Anna Vilemína K. 43 let , životopis 1493011
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Pohoří (okres Rychnov nad Kněžnou) + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR Business Partner HR generalista HR konzultant HR specialista Mzdová účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Postupická
Gymnázium (gymnázium všeobecné)
září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 5 měsíců
Re*********.o.
EMEA Payroll Analyst
červenec 2024 – dosud 1 rok a 6 měsíců
Připravovat měsíční podání pro mzdovou agendu a kontrolovat úplnost a přesnost mzdových výkazů připravených úřadem, zpracovávat platby, jako jsou čisté mzdy zaměstnancům, daně, důchody atd. Spravovat měsíční reporting hlavní knihy mzdových výkazů, spravovat dovolenou, spravovat roční přiznání a další zákonná podání týkající se mzdových výkazů, daní ze mzdy a benefitů, zadávat data pro zaměstnance, kteří odcházejí, dokončovat měsíční proces zadávání a odsouhlasování, aby se zajistilo, že mzdové výkazy jsou každý měsíc řádně kontrolovány a odchylky jsou včas opravovány, udržovat kontrolu nad veškerou dokumentací a procesy v souladu s požadavky SOX, spolupracovat s interními a externími auditory dle potřeby s cílem zajistit integritu informací o mzdách, rozvíjet a udržovat dobré pracovní vztahy s dodavatelem mzdových výkazů a interními odděleními, pomáhat se speciálními iniciativami a projekty dle potřeby, včetně změn systémů/procesů, testování a pomoci s globálními mzdovými výkazy, země, v nichž pracujeme - CZ, SK, AT, DK
SI*****.V.
Consultant HR Ops
únor 2021 – červen 2024 3 roky a 5 měsíců
Kolekce inputů a jejich úprava pro výplaty (benefity, docházka apod), podpora zaměstnanců v HR a mzdové oblasti (kalkulace mezd, vydávání různých potvrzení, smlouvy), vedení zaměstnaneckých složek, úpravy systémů, konsolidace dat v rámci HR systémů, kontrola a korekce výplatních výstupů, aktualizace procesů a dokumentace, detekce možných změn, kolekce dat pro audit a následná kontrola, příprava periodických HR reportů, školení zaměstnanců, hlídání pravidelných zdravotních prohlídek, zpracovávání RZD - “růžovky”, mateřská, otcovská, neschopenky apod. Řešení účetních nesrovnalostí (GL, booking), komunikace s úřady, správa benefitů. Proplácení faktur. Hlavní oblast ČR, dále země býv. SSSR, Rakousko. Zástup za franc. mluvící země
Ac*******.o.
Payroll Admin
duben 2017 – říjen 2020 3 roky a 7 měsíců
Communication with payroll supplier, employees and HR, processing and calculation of bonuses, attendance, bonuses and various types of compensation (shares, on-call, travel reimbursements). Performing additional checks to ensure payroll accuracy. Liaising with employees regarding payroll. Entering new employees, processing outgoing employees, resolving accounting discrepancies (GL, booking). Additional internal reporting as Service matter expert. Countries handled - CZ, FRA
AV*********.o.
Transport/Service Planning and Reporting Controller
květen 2016 – prosinec 2016 8 měsíců
Plánování rozpočtu a zajišťování přesnosti dat, dohled nad celým procesem tranportu (servis a finance), spolupráce s ostatními odděleními (call centrum, servisem, účetním a dodavateli) k udržení správnosti procesů, pravidelné aktualizace a analýzy výchylek v rozpočtu, plánování a realizace kampaní / Avon pochodu a jejich monitoring v návaznosti na prodeje, řešení odchylek ve financích, rozpočtech, objednávkách, řešení hromadných reklamací. Spolupráce napříč společností
Ac*******.o.
Customer Service Clerk for various clients
leden 2008 – únor 2016 8 let a 2 měsíce
7/2015 – 02/2016 – Analyst / System Support reporting a podpora týmu v zavádění procesů, vyšetřování finálních dat v Excelu. Zpracovávní požadavků na změny a opravy dat v systémech (Siebel/SAP/Oracle) v rámci smluvních podmínek. Vytváření a spravování uživ. účtů, hlavní kontakt pro řešení problémů. Region – Francie + podpora ostatních. 05/2013 – 06/2015 - Warranty specialist kontrola reportů a plateb záručních oprav, komunikace s regionálními manažery, účetním a obchodními partnery, výpočet dodatečných nákladů záručních oprav a vytváření kontrolních reportů, vytváření proforem plateb, výpočet odhadu budoucích nákladů, podpora klienta a smluvních partnerů, zavádění procesních zlepšení. 12/2011 – 04/2013 – 2nd Level support vytváření dokumentace pro nové produkty a servisy, system support – obnova dat, reportů, procesů, komunikace s klientem a smluvními partnery, podpora při implementaci a poskytování služeb, podpora při technických, logistických a zákaznických problémech, zajišťování logistiky, vyhledávání možných mezer v procesu a implementace zlepšení, zajišťování úrovně služeb dle požadavků klienta. 01/2008 – 11/2011 – Validation process analyst / inventory planning fakturace schválených oprav, země - Afrika,Střední východ a Evropa, příprava reportů pro datovou analýzu, nastavování systému pro nové smluvní partnery (platby, bonusy, reporty atp.). Inventory – zadávání součástek pro nové modely, péče o stávající součástky. zástupce vedoucího týmu od 2009
P***G
AP
prosinec 2006 – prosinec 2007 1 rok a 1 měsíc
fakturní aktivity – zpracovávání dodavatelské faktury na denní bázi, hlavní kontakt pro daný trh, komunikace s interními odděleními a dodavateli pro zajištění hladkého procesování a placení faktur. Zajištění že možné problémy jsou vyřešeny na základě daných podmínek. Efektivní řešení dotazů ohledně dodavatelů, provádění základní kontroly plateb
Jazyky
španělštinapokročilý začátečník
francouzštinastředně pokročilá
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
Linux / BSD / UnixPokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
SAPZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace