Foto: Petr P.
ID 1528373

Petr P. 52 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brandýs nad Labem-Stará Boleslav + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba, Dvousměnný provoz, Třísměnný provoz

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Vojenská střední odborná škola

Doprava a zabezpečení provozu a služeb

září 1987 – červen 1991SŠ s maturitou

Praxe 33 let a 11 měsíců

Br*******ády

Dělník ve výrobě, kompletář

únor 2025 – listopad 2025 10 měsíců

z důvodu odreagování, zkusit si čistě manuální práci jsem se rozhodl nějakou dobu působit pouze na dělnických pozicích. Zdárně jsem vyráběl čokoládu, kompletovat, balil a expedoval zboží v rámci e-commerce a další pozice

BI********* o.

Vedoucí skladu

červenec 2017 – leden 2025 7 let a 7 měsíců

Zajištění bezproblémového fungování všech úseků skladu s přihlédnutím na celkovou efektivitu činností, Zajišťování řádného zaškolení na požadované pracovní pozice, tvorba plánů zapracování všech pozic v rámci provozu skladu, osobní výběr školitelů, účast na školení a zapracování školitelů Kontrola dodržování postupů a předepsaných standardů, norem, ISO, tvorba dokumentů BOZP/PO Organizace, řízení a vyhodnocování denních, průběžných, kvartálních a ročních inventrur Aktivní účast na interních i externích auditech, příprava podkladů, školení personálu Úzká spolupráce s oddělením kvality Koordinace, kontroling a vedení kmenových a agenturních zaměstnanců na směně, jejich řízení a motivace, Personální odpovědnost za cca. 130 kmenových a 65 agenturních zaměstnanců, Komunikace s ostatními odděleními, zjišťování zpětné vazby, řešení jejich požadavků, Řešení problematiky používání svěřené techniky, řešení oprav a revizí Celková zodpovědnost za chlazený sklad, řešení případných oprav a servisu ve spolupráci se správou budov, Řešení provozních záležitostí např. kontrola docházky, příprava podkladů pro mzdy, plánování směn. Aplikace změn, nastavení nových procesů

LI*********.s.

Manažer oddělení kompletace v LC

září 2015 – červen 2017 1 rok a 10 měsíců

koordinace včasné kompletace a přípravy zboží zajištění inventur na skladě vedení a motivace personálu (zhruba 160 zaměstnanců) zavádění a rozvoj procesů podporujících efektivní řízení skladu reporting pro vedení společnosti podílení se na ročním plánování a odpovědnost za plnění plánovaných cílů kontrola a řízení produktivity oddělení zodpovědnost za operativní řízení, organizaci a kontrolu práce zaměstnanců skladu LC aktivní spolupráce s ostatními odděleními skladu Organizace, řízení a vyhodnocování namátkových, průběžných, kvartálních a ročních inventrur instruktáž a školení zaměstnanců administrativní činnost související s provozem skladu vedení náborových dnů, přijímacích pohovorů a přednášek

BI********* o.

Vedoucí přijmu a vedoucí směny kompletace čerstvého zboží a ovoce a zeleniny

duben 2014 – srpen 2015 1 rok a 5 měsíců

Zajištění bezproblémového fungování všech úseků skladu s přihlédnutím na celkovou efektivitu činností, Zajišťování řádného zaškolení na požadované pracovní pozice, Kontrola dodržování postupů a předepsaných standardů, Zodpovědnost za kompletaci zboží všech oddělení chlazeného skladu, Organizace, řízení a vyhodnocování denních, průběžných, kvartálních a ročních inventrur Koordinace, kontroling a vedení kmenových a agenturních zaměstnanců na směně, jejich řízení a motivace, Personální odpovědnost za cca 35 kmenových a 50 agenturních zaměstnanců, Komunikace s ostatními odděleními, zjišťování zpětné vazby, řešení jejich požadavků, Řešení problematiky používání svěřené techniky, řešení oprav a revizí Celková zodpovědnost za chlazený sklad, řešení případných oprav a servisu ve spolupráci se správou budov, Řešení provozních záležitostí např. kontrola docházky, příprava podkladů pro mzdy, plánování směn.

CO*******/SK

Dispečer a plánovač a nákupčí etiket, vstupních surovin, obalů a výroby pro CZ/SK

březen 2010 – březen 2014 4 roky a 1 měsíc

udržení optimálního stavu zásob na skladě plánování dodávek etiket, surovin a obalů kontrola terminů, množství a ceny dodávek komunikace s dodavateli řízení procesu vzniku a uvedení do oběhu nových etiket, surovin a obalů kontrola a řešení nesrovnalostí ve fakturach řešení reklamací, likvidací, blokace neshodných surovin administrace v SAPu úzká spolupráce s plánovači výroby - příprava podkladů Reporting Řízení dopravy zboží klíčovým zákazníkům Komunikace s dopravci Zásobování poboček Organizace nakládek na jednotlivých DC

CO*******/SK

Vedoucí směny

únor 2008 – únor 2010 2 roky a 1 měsíc

řízení směny expedice řízení pracovníků obsluhy výrobních linek Kontrola dodržování postupů a předepsaných standardů, Zodpovědnost za kompletaci zboží Zodpovědnost za organizaci, řízení a vyhodnocování průběžných, kvartálních a ročních inventrur ve spolupráci s inventurním oddělením Koordinace, kontroling a vedení kmenových a agenturních zaměstnanců na směně, jejich řízení a motivace, Personální odpovědnost za cca 30 kmenových, Komunikace s ostatními odděleními, zjišťování zpětné vazby, řešení jejich požadavků, Řešení problematiky používání svěřené techniky, řešení oprav a revizí

Ar*******iky

Logistika

červenec 1991 – červenec 2007 16 let a 1 měsíc

Kompletní vedení skladu PHM např. skladování PHM, inventarizace, řešení kvality, zásobování a účtování, řešení provozu techniky PHM a komplexní zabezpečení provozu vozového parku. Postupem let vypracování se a vedení celé logistiky v rámci jednotlivých vojenských útvarů a zařízení

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Databázové systémy

OracleZačátečník

ERP a účetní software

SAPZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Dálková turistika, četba, florbal

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45