BC. Oli P. 30 let , životopis 611834
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Michle + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistentka Obchodní asistent Obchodní referent Office manager Pracovník back office Pracovník front office Pracovník reklamačního oddělení Prodavač Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba, Dvousměnný provoz
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut - Ambis, a.s.
Ekonomie a management podniku
říjen 2015 – červen 2018Bakalářské
Obchodní akademie, Praha 10, Heroldovy sady 1
Ekonomické lyceum
září 2011 – červen 2015SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 8 měsíců
CZ******L
Doučovatel
leden 2022 – červen 2025 3 roky a 6 měsíců
Doučování českého jazyka studentů, dětí. Příprava podkladů k doučování dle úrovni jazykových schopností jedinců. Skupinové doučování. Individuální doučování.
Ce*********.o.
Vedoucí / manažer teamu
duben 2021 – prosinec 2021 9 měsíců
Vedení 7mi zaměstnanců v oboru zahradnické činnosti. Schůzky a přejímky hotových prácí s úředníky. Vyhotovení podkladů k fakturaci a harmonogramu práce. Práce s excelem, wordem.
V ***** o.
Asistentka obchodního oddělení, Asistentka ředitele projektů
září 2018 – duben 2021 2 roky a 8 měsíců
Plný úvazek po vysoké škole - CRM systém (zápis info. o produktech, klientech a inventarizace smluv v el. podobě), zakládání fyzických smluv, komunikace se zákazníky, komunikace s katastrálním úřadem, administrativa, Ad hoc úkoly, zpracování a příprava smluv, komplementace smluv, práce s počítačem, příprava FA k proplacení, zpracování informačních memorand, příprava smluv pro investory, vedení pokladny, proplacení faktur,Outlook, Word, Excel, příprava Analýz, zápisy porad, plánování porad, kontaktování klientů či investorů, příprava akcí, příprava reportů, práce s internetem, pochůzky, údržba prostorů, zajišťování občerstvení pro zaměstnance.
Sm*********.o.
Asistentka
květen 2015 – srpen 2018 3 roky a 4 měsíce
Administrativa, čipové systémy, práce se systémem TS1000, Ad hoc, vyřizování objednávek, příprava podkladu pro účetní, pochůzky na úřady, odesílání objednávek, reklamace, komunikace se zákazníky.
M2*********ent
Vedoucí úklidů - Pařížská
2013 – 2014 1 rok a 6 měsíců
Brigádně - Rozvrh hodin prací, zadávání práce a úkolů zaměstnancům(5-6 zaměstnanců). Rozvoz potřebných nástrojů a produktů k vykonávání práce. Práce začínala v 5:30 do otevření obchodů. Cca 2 -3h každý den.
St*******vař
Asistentka prodeje
2012 – listopad 2013 1 rok a 11 měsíců
Brigádně víkendy- Komunikace se zákazníky, přímý prodej, inventury, oceňování zlata a stříbra, práce na počítači, Excel, Word. Pochůzky
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
PremierZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
CRM - Systém, Times
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce