Marcela S. 53 let , životopis 1525242
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Kbely + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Analytik prodeje Ekonom Fakturant/ka Finanční analytik Finanční kontrolor Finanční poradce Finanční specialista Office manager Specialista pohledávek Specialista reportingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: převážně, částečně, příležitostně, zcela
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta mezinárodních vztahů VŠE Praha
vnitřní obchod
září 1990 – červen 1994Vysokoškolské
Praxe 26 let a 1 měsíc
An*********Bev
Credit Management Senior Specialist
leden 2024 – dosud 2 roky
Zodpovědnost za komplexní řízení a monitorování pohledávek (Accounts Receivable) pro trhy Rakouska a Švýcarska s využitím systému SAP. Klíčové aktivity zahrnují aktivní vymáhání pohledávek, správu a blokace objednávek s cílem minimalizovat finanční rizika. Úzce spolupracuji se sales manažery a udržuji přímý kontakt s klíčovými klienty pro zajištění plynulého cash flow a udržení silných obchodních vztahů.
Ac*****ure
Finance Business Advisor
leden 2011 – červenec 2023 12 let a 7 měsíců
Strategická a procesní podpora: Aktivní podpora procesů pre-close a forecast s cílem zajistit přesné finanční plánování. Analýza a řízení rizik: Provádění detailní analýzy výsledků konzultačních a outsourcingových projektů k identifikaci klíčových poznatků, řízení rizik a doporučení pro efektivnější rozhodování. Klientská komunikace a podpora: Zajišťování přímého kontaktu s klientskými týmy a poskytování podpory finančnímu řediteli v klíčových oblastech. Systémová znalost: Zodpovědnost za procesování informací v systému SAP pro zajištění datové integrity.
DH*********ess
Key Account Support Manager
leden 2004 – říjen 2006 2 roky a 10 měsíců
Odpovědnost za plánování, řízení a zajištění kvality poskytovaných služeb pro klíčové zákazníky (Key Accounts) a vedení týmu přímých podřízených. Zajištění sledování zásilek, řešení reklamací, reporting a nastavení servisu na míru ve spolupráci s obchodním oddělením.
Am*******ess
Servis Establishment Manager
leden 1995 – srpen 2003 8 let a 8 měsíců
Během mého působení v American Express jsem nesla komplexní odpovědnost za plánování, řízení a zajišťování kvality služeb, včetně vedení týmu 11 přímých podřízených. Klíčové finanční operace zahrnovaly procesování plateb, autorizace karet, prevenci a monitorování zneužití platebních karet. Součástí mých povinností byla také akvizice nových klientů, spolupráce s externími partnery pro akviziční činnosti, řešení komplexních provozních problémů, implementace projektů a celkové tvorba a kontrola rozpočtu.
Jazyky
ruštinamírně pokročilá
němčinapokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
MS OutlookExpert
ERP a účetní software
SAPZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)