Markéta C. 45 let , životopis 1213470
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Disponent Expedient Logistik Manažer dopravy Nákupčí Obchodní asistent Obchodní referent Specialista logistiky Specialista reportingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Pardubice - Fakulta chemicko-technologická
Farmakochemie a medicinální materiály
1999 – 2003Bakalářské
Státní jazyková škola Frýdek-Místek
Anglický jazyk
1997 – 1998Vyšší odborné
Střední průmyslová škola strojní Frýdek-Místek
Strojírenství (Technická administrativa)
1993 – 1997SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 8 měsíců
UFI FILTERS s.r.o. Ostrava
Customer Service Specialist
říjen 2023 – dosud 9 měsíců
Customer Service – řízení dodávek zákazníkům, zpracování a kontrola příchozích EDI odvolávek, podklady pro plánování, koordinace dopravy, správa zákaznických portálů
Maxion Wheels Czech s.r.o.
Specialista logistiky a prodeje
listopad 2019 – dosud 4 roky a 8 měsíců
Customer Service – řízení dodávek zákazníkům, zpracování a kontrola příchozích EDI odvolávek, podklady pro plánování, expediční doklady, koordinace dopravy, fakturace, evidence a kontrola konsignačních skladů, skladová evidence obalů včetně objednávání obalů, objednávky etiket a příslušenství, zajišťování přeprav, správa zákaznických portálů, komunikace s celním oddělením
BATZ CZECH s.r.o.
Logistics Assistant
2013 – 2019 6 let a 6 měsíců
Customer Service – řízení dodávek zákazníkům, expediční doklady, zpracování příchozích EDI odvolávek, fakturace, vývozní doklady, Intrastat, skladová evidence obalů včetně objednávání obalů, zajišťování přeprav, správa zákaznických portálů, řešení reklamací
HMMC Dymos
Specialista logistiky
leden 2009 – prosinec 2010 2 roky
Nákup a řízení dodávek materiálu do ČR, zajištění dodávek z externích skladů, kontrola skladových zásob pro výrobu, koordinace dopravy, vývozní doklady do HMMC, vratky
ROSTRA Vizovice
Specialista logistiky
2006 – 2008 2 roky a 6 měsíců
Příjem a zpracování odvolávek, podklady pro plánování, tvorba expedičních dokladů, koordinace dopravy k zákazníkům, fakturace, skladová evidence
LICHNA TRADE CZ s.r.o.
Asistentka jednatele
1999 – 2006 7 let a 6 měsíců
Příjem a evidence objednávek, zadávání do systému, fakturace, příprava podkladů k pracovním smlouvám, zpracování mezd, příjem a zpracování faktur, vedení pokladny
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
SAP, JD Edwards, MS Office, Intrastat
Dovednosti
Další dovednosti
Aktivní přístup, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, flexibilní, komunikativní jednání, logické myšlení, empatie, ochota učit se novým věcem
Kurzy
Incoterms
2023