Není foto: L. S.
ID 1417025

L. S.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola poštovních a logistických služeb Opava

Poštovní a peněžní služby

září 2003 – červen 2007SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 4 měsíce

IK*****ava

Commercial bistro and SFM manager

leden 2020 – dosud 6 let

Vedení a rozvoj zaměstnanců. Schvalování docházky, plánování směn. Nábor a zaškolování nových zaměstnanců. Řešení provozních situací. Přímá zodpovědnost za dodržování pracovních postupů. Příprava externích a interních auditů. Zodpovědnost za krátkodobé i dlouhodobé projekty (refresh SFM, přestavby, investice, ROI…) Dohled nad dodržováním konceptu. Zodpovědnost za prodejní výsledky a plnění KPI. Příprava eventů a nabídek pro zákazníky (customer experience). Strategické plány na další období. Spolupráce s obchodními domy napříč country. V rámci manažerské pozice vykonávaná funkce daily managera - zodpovědnost za OD jako celek.

IK*****ava

Teamleader pro restaurační provoz

červen 2019 – prosinec 2019 7 měsíců

Kontrola a příprava provozu k hygienickým interním i externím auditům. Komerčnost švédského obchůdku. Zodpovědnost za dodržování FIFO a technologických postupů. Zodpovědnost za výsledek měsíční inventury. Spolupráce s ostatními odděleními napříč obchodním domem. Podpora zákaznické spokojenosti. Vzdělávání zaměstnanců.

IK*****ava

Pracovník restauračního provozu

duben 2018 – červen 2019 1 rok a 3 měsíce

Příprava pokrmů teplé a studené kuchyně, příprava zákusků. Obsluha zákazníků na pokladně. Příprava kávy a teplých nápojů v kavárně. Příprava pokrmů v bistru. Obsluha švédského obchůdku. Dodržování přísných hygienických pravidel pro přípravu a skladování potravin.

Če*******.s.

Specialista operations - správa a vymáhání pohledávek

květen 2009 – duben 2018 9 let

Telefonická a písemná komunikace s dlužnými klienty banky, hledání řešení pro dlouhodobě dlužné klienty, správa vlastního portfólia. Dohledávání nekontaktních klientů a nastavení metodiky dohledávání. Aktivní člen skupiny KAIZEN (hledání úspor napříč bankou). Mentoring nováčků. V rámci pracovní stáže pozice senior operátora a trenéra.

O2*********.s.

Konzultant zákaznické linky

září 2007 – květen 2009 1 rok a 9 měsíců

telefonická a písemná komunikace s novými i stávajícími klienty, řešení vyúčtování, reklamací a dotazy klientů, nabídka a aktivace nových služeb

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

Grafické a konstrukční programy

CanvaZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Sweetbar - mini dezerty

Jednodenní praktický kurz s originálními recepty na mini dezerty pro každou příležitost.

Zobrazit certifikát o absolvování

listopad 2024

Svatební dorty

Dvoudenní praktický kurz, kde jsem se naučila vše o stabilitě, správném sestavení, krémech, náplní a zdobení.

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2024

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45