Není foto: D. K.
ID 625957

D. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Střední škola polytechnická Brno, Jílová, příspěvková organizace

Elektromechanik pro zařízení a přístroje

2021 – 2023Vyučení

Fakulta podnikatelská VUT Brno

Ekonomika a management - Řízení a ekonomika podniku

2013 – 2018Vysokoškolské

Fakulta podnikatelská VUT Brno

Účetnictví a daně

2009 – 2012Bakalářské

Fakulta stavební VUT Brno

Stavební inženýrství - zanechání studia

2003 – 2007Vysokoškolské

Praxe 17 let a 1 měsíc

FU*********ING

Provozní ředitel

červenec 2021 – dosud 4 roky a 1 měsíc

• Řízení provozu technologicky vyspělých aquaponických farem (40-50 zaměstnanců) určených pro produkci listové zeleniny, bylin, speciálních plodin a sladkovodních ryb; • Zodpovídání se přímo majitelům holdingu; • Nastavení, implementace a optimalizace výrobních procesů a metodik; • Testování a analýza nových plodin; • Tvorba a průběžná aktualizace finančních plánů; • Řízení a optimalizace nákladů, výnosů a cashflow; • Restrukturalizace, optimalizace a zefektivnění převzatých provozů; • Krizové řízení závažných a nepředvídatelných událostí; • Návrhy, úpravy a efektivizace výrobních technologií; • Tvorba a aktualizace provozní dokumentace; • Příprava a návrhy nových výrobních, skladovacích, administrativních a výzkumných provozů (stavební, technologická a provozní část); • Vývoj, implementace a optimalizace vlastního interního informačního systému na platformě Autodesk Fusion. Systém je určený pro řízení výroby a obchodu vč. exportu a reportingu nastavených KPI do Business Inteligence rozhraní; • Vývoj automatizace a autonomního řízení farem na základě matematických modelů a IOT; • Energetické optimalizace provozů; • Zajištění všech nezbytných legislativních úkonů, povolení, schválení a registrací souvisejících s výrobou potravin a jejich uváděním na trh; • Jednání s orgány státní správy, úřady a odbornými institucemi; • Zavedení a aktualizování HACCP ve výrobních provozech; • Zavedení a dodržování standardu GLOBAL G.A.P.; • Příprava na zavedení standardu IFS; • Aktivní a úzká spolupráce se všemi odděleními společnosti – personální, účetní, právní, stavební, technologické, servisní, obchodní;

PO********* BA

Manažer developerských projektů

leden 2021 – květen 2021 5 měsíců

• Poskytování poradenství v rámci rezidenčních, retailových i industriálních developerských projektů; • Konzultace, analýzy a optimalizace developerských projektů po obchodní, technické i ekonomické stránce; • Nastavení a úprava projektů pro povolovací, projekční, realizační i obchodní fáze; • Zpracování a kontrola rozpočtů a harmonogramů; • Technická a legislativní podpora v průběhu projekční, povolovací i realizační fáze projektů; • Koordinace a supervize projektů;

SV*******.o.

Business Development Manager

červen 2019 – říjen 2020 1 rok a 5 měsíců

• Zajišťoval jsem akvizici a zprostředkování investičních příležitostí do smysluplných developerských projektů; • Konzultoval, analyzoval a optimalizoval developerské projekty po obchodní, technické i ekonomické stránce; • Klientům jsem poskytoval know-how maximalizace kvality a užitné hodnoty, které dokáže pozdvihnout průměrný projekt na úroveň prémiového segmentu; • Tvořil jsem progresivní marketingové strategie efektivní prodejnosti a maximální výnosnosti; • Navazoval jsem nové a rozvíjel stávající obchodní vztahy; • Ovládám a koordinuji procesy realitních transakcí;

DO*****.o.

Výkonný ředitel - prokurista

únor 2014 – duben 2019 5 let a 3 měsíce

• řídil jsem a vedl malý podnik (20 - 25 zaměstnanců) zabývající se výrobou modulových a panelových dřevostaveb • zřídil jsem kompletní provozovnu - výrobní areál (vč. veškerých povolení, dokumentace a vybavení jak pro výrobní, tak nevýrobní sekci), za jejíž celkový chod jsem nesl plnou odpovědnost • rozběhl jsem, stabilizoval a zefektivnil celý proces výroby dřevostaveb • vybudoval jsem a vedl velmi schopný, efektivní a stabilní team • významně jsem se podílel na vývoji, implementaci a inovaci produktů (technologií) a zajistil jsem jejich ochranu průmyslovými vzory • vytvořil jsem a zrealizoval úspěšnou strategii spočívající v průniku na rakouský a německý trh a zřídil pobočku v Rakousku • získal jsem pro firmu výraznou konkurenční výhodu získáním Evropského technického schválení na modulové dřevostavby, které je nezbytné pro vystavení CE certifikátu • hledáním nových příležitostí jsem každoročně navýšil obrat i zisk podniku (realizace veřejné zakázky, spolupráce s architekty, zahraniční obchodní zastoupení, vlastní vzorový dům, účast na výstavách a veletrzích, tvorba nového webu) • nastavil jsem a optimalizoval výrobní i nevýrobní procesy pro úspěšnou a efektivní realizaci projektů, dohlížel jsem na řízení a vedení projektů a koordinoval je • vyřešil jsem nedostatek kvalitních výrobních kapacit zaměstnáním pracovníků z Ukrajiny přes podnikovou polskou firmu (zajistil jsem veškerou právní agendu, zřídil provozovnu a zabezpečil veškerou administrativu pro vysílání zaměstnanců do ČR) • absolvoval jsem několik kontrol a jednání s kontrolními a státními orgány (inspektorát práce, odbor životního prostředí, krajská hygienická stanice, HZS, hospodářská komora) bez udělení pokuty • prováděl jsem finanční a ekonomické analýzy a plány s orientací na růst a modernizaci podniku

RT*****.s.

