D. M. , životopis 1416018
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SŠ prof. Zdeňka Matějčka, Ostrava
Hotelnictví (Hotelnictví a cestovní ruch)
září 2004 – srpen 2007SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 8 měsíců
YU*****dná
Číšník/servírka
červen 2025 – listopad 2025 6 měsíců
Obsluha hostů na zahrádce s kapacitou až 150 osob, obsluha hotelových hostů při polopenzi, přijímání objednávek a servis, práce s pokladnou a platebními kartami, příprava a úklid stolů, udržování čistoty, řešení požadavků hostů a časté samostatné vedení celé směny jako hlavní servírka.
Ak*******.o.
Číšník/servírka
únor 2023 – květen 2025 2 roky a 4 měsíce
Obsluha hostů, přijímání objednávek a servis, práce s pokladnou a platebními kartami, udržování čistoty a příprava stolů, spolupráce s týmem a řešení požadavků zákazníků, spolupráce s organizací velkých akcí jako plesy a večírky (až 1000 osob), catering.
Dá*********ová
Číšník/servírka
duben 2022 – únor 2023 11 měsíců
Přivítání a usazení hostů, přijímání objednávek a doporučování jídel a nápojů dle přání zákazníků, servírování pokrmů a nápojů, zajištění spokojenosti hostů během celé návštěvy, práce s pokladním systémem, vystavování účtů a manipulace s hotovostí i platebními kartami, udržování čistoty a pořádku v restauraci, příprava stolů a doplňování zásob, spolupráce s kuchyní a ostatními členy týmu pro hladký průběh provozu, řešení reklamací a nestandardních situací s profesionálním přístupem.
Pe*******.o.
Prodavačka
únor 2021 – březen 2022 1 rok a 2 měsíce
Obsluha zákazníků a poskytování poradenského servisu, zejména v oblasti výběru alkoholu vysoké kvality, samostatný výběr dodavatelů, následné objednávky vybraného zboží, cenotvorba, inventarizace a spolupráce, starost o faktury, jejich kompletace a příprava podkladů pro účetní, práce s pokladnou, manipulace s hotovostí a platebními kartami, doplňování zboží, udržování čistoty a pořádku, příjem a vybalování zboží, kontrola kvality a expirace.
ZF*******.s.
Provozní manažer
září 2014 – říjen 2015 1 rok a 2 měsíce
Řízení Seminárního Centra Akademie v Ostravě, zodpovědnost za celkový provoz centra, organizace a koordinace akcí, vedení týmu kuchyně a restaurace, zajištění plynulého chodu stravovacího provozu, plánování směn, dohled nad kvalitou služeb a dodržováním hygienických standardů, komunikace s dodavateli, objednávky surovin a kontrola nákladů, řešení operativních problémů a zajištění spokojenosti hostů.
Ce*****.o.
Asistentka
duben 2012 – srpen 2014 2 roky a 5 měsíců
Přímá komunikace s vedením společnosti, plnění svěřených úkolů, vyřizování telefonátů a e-mailová komunikace, jednání s úřady, spolupráce s finanční a mzdovou účtárnou.
Sa*******.o.
Asistentka personálního oddělení
leden 2008 – březen 2009 1 rok a 3 měsíce
Zodpovědnost za bezproblémový chod kanceláře, komunikace s vedením společnosti, zpracování a archivace personálních dokumentů, smluv a dalších, administrativní podpora personálního oddělení v oblasti náboru, školení a dalších HR procesů, vedení pohovorů, objednávka kancelářských potřeb a občerstvení, evidence docházky a správa pracovníků.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Creator StudioZačátečník
Marketing na sociálních sítíchNováček
Střih videaZačátečník
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Asistent pedagoga
Získání znalostí v oblasti pedagogiky, speciální pedagogiky a psychologie. Osvojení metod práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami, komunikace s pedagogikou a rodiči. Základy legislativy a školního systému, praktická příprava na podporu žáků ve vzdělávání. Kurz v rozsahu 100 hodin.
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2023
Revenue Management pro ubytovací zařízení II.
Kurz zaměřený na optimalizaci příjmů v hotelnictví. Naučila jsem se analyzovat data o obsazenosti a cenách, prognózovat poptávku, stanovovat cenové strategie a využívat dynamické oceňování. Získané dovednosti mi umožňují efektivně spravovat příjmy a zlepšovat finanční výkonnost ubytovacích zařízení. Kurz v rozsahu 8 hodin.
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2015
Revenue Management pro ubytovací zařízení I.
Kurz zaměřený na optimalizaci příjmů v hotelnictví. Naučila jsem se analyzovat data o obsazenosti a cenách, prognózovat poptávku, stanovovat cenové strategie a využívat dynamické oceňování. Získané dovednosti mi umožňují efektivně spravovat příjmy a zlepšovat finanční výkonnost ubytovacích zařízení. Kurz v rozsahu 8 hodin.
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2015
Řízení úseku F&B
Stručný kurz zaměřený na efektivní vedení a optimalizaci provozu v oblasti stravovacích služeb. Obsahuje základy plánování a kontroly nákladů, řízení zásob a vedení týmu, s důrazem na zvyšování zákaznické spokojenosti a organizačních dovedností. Kurz v rozsahu 8 hodin.
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2015