M. H. , životopis 661051
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Olomouc
Ekonomie
2000 – 2004SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 7 měsíců
HI*******.o.
HR Business Partner
červen 2024 – říjen 2024 5 měsíců
implementaci a řízení personálních procesů spolupráce na tvorbě motivačního systému pro zaměstnance zajišťování výběrových řízení tvorba pracovní dokumentace vytváření onboarding procesu a JD HR reporting HR podpora manažerů
HI*******.o.
Chief Accountant Moravia & HR Lead
květen 2023 – květen 2024 1 rok a 1 měsíc
Vedení účetního týmu, jejich edukace a poradenství ve složitějších účetních případech. Zodpovědnost za správnost vedené účetní agendy na Moravě, zodpovědnost za banku v rámci celé organizace. Zpracování a zaúčtování měs. inventury. ( sklady Morava) Komunikace s bankou, příprava podkladů pro auditory. Podílení se na implementaci a řízení personálních procesů a projektu v rámci fúze. ( sjednocení pracovní dokumentace, docházkového systému, mzdového systému, narovnávání fin. podmínek v rámci 2 regiónů) Spolupodílení se na tvorbě nového motivačního systému pro všechny zaměstnance. Zajišťování výběrových řízení, tvorba pracovní dokumentace, vytváření onboarding procesu a JD. HR reporting, HR podpora manažerů.
Mo*****ze)
Finanční a skladová účetní
srpen 2021 – duben 2023 1 rok a 9 měsíců
Vystavování odběratelských a dodavatelských faktur, popř. dobropisů, příprava podkladů pro export, evidence a účtování pokladny, banky (tvorba platebních příkazů), evidence a zpracování přiznání k DPH, kontrolní hlášení, reporting, statistické výkazy, evidence, příprava a vytváření měsíčních uzávěrek a spolupráce na přípravě a vytváření roční účetní závěrky, spolupráce při inventarizacích, sledování obratů účtů a kontrola neuhrazených pohledávek, evidence a archivace účetních dokladů a souvisejících dokumentů, zpracování podkladů a účtování dohadných položek, vystavování a proúčtování interních dokladů, evidence majetku, TZH, vyřazení dl. majetku, odpisy majetku. Spolupráce na přípravě fúze, nastavování nového systému ( položky, sklady, banka).
4f*******a.s
Finanční poradce, Asistentka Regionálního Managera
leden 2019 – prosinec 2022 4 roky
Individuální poradenství dle potřeb v oblasti privátních financí, jako např. financování vl. bydlení a zajištění, pojištění majetku a osob, hospodaření s finančními prostředky, vytváření majetku a investování finančních prostředků, zajištění renty. Administrativní práce s tím spojená, komunikace s bankami, pojišťovnami, katastrem na každodenní bázi, zpracování žádostí. Rozšiřování kmene.
Un*********.s.
Referent podpory prodeje II./ Úvěrový specialista - Centrum firemní klienteli SME Severní Morava
červenec 2012 – červen 2016 4 roky
Zabezpečení obsluhy klientů, řešit jejich operativní komplexní potřeby v oblasti cash managementu, vedení účtů, platební styk, depozit, úvěrů, treasury operací a trade finance. Zabezpečovat servisní činnosti při zpracování standardních úvěrů pro korporátní klientelu, posuzovat bonitu, příprava dokumentace, reportů. Zajišťovat administrativně-technickou a metodickou podporu teamu.
Un*********.s.
Komerční bankéř
květen 2010 – červen 2012 2 roky a 2 měsíce
Kompletní obsluha podnikajících subjektů s obratem do 50 mio CZK ( firmy, FOP, významných svobodných povolání). Zajištění platebního komfortu, úvěrových požadavků, vyhotovení kompletní dokumentace, komunikace s klienty, akviziční činnost.
ČS*******.s.
Klientský poradce I, II, III.
červen 2007 – duben 2010 2 roky a 11 měsíců
Zajištění kompletní obsluhy retailových klientů: hotovostní a bezhotovostní platební styk, prodej a znalost kompletních úvěrových, investičních produktů a produktů ze skupiny. Práce a rozvoj v oblasti prodejních dovedností. Zpravování kompletní dokumentace pro retailové klienty dle metodiky banky.
Be*****.s.
Customer Account Manager
březen 2006 – květen 2007 1 rok a 3 měsíce
Aktivní telemarketing a prodej v oblasti hotovostních úvěrů, osobní komunikace s klienty v oblasti úvěrování a zpracování kompletního procesu od podpisu smlouvy po čerpání.
Ja*********ava
Asistentka
říjen 2004 – březen 2006 1 rok a 6 měsíců
Vedení chodu kanceláře, administrativní práce a úschova důležitých dokumentů, příprava podkladů pro účetnictví, evidence jízd, kontakt se zákazníky. (vyřizování e-mailové korespondence a telefonátů) Organizace schůzek nadřízeného, zápisy z porad.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Účetní programy : Sisyfos, Pohoda, Pamica
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Excel pro mírně pokročilé
funkce Excelu pro pokročilé, kontingentní tabulky
prosinec 2024
Rekvalifikační kurz Personalista
Ucelený kurz na pozici personalisty
červen 2024
Rekvalifikační kurz Mzdová účetní
kompletní kurz na agendu mzdové účetní ( legislativa, výpočty)
březen 2024
Základy účetnictví, Majetek, Zásoby, DPH, Intrastat
Zopakování účetní problematiky a nastudování novinek.
září 2021