Alžběta L. 32 let , životopis 1210567
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Chci pracovat jako
Fakturant/ka Manažer dopravy Nákupčí Office manager Produktový manager Project manager organizačně-ekonomický Ředitel / manažer logistiky Ředitel / manažer nákupu Vedoucí / manažer skladu Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola informatiky a služeb
Hotelnictví
září 2009 – květen 2013SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 7 měsíců
Pr*******.o.
Clients Success Manager & Office Manager
únor 2025 – dosud 11 měsíců
- řízení projektů náborových kampaní od onboardingu po finální vyhodnocování - komunikace s klienty, zvládání námitek a řešení komplikovaných situací - administrativa, kontrola klientských databází, fakturace a komunikace do týmu - podpora manažerů a jednatele společnosti
O*****Č
Backoffice support, poradenství a školení
květen 2024 – dosud 1 rok a 8 měsíců
- Nastavení a optimalizace firemních procesů a administrativy. - Externí backoffice podpora – fakturace, dokumentace, reporting. - Komunikace a tlumočení na úřadech i se zahraničními partnery. - Poradenství a školení v digitalizaci a efektivitě práce. - Kooperace při přípravě AI voicebotův
So*********.o.
Business Assistant
listopad 2023 – listopad 2024 1 rok a 1 měsíc
- Kompletní chod kanceláře, od drobných potřeb jednotlivých teamů pro strategické nastavení procesů, které vedou ke zlepšení efektivity, snížení nákladů a eliminace chyb v provozu - Kompletní správa účetnictví, vystavování faktur, evidence nákladů, přímá spolupráce s účetní firmou, schvalování a provádění transakcí - přímá asistence majiteli firmy - podílení se na strategickém rozvoji firmy - řízení produkce edukačních kurzů v plném rozsahu, od A do Z
EA*****.o.
Billing Team Leader
prosinec 2021 – listopad 2023 2 roky
- sestavení a zaškolení fakturačního týmu (vč. pohovorů) - stanovení a rozdělení pracovních pozic a náplně práce - průběžná školení, kontroling - osobní pohovory a porady, motivace týmu - komunikace s klienty a dodavateli - vystavování a registrace faktur - vývoj interního software pro fakturaci - spolupráce na auditech - mezinárodní spolupráce s pobočkami v rámci skupiny, školení jejich zaměstnanců
EA*****.o.
Koordinátor leteckých a silničních přeprav
červen 2018 – prosinec 2021 3 roky a 7 měsíců
- písemná a telefonická komunikace s klienty v ČJ a AJ - příjem poptávek a jejich zpracování, nacenění - koordinace průběhu přeprav a informování klientů - objednávání dodavatelských servisů - dopravci, celní deklarace,... - příprava dokumentace k leteckých přepravám, clení a dalším úkonům spojených s přepravou zásilek
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSPokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
FigmaZačátečník
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
ChatGPT na denní bázi užívání
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)