Foto: Kateřina B.
ID 806220

Kateřina B. 29 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Hloubětín - Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Středoškolské: VOŠ a SPŠ Rychnov nad Kněžnou, obor Gastronomie, 2011 - 2015, maturitní

Gastronomie

září 2011 – květen 2015SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 8 měsíců

AU*********OUP

Customer Service Manager

listopad 2022 – dosud 3 roky a 2 měsíce

Na pozici Customer Service Manager odpovídám za vybudování, rozvoj a řízení aftersales zákaznické linky v rámci celé skupiny Autobond Group. Mou hlavní náplní je nastavování a optimalizace zákaznických procesů napříč všemi provozovnami společnosti s cílem zvýšit kvalitu služeb, spokojenost zákazníků a efektivitu interních postupů. Mezi klíčové odpovědnosti patří: • vývoj a implementace after-sales zákaznické podpory • návrh, zavádění a sjednocování procesů zákaznického servisu napříč pobočkami • vedení, rozvoj a motivace týmu zákaznické podpory • nastavování pracovních standardů, KPI a kontrola jejich plnění • spolupráce s vedením společnosti a jednotlivými provozovnami • řešení eskalovaných požadavků a reklamací • zlepšování zákaznické zkušenosti (Customer Experience) a interní komunikace

AU*********OUP

Asistentka nehodového oddělení

říjen 2021 – říjen 2022 1 rok a 1 měsíc

Komunikace se zákazníky. Ověřování, zajištění podkladů k likvidaci škody. Komunikace s pojišťovnou, likvidátory. Práce v systému Škody Živě, Experta.

AU*********OUP

Pracovník call centra

srpen 2021 – září 2021 2 měsíce

Řešení prodejních a servisních hovorů. Domlouvání schůzek. Akvizice nových zákazníků.

Au*********Esa

Supervizor call centra

leden 2021 – červen 2021 6 měsíců

Vedení a rozvoj obchodníků na telefonu. Pravidelná kontrola KPI. Rozbory hovorů. Předávání zkušeností.

Au*****. )

Supervizor call centra

květen 2018 – červen 2020 2 roky a 2 měsíce

Vedení týmu lidí na call centru, cca 10. Motivace zaměstnanců, kontrola KPI, kontrola cílů, zodpovědnost, seberealizace lidí, poslechy hovorů. Zaškolení nováčků. Pohovory s nastávajícími kandidáty. Organizace teambuildingových aktivit.

Au*****. )

Closing manager

březen 2017 – duben 2018 1 rok a 2 měsíce

Uzavírání obchodu se zákazníky skrze telefon. Motivace lidí.

Au*****. )

Confirmátor call centra

únor 2016 – březen 2017 1 rok a 2 měsíce

Starost o zákazníky na konkrétních pobočkách ( CZ + SK ) skrze telefon. Řešení zákazníků, kteří navštívili bazar a obchod se neuskutečnil a následné řešení a domluvení schůzky na pobočku.

Au*****. )

Representant call centra

říjen 2015 – leden 2016 4 měsíce

Odbavování hovorů. Domlouvání schůzek se zákazníky na pobočku, výběr vhodného osobního automobilu, nabídka financování.

Jazyky

angličtinazačátečník

ruštinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Navision, CRM, Daktela, Pipedrive, Helios Green/Nephrite, Experta, Škody Živě

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Pracovitost

Samostatnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Cestování, kultura, hudba, automobily

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45