Foto: Alžběta L.
ID 1210567

Alžběta L. 32 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola informatiky a služeb

Hotelnictví

září 2009 – květen 2013SŠ s maturitou

Praxe 7 let a 7 měsíců

Pr*******.o.

Clients Success Manager & Office Manager

únor 2025 – dosud 11 měsíců

- řízení projektů náborových kampaní od onboardingu po finální vyhodnocování - komunikace s klienty, zvládání námitek a řešení komplikovaných situací - administrativa, kontrola klientských databází, fakturace a komunikace do týmu - podpora manažerů a jednatele společnosti

O*****Č

Backoffice support, poradenství a školení

květen 2024 – dosud 1 rok a 8 měsíců

- Nastavení a optimalizace firemních procesů a administrativy. - Externí backoffice podpora – fakturace, dokumentace, reporting. - Komunikace a tlumočení na úřadech i se zahraničními partnery. - Poradenství a školení v digitalizaci a efektivitě práce. - Kooperace při přípravě AI voicebotův

So*********.o.

Business Assistant

listopad 2023 – listopad 2024 1 rok a 1 měsíc

- Kompletní chod kanceláře, od drobných potřeb jednotlivých teamů pro strategické nastavení procesů, které vedou ke zlepšení efektivity, snížení nákladů a eliminace chyb v provozu - Kompletní správa účetnictví, vystavování faktur, evidence nákladů, přímá spolupráce s účetní firmou, schvalování a provádění transakcí - přímá asistence majiteli firmy - podílení se na strategickém rozvoji firmy - řízení produkce edukačních kurzů v plném rozsahu, od A do Z

EA*****.o.

Billing Team Leader

prosinec 2021 – listopad 2023 2 roky

- sestavení a zaškolení fakturačního týmu (vč. pohovorů) - stanovení a rozdělení pracovních pozic a náplně práce - průběžná školení, kontroling - osobní pohovory a porady, motivace týmu - komunikace s klienty a dodavateli - vystavování a registrace faktur - vývoj interního software pro fakturaci - spolupráce na auditech - mezinárodní spolupráce s pobočkami v rámci skupiny, školení jejich zaměstnanců

EA*****.o.

Koordinátor leteckých a silničních přeprav

červen 2018 – prosinec 2021 3 roky a 7 měsíců

- písemná a telefonická komunikace s klienty v ČJ a AJ - příjem poptávek a jejich zpracování, nacenění - koordinace průběhu přeprav a informování klientů - objednávání dodavatelských servisů - dopravci, celní deklarace,... - příprava dokumentace k leteckých přepravám, clení a dalším úkonům spojených s přepravou zásilek

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSPokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Grafické a konstrukční programy

FigmaZačátečník

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

ChatGPT na denní bázi užívání

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45