Není foto: J. B.
ID 541483

J. B.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola obchodní

Obchodník

2005 – 2009SŠ s maturitou

Praxe 16 let a 7 měsíců

Al*******.s.

Customer experience Manager - Callcentrum

srpen 2021 – dosud 4 roky a 1 měsíc

Řízení týmů se zaměřením na zákaznickou podporu. Sledování a řízení provozu ve svěřených týmech. Produktivita, kvalita, utilizace, sledování AHT, ACW, FCR, NPS a řešení zákaznické spokojenosti. Hlídání dodržování SLA. Komunikace s týmy, předávání zpětné vazby. Evidence docházky, vykazování KPI. Vytváření nových a zefektivnění stávajících procesů v rámci firemních postupů. Komunikace s ostatními odděleními firmy. Plánování s přiděleným budgetem. Odpovědnost za splněný počet FTE a provozu zákaznické linky.

*********.o.

Teamleader - zákaznického servisu

2019 – 2021 2 roky a 6 měsíců

Vedení svěřeného týmu, reporting výsledků, rozvoj a motivace operátorů k lepším výkonům v AHT, ACW a kvalitě hovorů. Sledování SLA, obslužnosti a čekací době v IVR. Řešení krizových situací v provozu. Vyhodnocování opakovaných problematik. Správa docházky zákaznického servisu. Účast na výběrových řízení.

O2*********ice

Supervizor CC Inbound SMB Pardubice

2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců

Motivace a rozvoj podřízených v daných oblastech pro dosažení maximálního výkonu. Reporting výsledků, vyhodnocování a plnění svěřených úkolů a cílů. HR svěřeného týmu. Účast na výběrovém řízení nových kandidátů

O2*******lín

Konzultant značkové prodejny, SMB, O2 Guru

2014 – 2018 4 roky a 6 měsíců

Přímí kontakt se zákazníkem, péče a doprodej služeb firemním zákazníkům (SMB), O2 Guru - zaměření na technické záležitosti v prodejně, nastavení HW, SW, péče a doprodej služeb zákazníkům. V době nepřítomnosti zástup vedoucího prodejny.

OSVČ

Vlastní prodejna se spojovacím materiálem, nářadím a zahradní technikou

2012 – 2014 2 roky a 6 měsíců

Zajištění stálých zákazníků, vyhledávání prodejní příležitosti, dohled nad zaměstnanci zda odvádějí svou pracovní náplň.

Vo*****dim

Operátor - Call centra péče o firemní zákazníky

2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců

Odbavení příchozích hovorů firemních zákazníků, vyřešení primárních požadavků zákazníka následný doprodej služeb.

EV*****lín

Obchodní zástupce

2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců

Vyhledávání prodejních příležitostí, vytváření cenových nabídek, péče o svěřený region.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

MS Outlook

ERP a účetní software

PohodaZačátečník

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Change Management

květen 2024

Managerial Feedback

duben 2024

Time Management

říjen 2023

Zájmy

Rodina, nové technologie - elektro, hudba, společenské akce, posezení s přáteli, dobré jídlo, sport (hokej)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45