Kateřina B. 29 let , životopis 806220
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Key Account Manager Manažer prodejního teamu Vedoucí / manažer teamu
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Středoškolské: VOŠ a SPŠ Rychnov nad Kněžnou, obor Gastronomie, 2011 - 2015, maturitní
Gastronomie
září 2011 – květen 2015SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 8 měsíců
AU*********OUP
Customer Service Manager
listopad 2022 – dosud 3 roky a 2 měsíce
Na pozici Customer Service Manager odpovídám za vybudování, rozvoj a řízení aftersales zákaznické linky v rámci celé skupiny Autobond Group. Mou hlavní náplní je nastavování a optimalizace zákaznických procesů napříč všemi provozovnami společnosti s cílem zvýšit kvalitu služeb, spokojenost zákazníků a efektivitu interních postupů. Mezi klíčové odpovědnosti patří: • vývoj a implementace after-sales zákaznické podpory • návrh, zavádění a sjednocování procesů zákaznického servisu napříč pobočkami • vedení, rozvoj a motivace týmu zákaznické podpory • nastavování pracovních standardů, KPI a kontrola jejich plnění • spolupráce s vedením společnosti a jednotlivými provozovnami • řešení eskalovaných požadavků a reklamací • zlepšování zákaznické zkušenosti (Customer Experience) a interní komunikace
AU*********OUP
Asistentka nehodového oddělení
říjen 2021 – říjen 2022 1 rok a 1 měsíc
Komunikace se zákazníky. Ověřování, zajištění podkladů k likvidaci škody. Komunikace s pojišťovnou, likvidátory. Práce v systému Škody Živě, Experta.
AU*********OUP
Pracovník call centra
srpen 2021 – září 2021 2 měsíce
Řešení prodejních a servisních hovorů. Domlouvání schůzek. Akvizice nových zákazníků.
Au*********Esa
Supervizor call centra
leden 2021 – červen 2021 6 měsíců
Vedení a rozvoj obchodníků na telefonu. Pravidelná kontrola KPI. Rozbory hovorů. Předávání zkušeností.
Au*****. )
Supervizor call centra
květen 2018 – červen 2020 2 roky a 2 měsíce
Vedení týmu lidí na call centru, cca 10. Motivace zaměstnanců, kontrola KPI, kontrola cílů, zodpovědnost, seberealizace lidí, poslechy hovorů. Zaškolení nováčků. Pohovory s nastávajícími kandidáty. Organizace teambuildingových aktivit.
Au*****. )
Closing manager
březen 2017 – duben 2018 1 rok a 2 měsíce
Uzavírání obchodu se zákazníky skrze telefon. Motivace lidí.
Au*****. )
Confirmátor call centra
únor 2016 – březen 2017 1 rok a 2 měsíce
Starost o zákazníky na konkrétních pobočkách ( CZ + SK ) skrze telefon. Řešení zákazníků, kteří navštívili bazar a obchod se neuskutečnil a následné řešení a domluvení schůzky na pobočku.
Au*****. )
Representant call centra
říjen 2015 – leden 2016 4 měsíce
Odbavování hovorů. Domlouvání schůzek se zákazníky na pobočku, výběr vhodného osobního automobilu, nabídka financování.
Jazyky
angličtinazačátečník
ruštinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Navision, CRM, Daktela, Pipedrive, Helios Green/Nephrite, Experta, Škody Živě
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Pracovitost
Samostatnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)