L. S. , životopis 1417025
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola poštovních a logistických služeb Opava
Poštovní a peněžní služby
září 2003 – červen 2007SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 4 měsíce
IK*****ava
Commercial bistro and SFM manager
leden 2020 – dosud 6 let
Vedení a rozvoj zaměstnanců. Schvalování docházky, plánování směn. Nábor a zaškolování nových zaměstnanců. Řešení provozních situací. Přímá zodpovědnost za dodržování pracovních postupů. Příprava externích a interních auditů. Zodpovědnost za krátkodobé i dlouhodobé projekty (refresh SFM, přestavby, investice, ROI…) Dohled nad dodržováním konceptu. Zodpovědnost za prodejní výsledky a plnění KPI. Příprava eventů a nabídek pro zákazníky (customer experience). Strategické plány na další období. Spolupráce s obchodními domy napříč country. V rámci manažerské pozice vykonávaná funkce daily managera - zodpovědnost za OD jako celek.
IK*****ava
Teamleader pro restaurační provoz
červen 2019 – prosinec 2019 7 měsíců
Kontrola a příprava provozu k hygienickým interním i externím auditům. Komerčnost švédského obchůdku. Zodpovědnost za dodržování FIFO a technologických postupů. Zodpovědnost za výsledek měsíční inventury. Spolupráce s ostatními odděleními napříč obchodním domem. Podpora zákaznické spokojenosti. Vzdělávání zaměstnanců.
IK*****ava
Pracovník restauračního provozu
duben 2018 – červen 2019 1 rok a 3 měsíce
Příprava pokrmů teplé a studené kuchyně, příprava zákusků. Obsluha zákazníků na pokladně. Příprava kávy a teplých nápojů v kavárně. Příprava pokrmů v bistru. Obsluha švédského obchůdku. Dodržování přísných hygienických pravidel pro přípravu a skladování potravin.
Če*******.s.
Specialista operations - správa a vymáhání pohledávek
květen 2009 – duben 2018 9 let
Telefonická a písemná komunikace s dlužnými klienty banky, hledání řešení pro dlouhodobě dlužné klienty, správa vlastního portfólia. Dohledávání nekontaktních klientů a nastavení metodiky dohledávání. Aktivní člen skupiny KAIZEN (hledání úspor napříč bankou). Mentoring nováčků. V rámci pracovní stáže pozice senior operátora a trenéra.
O2*********.s.
Konzultant zákaznické linky
září 2007 – květen 2009 1 rok a 9 měsíců
telefonická a písemná komunikace s novými i stávajícími klienty, řešení vyúčtování, reklamací a dotazy klientů, nabídka a aktivace nových služeb
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Sweetbar - mini dezerty
Jednodenní praktický kurz s originálními recepty na mini dezerty pro každou příležitost.
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2024
Svatební dorty
Dvoudenní praktický kurz, kde jsem se naučila vše o stabilitě, správném sestavení, krémech, náplní a zdobení.
Zobrazit certifikát o absolvování
říjen 2024