Není foto: M. H.
ID 661051

M. H.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Olomouc

Ekonomie

2000 – 2004SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 7 měsíců

HI*******.o.

HR Business Partner

červen 2024 – říjen 2024 5 měsíců

implementaci a řízení personálních procesů spolupráce na tvorbě motivačního systému pro zaměstnance zajišťování výběrových řízení tvorba pracovní dokumentace vytváření onboarding procesu a JD HR reporting HR podpora manažerů

HI*******.o.

Chief Accountant Moravia & HR Lead

květen 2023 – květen 2024 1 rok a 1 měsíc

Vedení účetního týmu, jejich edukace a poradenství ve složitějších účetních případech. Zodpovědnost za správnost vedené účetní agendy na Moravě, zodpovědnost za banku v rámci celé organizace. Zpracování a zaúčtování měs. inventury. ( sklady Morava) Komunikace s bankou, příprava podkladů pro auditory. Podílení se na implementaci a řízení personálních procesů a projektu v rámci fúze. ( sjednocení pracovní dokumentace, docházkového systému, mzdového systému, narovnávání fin. podmínek v rámci 2 regiónů) Spolupodílení se na tvorbě nového motivačního systému pro všechny zaměstnance. Zajišťování výběrových řízení, tvorba pracovní dokumentace, vytváření onboarding procesu a JD. HR reporting, HR podpora manažerů.

Mo*****ze)

Finanční a skladová účetní

srpen 2021 – duben 2023 1 rok a 9 měsíců

Vystavování odběratelských a dodavatelských faktur, popř. dobropisů, příprava podkladů pro export, evidence a účtování pokladny, banky (tvorba platebních příkazů), evidence a zpracování přiznání k DPH, kontrolní hlášení, reporting, statistické výkazy, evidence, příprava a vytváření měsíčních uzávěrek a spolupráce na přípravě a vytváření roční účetní závěrky, spolupráce při inventarizacích, sledování obratů účtů a kontrola neuhrazených pohledávek, evidence a archivace účetních dokladů a souvisejících dokumentů, zpracování podkladů a účtování dohadných položek, vystavování a proúčtování interních dokladů, evidence majetku, TZH, vyřazení dl. majetku, odpisy majetku. Spolupráce na přípravě fúze, nastavování nového systému ( položky, sklady, banka).

4f*******a.s

Finanční poradce, Asistentka Regionálního Managera

leden 2019 – prosinec 2022 4 roky

Individuální poradenství dle potřeb v oblasti privátních financí, jako např. financování vl. bydlení a zajištění, pojištění majetku a osob, hospodaření s finančními prostředky, vytváření majetku a investování finančních prostředků, zajištění renty. Administrativní práce s tím spojená, komunikace s bankami, pojišťovnami, katastrem na každodenní bázi, zpracování žádostí. Rozšiřování kmene.

Un*********.s.

Referent podpory prodeje II./ Úvěrový specialista - Centrum firemní klienteli SME Severní Morava

červenec 2012 – červen 2016 4 roky

Zabezpečení obsluhy klientů, řešit jejich operativní komplexní potřeby v oblasti cash managementu, vedení účtů, platební styk, depozit, úvěrů, treasury operací a trade finance. Zabezpečovat servisní činnosti při zpracování standardních úvěrů pro korporátní klientelu, posuzovat bonitu, příprava dokumentace, reportů. Zajišťovat administrativně-technickou a metodickou podporu teamu.

Un*********.s.

Komerční bankéř

květen 2010 – červen 2012 2 roky a 2 měsíce

Kompletní obsluha podnikajících subjektů s obratem do 50 mio CZK ( firmy, FOP, významných svobodných povolání). Zajištění platebního komfortu, úvěrových požadavků, vyhotovení kompletní dokumentace, komunikace s klienty, akviziční činnost.

ČS*******.s.

Klientský poradce I, II, III.

červen 2007 – duben 2010 2 roky a 11 měsíců

Zajištění kompletní obsluhy retailových klientů: hotovostní a bezhotovostní platební styk, prodej a znalost kompletních úvěrových, investičních produktů a produktů ze skupiny. Práce a rozvoj v oblasti prodejních dovedností. Zpravování kompletní dokumentace pro retailové klienty dle metodiky banky.

Be*****.s.

Customer Account Manager

březen 2006 – květen 2007 1 rok a 3 měsíce

Aktivní telemarketing a prodej v oblasti hotovostních úvěrů, osobní komunikace s klienty v oblasti úvěrování a zpracování kompletního procesu od podpisu smlouvy po čerpání.

Ja*********ava

Asistentka

říjen 2004 – březen 2006 1 rok a 6 měsíců

Vedení chodu kanceláře, administrativní práce a úschova důležitých dokumentů, příprava podkladů pro účetnictví, evidence jízd, kontakt se zákazníky. (vyřizování e-mailové korespondence a telefonátů) Organizace schůzek nadřízeného, zápisy z porad.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Účetní programy : Sisyfos, Pohoda, Pamica

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Excel pro mírně pokročilé

funkce Excelu pro pokročilé, kontingentní tabulky

prosinec 2024

Rekvalifikační kurz Personalista

Ucelený kurz na pozici personalisty

červen 2024

Rekvalifikační kurz Mzdová účetní

kompletní kurz na agendu mzdové účetní ( legislativa, výpočty)

březen 2024

Základy účetnictví, Majetek, Zásoby, DPH, Intrastat

Zopakování účetní problematiky a nastudování novinek.

září 2021

Zájmy

Rodina, fotografování, malování, cestování, turistika, lyžování.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45