Foto: BC. Oli P.
ID 611834

BC. Oli P. 30 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Michle + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády

 Práce na směny

Běžná pracovní doba, Dvousměnný provoz

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně

Vzdělání Bakalářské

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut - Ambis, a.s.

Ekonomie a management podniku

říjen 2015 – červen 2018Bakalářské

Obchodní akademie, Praha 10, Heroldovy sady 1

Ekonomické lyceum

září 2011 – červen 2015SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 8 měsíců

CZ******L

Doučovatel

leden 2022 – červen 2025 3 roky a 6 měsíců

Doučování českého jazyka studentů, dětí. Příprava podkladů k doučování dle úrovni jazykových schopností jedinců. Skupinové doučování. Individuální doučování.

Ce*********.o.

Vedoucí / manažer teamu

duben 2021 – prosinec 2021 9 měsíců

Vedení 7mi zaměstnanců v oboru zahradnické činnosti. Schůzky a přejímky hotových prácí s úředníky. Vyhotovení podkladů k fakturaci a harmonogramu práce. Práce s excelem, wordem.

V ***** o.

Asistentka obchodního oddělení, Asistentka ředitele projektů

září 2018 – duben 2021 2 roky a 8 měsíců

Plný úvazek po vysoké škole - CRM systém (zápis info. o produktech, klientech a inventarizace smluv v el. podobě), zakládání fyzických smluv, komunikace se zákazníky, komunikace s katastrálním úřadem, administrativa, Ad hoc úkoly, zpracování a příprava smluv, komplementace smluv, práce s počítačem, příprava FA k proplacení, zpracování informačních memorand, příprava smluv pro investory, vedení pokladny, proplacení faktur,Outlook, Word, Excel, příprava Analýz, zápisy porad, plánování porad, kontaktování klientů či investorů, příprava akcí, příprava reportů, práce s internetem, pochůzky, údržba prostorů, zajišťování občerstvení pro zaměstnance.

Sm*********.o.

Asistentka

květen 2015 – srpen 2018 3 roky a 4 měsíce

Administrativa, čipové systémy, práce se systémem TS1000, Ad hoc, vyřizování objednávek, příprava podkladu pro účetní, pochůzky na úřady, odesílání objednávek, reklamace, komunikace se zákazníky.

M2*********ent

Vedoucí úklidů - Pařížská

2013 – 2014 1 rok a 6 měsíců

Brigádně - Rozvrh hodin prací, zadávání práce a úkolů zaměstnancům(5-6 zaměstnanců). Rozvoz potřebných nástrojů a produktů k vykonávání práce. Práce začínala v 5:30 do otevření obchodů. Cca 2 -3h každý den.

St*******vař

Asistentka prodeje

2012 – listopad 2013 1 rok a 11 měsíců

Brigádně víkendy- Komunikace se zákazníky, přímý prodej, inventury, oceňování zlata a stříbra, práce na počítači, Excel, Word. Pochůzky

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiZkušený

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopZačátečník

ERP a účetní software

PohodaZačátečník

PremierZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

CRM - Systém, Times

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Zájmy

Sport, umění, kino, procházky, psychologie (řeč těla), komunikace, divadlo, vaření.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45