H. B. , životopis 1476388
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Nový Jičín
Gymnázium (gymnázium všeobecné)
září 2003 – květen 2007SŠ s maturitou
Praxe 10 let
JE*********.o.
Business development manager, zástupce jednatele
září 2019 – březen 2021 1 rok a 7 měsíců
poradenství v oblasti personalistiky a účetnictví, marketing a PR, podpora výroby a vývoje, překlady z/do anglického jazyka Jednalo se o časově omezenou podporu dlouholetého známého
DA*******.o.
Manažer finančního oddělení, HR, asistentka jednatele
leden 2016 – srpen 2019 3 roky a 8 měsíců
zajištění předávky mezd od externího zpracovatele, realizace výběrového řízení a následné nastavení vybraného mzdového softwaru, podpora při změnách firemního systému odměňování, kompletní zajištění personální a mzdové agendy (pořádání výběrových řízení, onboarding, podpora kolegů v pracovněprávních otázkách, řešení mezilidských vztahů a konfliktů mezi zaměstnanci, hodnocení, doporučování a zajišťování školení ať soukromých nebo z evropských grantů, pořádání firemních akcí) Evidence a vystavování faktur, vedení pokladny, skladů a majetku, příprava pravidelných reportů z oblasti mezd, personalistiky i financí, jednání se státními institucemi a externími zpracovateli Podpora jednatele, kmenových zahraničních a vyslaných zaměstnanců, vyřizování pracovních víz a ostatních náležitostí nutných pro zajištění zázemí zaměstnanců ze třetích zemí
Pr*****.o.
Experienced payroll administrator
červenec 2012 – říjen 2015 3 roky a 4 měsíce
kontrola a zpracování podkladů pro mzdy v souladu s platnou legislativou, komunikace s orgány státní správy, příprava podkladů a účast při případných kontrolách, spoluúčast na zpracování měsíčních závěrek, pravidelný reporting v Excelu, provádění kontrol mezd a správnosti výpočtu odvodů, vyřizování soudních exekucí a dalších zákonných srážek, zpracování výstupních dokumentů, provádění ročních uzávěrek (roční zúčtování daně, statistiky, ELDP, vyúčtování daně ze závislé činnosti, oznámení o plnění povinného podílu osob se zdravotním postižením), zodpovědnost za chod mzdového oddělení (implementace nových zakázek, poradenství začínajícím společnostem, key-user pro mzdové systémy Nugget a Helios, controlling a organizace práce 4 asistentů)
Ax*******ncy
Personalista, náborář
červen 2011 – červen 2012 1 rok a 1 měsíc
kompletní odpovědnost za obsazování zakázek, evidence nových objednávek, komunikace s klienty i potenciálními zaměstnanci, vedení náborů, vedení odpovídající personální agendy včetně zpracovávání podkladů pro mzdy, zodpovědnost za firemní pokladnu určenou pro hotovostní vyplácení odměn dočasně přidělených zaměstnanců
AA*********uto
asistent call centra
únor 2011 – červen 2011 5 měsíců
prodej a výkup automobilů, komunikace s klienty a řešení jejich momentálních přání a požadavků
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
HeliosZkušený
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Kouč
praktický prezenční kurz koučinku akreditovaný MŠMT
červen 2025