Není foto: Marcela S.
ID 1525242

Marcela S. 53 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Kbely + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: převážně, částečně, příležitostně, zcela

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta mezinárodních vztahů VŠE Praha

vnitřní obchod

září 1990 – červen 1994Vysokoškolské

Praxe 26 let a 1 měsíc

An*********Bev

Credit Management Senior Specialist

leden 2024 – dosud 2 roky

Zodpovědnost za komplexní řízení a monitorování pohledávek (Accounts Receivable) pro trhy Rakouska a Švýcarska s využitím systému SAP. Klíčové aktivity zahrnují aktivní vymáhání pohledávek, správu a blokace objednávek s cílem minimalizovat finanční rizika. Úzce spolupracuji se sales manažery a udržuji přímý kontakt s klíčovými klienty pro zajištění plynulého cash flow a udržení silných obchodních vztahů.

Ac*****ure

Finance Business Advisor

leden 2011 – červenec 2023 12 let a 7 měsíců

Strategická a procesní podpora: Aktivní podpora procesů pre-close a forecast s cílem zajistit přesné finanční plánování. Analýza a řízení rizik: Provádění detailní analýzy výsledků konzultačních a outsourcingových projektů k identifikaci klíčových poznatků, řízení rizik a doporučení pro efektivnější rozhodování. Klientská komunikace a podpora: Zajišťování přímého kontaktu s klientskými týmy a poskytování podpory finančnímu řediteli v klíčových oblastech. Systémová znalost: Zodpovědnost za procesování informací v systému SAP pro zajištění datové integrity.

DH*********ess

Key Account Support Manager

leden 2004 – říjen 2006 2 roky a 10 měsíců

Odpovědnost za plánování, řízení a zajištění kvality poskytovaných služeb pro klíčové zákazníky (Key Accounts) a vedení týmu přímých podřízených. Zajištění sledování zásilek, řešení reklamací, reporting a nastavení servisu na míru ve spolupráci s obchodním oddělením.

Am*******ess

Servis Establishment Manager

leden 1995 – srpen 2003 8 let a 8 měsíců

Během mého působení v American Express jsem nesla komplexní odpovědnost za plánování, řízení a zajišťování kvality služeb, včetně vedení týmu 11 přímých podřízených. Klíčové finanční operace zahrnovaly procesování plateb, autorizace karet, prevenci a monitorování zneužití platebních karet. Součástí mých povinností byla také akvizice nových klientů, spolupráce s externími partnery pro akviziční činnosti, řešení komplexních provozních problémů, implementace projektů a celkové tvorba a kontrola rozpočtu.

Jazyky

ruštinamírně pokročilá

němčinapokročilá

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Expert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

MS OutlookExpert

ERP a účetní software

SAPZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45