P. L. , životopis 1421043
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta obchodně podnikatelská Slezská univerzita
Ekonomika cestovního ruchu
září 1998 – červenec 2021Bakalářské
Fakulta podnikatelská VUT Brno
Ekonomika a management - Podnikové finance a obchod
září 2001 – červenec 2003Vysokoškolské
Praxe 20 let a 11 měsíců
SY*********rno
Designer a odborný prodejce
červen 2023 – prosinec 2024 1 rok a 7 měsíců
Vytvářela jsem a zároveň prodávala kuchyňské linky a interiéry dle požadavků klientů s důrazem na špičkové materiály a zpracování. Jedná se především o moderní kuchyňské linky dle nejnovějších trendů s použitím kvalitních materiálů jako jsou pracovní desky z umělého kamene a dvířka z lakované MDF. Klientům jsem byla k dispozici taktéž jako odborný poradce v oblasti kuchyňského vybavení a spotřebičů. Na této pozici jsem měla možnost absolvovat kurz prodejních dovedností s koučem Pavlem Kovaříkem a tímto si prohloubit své prodejní schopnosti.
In*********rno
Designer interiérů, specialista na dětské pokoje
leden 2011 – březen 2023 12 let a 3 měsíce
Začínala jsem jako interiérová designérka pro dětské pokojíky, dětské koutky a nábytek. Tato práce byla velmi tvůrčí a hravá. Dále pak se portfolio mých realizací rozšířilo na celé interiéry domů a bytů. Pracovala jsem na řadě projektů, kde se mé znalosti prohlubovaly a vytvořily se dlouhodobé spolupráce s realizačními firmami - např. firmou Dřevodílo Rousínov. Při práci s klienty uplatňuju cit pro prostor a naladění na konkrétní potřeby, abych vytvořila jedinečná řešení na míru. Výsledkem je nejen harmonický a funkční prostor, ale i spokojení lidé.
Ús*********rno
Asistentka oddělení Magnetická rezonance
duben 2017 – srpen 2020 3 roky a 5 měsíců
Stala jsem se součástí týmu oddělení Magnetické rezonance Ústavu přístrojové techniky, Akademie věd České republiky. Tato pozice byla nově otevřená pro někoho, kdo dokáže toto oddělení vést k fungování jak uvnitř oddělení, tak efektivní komunikaci navenek. Bylo potřeba vytvořit nové systémy práce a spolupráce uvnitř Ústavu přístrojové techniky. Zároveň jsem se zapojila do finanční agendy, sledování rozpočtů a administrativy spojené se získáváním grantů v rámci programů MŠMT. V neposlední řadě jsem se snažila o to, aby jednotliví pracovníci fungovali jako tým, organizovala jsem odborné přednášky a akce pro vědecké pracovníky.
MI*********rno
Asistent controllingu
červenec 2005 – prosinec 2016 11 let a 6 měsíců
V rámci této pozice jsem se zabývala analýzou a zpracování dat z účetního oddělení, vytváření měsíčních a ročních reportů a závěrek. Zpracovávala jsem data taktéž pro vedení firmy a mateřskou společnost v Německu. Využívala jsem firemní databázový systém a další systémy pro tvorbu reportů. V rámci této pozice jsem byla 2x na mateřské dovolené se svými dětmi.
Ho*******rno
Účetní - finanční analytik
září 2003 – březen 2005 1 rok a 7 měsíců
Na této pozici jsem si mohla vyzkoušet různorodou práci v rámci účetního oddělení - účtování faktur, pokladny, bankovních transakcí a plateb, cestovních nákladů, majetku. Měla jsem za úkol i zpracování dat a analýzu jednotlivých účtů v rámci měsíčních a ročních uzávěrek. Využívala jsem firemní databázový systém ORACLE a jeho jednotlivé moduly. Zpracování tabulek s daty probíhalo v programu Excel.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
SketchUpPokročilý
Databázové systémy
OracleZačátečník
ERP a účetní software
Oracle ERPZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Marketing na sociálních sítíchZačátečník
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Prodejní dovednosti, organizační schopnosti, vytváření systémů a řádu, projektový management, výroba nábytku a konstrukce.
Kurzy
Pokročilé prodejní dovednosti - kouč Pavel Kovařík
Kurz se soustředil na schopnost rozpoznat zákazníkovy potřeby a zvládnutí role prodejce.
Zobrazit certifikát o absolvování
duben 2024
Feng-shui, Feng-shui Brno
Základní kurz učení o harmonii a energii v prostoru.
červen 2012
Interiérový design, Ave Art Ostrava
Rekvalifikační kurz oboru interiérový design, základy problematiky, výuka v 3D programu
prosinec 2010