regarding payroll. Entering new employees, processing outgoing employees, resolving accounting discrepancies (GL, booking). Additional internal reporting as Service matter expert. Countries handled - CZ, FRA

AV*********.o.

Transport/Service Planning and Reporting Controller

květen 2016 – prosinec 2016 8 měsíců

Plánování rozpočtu a zajišťování přesnosti dat, dohled nad celým procesem tranportu (servis a finance), spolupráce s ostatními odděleními (call centrum, servisem, účetním a dodavateli) k udržení správnosti procesů, pravidelné aktualizace a analýzy výchylek v rozpočtu, plánování a realizace kampaní / Avon pochodu a jejich monitoring v návaznosti na prodeje, řešení odchylek ve financích, rozpočtech, objednávkách, řešení hromadných reklamací. Spolupráce napříč společností

Ac*******.o.

Customer Service Clerk for various clients

leden 2008 – únor 2016 8 let a 2 měsíce

7/2015 – 02/2016 – Analyst / System Support reporting a podpora týmu v zavádění procesů, vyšetřování finálních dat v Excelu. Zpracovávní požadavků na změny a opravy dat v systémech (Siebel/SAP/Oracle) v rámci smluvních podmínek. Vytváření a spravování uživ. účtů, hlavní kontakt pro řešení problémů. Region – Francie + podpora ostatních. 05/2013 – 06/2015 - Warranty specialist kontrola reportů a plateb záručních oprav, komunikace s regionálními manažery, účetním a obchodními partnery, výpočet dodatečných nákladů záručních oprav a vytváření kontrolních reportů, vytváření proforem plateb, výpočet odhadu budoucích nákladů, podpora klienta a smluvních partnerů, zavádění procesních zlepšení. 12/2011 – 04/2013 – 2nd Level support vytváření dokumentace pro nové produkty a servisy, system support – obnova dat, reportů, procesů, komunikace s klientem a smluvními partnery, podpora při implementaci a poskytování služeb, podpora při technických, logistických a zákaznických problémech, zajišťování logistiky, vyhledávání možných mezer v procesu a implementace zlepšení, zajišťování úrovně služeb dle požadavků klienta. 01/2008 – 11/2011 – Validation process analyst / inventory planning fakturace schválených oprav, země - Afrika,Střední východ a Evropa, příprava reportů pro datovou analýzu, nastavování systému pro nové smluvní partnery (platby, bonusy, reporty atp.). Inventory – zadávání součástek pro nové modely, péče o stávající součástky. zástupce vedoucího týmu od 2009

P***G

AP

prosinec 2006 – prosinec 2007 1 rok a 1 měsíc

fakturní aktivity – zpracovávání dodavatelské faktury na denní bázi, hlavní kontakt pro daný trh, komunikace s interními odděleními a dodavateli pro zajištění hladkého procesování a placení faktur. Zajištění že možné problémy jsou vyřešeny na základě daných podmínek. Efektivní řešení dotazů ohledně dodavatelů, provádění základní kontroly plateb

Jazyky

španělštinapokročilý začátečník

francouzštinastředně pokročilá

slovenštinapokročilá

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Expert

Linux / BSD / UnixPokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

SAPZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

jóga, cestování, jazyky, kultura, příroda, osobní rozvoj, četba, ekonomika, investice

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45