
J. B. , životopis 541483
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola obchodní
Obchodník
2005 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 7 měsíců
Al*******.s.
Customer experience Manager - Callcentrum
srpen 2021 – dosud 4 roky a 1 měsíc
Řízení týmů se zaměřením na zákaznickou podporu. Sledování a řízení provozu ve svěřených týmech. Produktivita, kvalita, utilizace, sledování AHT, ACW, FCR, NPS a řešení zákaznické spokojenosti. Hlídání dodržování SLA. Komunikace s týmy, předávání zpětné vazby. Evidence docházky, vykazování KPI. Vytváření nových a zefektivnění stávajících procesů v rámci firemních postupů. Komunikace s ostatními odděleními firmy. Plánování s přiděleným budgetem. Odpovědnost za splněný počet FTE a provozu zákaznické linky.
Zá*********.o.
Teamleader - zákaznického servisu
2019 – 2021 2 roky a 6 měsíců
Vedení svěřeného týmu, reporting výsledků, rozvoj a motivace operátorů k lepším výkonům v AHT, ACW a kvalitě hovorů. Sledování SLA, obslužnosti a čekací době v IVR. Řešení krizových situací v provozu. Vyhodnocování opakovaných problematik. Správa docházky zákaznického servisu. Účast na výběrových řízení.
O2*********ice
Supervizor CC Inbound SMB Pardubice
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
Motivace a rozvoj podřízených v daných oblastech pro dosažení maximálního výkonu. Reporting výsledků, vyhodnocování a plnění svěřených úkolů a cílů. HR svěřeného týmu. Účast na výběrovém řízení nových kandidátů
O2*******lín
Konzultant značkové prodejny, SMB, O2 Guru
2014 – 2018 4 roky a 6 měsíců
Přímí kontakt se zákazníkem, péče a doprodej služeb firemním zákazníkům (SMB), O2 Guru - zaměření na technické záležitosti v prodejně, nastavení HW, SW, péče a doprodej služeb zákazníkům. V době nepřítomnosti zástup vedoucího prodejny.
OSVČ
Vlastní prodejna se spojovacím materiálem, nářadím a zahradní technikou
2012 – 2014 2 roky a 6 měsíců
Zajištění stálých zákazníků, vyhledávání prodejní příležitosti, dohled nad zaměstnanci zda odvádějí svou pracovní náplň.
Vo*****dim
Operátor - Call centra péče o firemní zákazníky
2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců
Odbavení příchozích hovorů firemních zákazníků, vyřešení primárních požadavků zákazníka následný doprodej služeb.
EV*****lín
Obchodní zástupce
2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců
Vyhledávání prodejních příležitostí, vytváření cenových nabídek, péče o svěřený region.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
MS Outlook
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Change Management
květen 2024
Managerial Feedback
duben 2024
Time Management
říjen 2023