Manager stavebních informací

březen 2010 – červen 2013 3 roky a 4 měsíce

• zajišťoval jsem pro firmu poradenství v oblasti techniky a ekonomiky staveb • jako přednášející jsem se aktivně zúčastnil několika vzdělávacích akcí a konferencí, spolupracoval jsem na grantech podporujících vzdělávání a rozvoj konkurenceschopnosti • jako spoluautor jsem byl hlavním přispěvatelem při tvorbě 3 odborných publikací (skript) • provedl jsem optimalizaci stovek technicko-ekonomických charakteristik stavebních děl • zpracoval jsem desítky posudků a analýz cenových nabídek uchazečů veřejných zakázek (relevantní podklad pro rozhodování zadavatele v rámci výběrových řízení) • stanovil jsem nové technicko-hospodářské ukazatele na základě evidence referenčních staveb • určoval jsem technické podmínky jednotlivých stavebních oborů • významně jsem se podílel na vývoji metodiky rozpočtování a stanovování cen stavebních a montážních prací • spolupracoval jsem na vývoji softwarů, aplikací a ERP systémů

CE*******.o.

Project manager technicky zaměřený

únor 2009 – září 2009 8 měsíců

• úspěšně jsem dokončil a předal v termínu 2 projekty bez vad a nedodělků (vodní dílo – regulační nádrž, skladovací a výrobní prostory vinařství) • na všech projektech jsem prováděl technickou, dozorovou a koordinační činnost • byl jsem plně odpovědný za hospodaření a ekonomiku projektů • podílel jsem se na přípravě nových projektů tvorbou harmonogramů, rozpočtů a cenových nabídek

KA*******.o.

Project manager organizačně-ekonomický

únor 2008 – srpen 2008 7 měsíců

• pro amerického zákazníka jsem úspěšně zrealizoval kompletní přesun a implementaci sériové výroby z maďarského výrobního závodu • účastnil jsem se obchodních jednání s americkým zákazníkem, na kterých jsem dokázal pro firmu vyjednat výhodnější ceny a přijatelnější obchodní a smluvní podmínky (termíny, sankce, …) • vedl jsem projektový tým a koordinoval projekty výroby dílů pro automobilový průmysl • moderoval jsem několik meetingů a obchodně technických jednání v angličtině se zahraničními zákazníky • zajišťoval jsem jednotlivé operace prototypové, před sériové i sériové výroby • v průběhu projektů jsem zabezpečoval i změnová řízení • vytvářel jsem rozpočty a plány pro financování projektů

IM*****.s.

Stavbyvedoucí

červen 2006 – září 2007 1 rok a 4 měsíce

• úspěšně jsem dokončil a předal stavební dílo obytného souboru (3 bytové domy o 102 bytech a 12 rodinných domů) • nesl jsem odpovědnost za kvalitu, průběh a dodržení termínu výstavby • v průběhu výstavby jsem zrealizoval velké množství klientských změn • z pověření investora jsem zajišťoval technické přejímky bytů a domů se zákazníky, výsledkem bylo 102 úspěšně předaných bytů a 12 rodinných domů • prováděl jsem technické, dozorové, kontrolní a koordinační činnosti jednotlivých řemesel (subdodavatelů) • vytvářel jsem harmonogramy jednotlivých profesí • vyjednával jsem se zahraničním investorem podmínky víceprací a dalších postupů ve výstavbě • účastnil jsem se jednání s úřady v rámci stavebního a kolaudačního řízení

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinapokročilá

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Expert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

ArchiCADPokročilý

AutoCADPokročilý

Fusion 360Pokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Autodesk Fusion, Money S3, Build Power, Info Power, AutoCAD

Kurzy

Odborná způsobilost k výkonu činnosti v elektrotechnice dle NV 194/2022 - § 6 osoba znalá pro samostatnou činnost „elektrotechnik“

2023

Oprávnění pro nakládání a manipulaci s hořlavými chladivy

2023

Oprávnění pro nakládání a manipulaci s fluorovanými skleníkovými plyny

2023

Zájmy

Rád trávím volný čas v přírodě, především na horách. V zimě se intenzivně věnuji freeridingu, v létě pak hikingu a jízdě na horském kole (enduro), pokud počasí nepřeje, rád cvičím v posilovně. Na delší dovolenou vyrážím na vlastní pěst poznávat exotické země, jejich obyvatele, kulturu, architekturu a ostatní zajímavosti. Orientuji se v moderních technologiích a soustředím se na osobní rozvoj.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45