Není foto: M. Č.
ID 640904

M. Č.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s. r. o.

Personální řízení

2009 – 2012Vyšší odborné

JŠ Perfect English

Jednoleté studium cizího jazyka

2006 – 2007Vysokoškolské

Gymnázium a Obchodní akademie Bučovice, příspěvková organizace

Ekonomika a podnikání

2002 – 2006SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 5 měsíců

Ho********* o.

Brand manager

červen 2020 – dosud 5 let a 3 měsíce

Vedení pobočky. Obchodní činnost. Recruitment.

Ad*****cco

Permanent Placement Team Leader

červen 2019 – 2020 1 rok a 7 měsíců

- Stejná náplň práce jako v Manpower Business Consultant s vyšším poměrem obchodní činnosti. - Koordinace a plánování práce pro 4 kolegy.

Ma*****.o.

Business Consultant - Senior Consultant Permanent Placement

říjen 2017 – květen 2019 1 rok a 8 měsíců

- Na této pozici jsem z 50 % řešil akvizice (oslovení nových klientů, schůzky ve firmách.) - Z 50 % jsem zajišťoval delivery – obvykle 15 otevřených pozic pro cca 20 aktivních klientů z různých segmentů průmyslu. - Obvykle zakázky typu 25 skladníků pro sklad FABORY, 30 operátorů pro Reflexallen atd. Nejčastěji obsazované pozice konstruktér, elektrikář, údržbář, vedoucí výroby, stavbyvedoucí, skladník, obráběč kovů. - Postupně jsem zaučoval juniorní kolegy, pro které jsem byl odborným mentorem.

Ma*****.o.

On-site Coordinator/manager

duben 2015 – říjen 2017 2 roky a 7 měsíců

- Pracoval jsem přímo pro 9 samostatných skladů s 2směnným i 3směnným provozem v DHL v Pohořelicích. - Zajišťoval jsem, aby bylo na skladech stále cca 130 dlouhodobých agenturních zaměstnanců (skladníci, administrativní pozice) – tj. výběr, pohovory, smlouvy, dokumenty, podklady pro mzdy na týdenní bázi, řešení zastupitelnosti, ubytování apod. - Zpracovával jsem individuální pracovní plány, řešil zastupitelnost (podařilo se mi, aby sklady začaly vzájemně spolupracovat a s pracovníky si vypomáhat, někdy jsem pracovníky i sám převážel,..). - Fluktuace se snížila o 15 % (díky mému přístupu chodili sami pracovníci z jiných agentur, abych je zaměstnal pod naší agenturou). - Hledal jsem nové příležitosti pro recruiting– nejen letáky, ale zeptat se v hospodách, oslovit Dům na půl cesty, nebo maminky v mateřských školách).

AB******* o.

Vedoucí směny pro klienta Makro Cash & Carry

srpen 2014 – duben 2015 9 měsíců

- Téměř totožná práce jako u předešlého zaměstnavatele Larn (koordinace 20 lidí na směně, přidělování pracovních úkolů, vytváření rozpisů, práce s kamerovým systémem, administrativa).

La********* o.

Směnový vedoucí a zástupce vedoucího objektu pro klienta Globus

květen 2010 – duben 2014 4 roky

- Zajištoval jsem bezpečnost pro celou prodejnu Globus v Brně. - Vedl jsem až 17 zaměstnanců (výběr, zaučení, motivace, hodnocení). - Plánoval jsem a zpracovával rozpisy pro 12hodinové směny, zastupitelnost, dovolené, připravoval jsem podklady pro mzdy. - Obsluhoval jsem požární a zabezpečovací systémy i kamerový systém, zpracovával veškerou administrativu. - Naučil jsem se pružně reagovat na nenadálé situace a motivovat nízko příjmové zaměstnance zejména tím, že jsem s nimi často mluvil a byl jsem k nim férový.

So***** o.

Personální konzultant

říjen 2008 – prosinec 2009 1 rok a 3 měsíce

- Plnění týdenního plánu, tj. výběr několika desítek brigádníků dle objednávek klientů (pohovory, smlouvy, dokumenty, prezentace pracovních míst).

Ma*******SLL

Pracovník nákupu a logistiky

září 2007 – září 2008 1 rok a 1 měsíc

- Roční pracovní stáž ve Španělsku v rámci projektu Leonardo da Vinci (komunikace v anglickém a částečně španělském jazyce). - Zajištění nákupu a logistiky směrem k zákazníkům, příslušná administrativa.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Adobe Photoshop

Další programy a počítačové znalosti

Helios

Kurzy

Kurz Asertivního chování

Asertivní chování a osvojení návyků jeho používání

2019

Zvládání stresu

Jak se vyrovnat se stresem a jak s ním pracovat - techniky.

2019

Recruitment Star

Nábor a získávání talentů pro společnosti za použití moderních technik.

2017

Zájmy

Hlavu si nejlépe vyčistím s rodinou, u vaření, nebo vyrazím na kolo.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45