Bc. Martina J. 37 let , životopis 547605
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Bubeneč + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Category Manager v obchodu Disponent Marketingová komunikace Nákupčí Obchodní referent Office manager Pracovník back office Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně
Vzdělání Bakalářské
Fakulta obchodně podnikatelská Slezská univerzita
Ekonomika a management, zaměření marketing
2022 – 2025Bakalářské
Praxe 13 let a 3 měsíce
Zd*****.o.
Disponent
září 2024 – říjen 2025 1 rok a 2 měsíce
• Zásobování potravin a nápojů pro 180 prodejních automatů. • Spolupráce s dodavateli na marketingových a promo akcích. • Zavedení evidence faktur a dodacích listů pro lepší přehled a kontrolu. • Vyhledávání nových produktů a rozšiřování sortimentu.
Se*******.o.
Marketingová stáž v seznamovací agentuře
březen 2024 – červen 2025 1 rok a 4 měsíce
• Příprava a rozesílání newsletterů, sledování základních výsledků. • Jednoduchá grafická tvorba v online nástroji Canva. • Spolupráce na marketingových aktivitách a projektech.
Ah*********.s.
Referent nákupu
září 2023 – srpen 2024 1 rok
• Objednávání spojovacího a plošného materiálu pro výrobu. • Administrativní zpracování objednávek včetně likvidace faktur. • Správa přidělených dodavatelů a vyjednávání cen. • Hledání úspor a optimalizace nákupních procesů.
PI*****.o.
Back Office Manager
leden 2022 – srpen 2023 1 rok a 8 měsíců
• Řízení kanceláře a správa účetních dokladů. • Správa e-shopu, aktualizace produktových karet a péče o zákazníky. • Komunikace s dodavateli a vyhledávání obchodních příležitostí. • Zlepšování interních procesů a efektivity společnosti.
Pe*****rov
Provozovatel pekárny
prosinec 2019 – prosinec 2021 2 roky a 1 měsíc
• Provoz vlastní řemeslné pekárny se zaměřením na zakázkovou výrobu. • Zajištění kompletní výroby pekařských produktů. • Prodej a marketing s důrazem na individuální přístup k zákazníkům. • Zajištění vysoké kvality a spokojenosti zákazníků.
Bi*****.o.
Back office specialista
červen 2018 – listopad 2019 1 rok a 6 měsíců
• Podpora vedení pobočky a koordinace provozu. • Správa pracovněprávních dokumentů a evidence docházky zaměstnanců. • Organizace a kontrola administrativních procesů pro chod prodejny. • Spolupráce s dodavateli a realizace objednávek.
MV*********IGN
Back office manager
březen 2015 – duben 2018 3 roky a 2 měsíce
• Řízení kanceláře a správa účetních dokladů. • Správa bankovního účtu a administrativní agendy. • Příprava nabídek a smluv, komunikace se zákazníky. • Optimalizace interních procesů a administrativní podpory.
Sc*******.o.
Disponent
březen 2012 – říjen 2014 2 roky a 8 měsíců
• Zajištění plynulého zásobování bytových doplňků a nábytku. • Optimalizace skladových zásob a zefektivnění zásobování. • Řízení vztahů s dodavateli a zajištění dodávek. • Realizace a evidence zakázek od objednávky po doručení zákazníkovi.
Jazyky
angličtinazačátečník
němčinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Kurzy
Jazykový kurz německého jazyka, Vereinigung Junger Freiwilliger, Berlín (DE)
Jazykový kurz zakončení certifikátem B1
duben 2008