M. S. , životopis 1414874
Vzdělání Bakalářské
Technická Univerzita Košice
Krizové řízení a bezpečnost a ochrana zdraví při práci
září 2005 – květen 2007Bakalářské
SPŠ Technická
Mechatronika
září 2001 – červen 2005SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 2 měsíce
Ac*****iva
Brand manager
srpen 2017 – dosud 8 let a 5 měsíců
Po spuštění a rozjetí distribuce značky Moleskine jsem dostal nabídku na řízení kompletního portfolia prémiových značek u nás v Activě, kde mi nad rámec značky Moleskine přibyli značky prémiového psaní Parker, Waterman a LAMY. Na této pozici kompletně řídím značky pro CZ a SK trh, připravuji kampaně, tvořím strategie, uvádím novinky, komunikuji s dodavateli, připravuji forecasty od dodavatelů, plánuji veškeré marketingové aktivity a výdaje, trade marketing, školení, prezentace pro zákazníky i obchodní týmy, řídím cenotvorbu, tvorbu katalogu Prestižního psaní a sezónních speciálů, úzce spolupracuji s obchodními týmy uvnitř firmy. Jsem autorem Akademie psaní a Klubu prodejců prestižního psaní. Tyto dva nástroje jsou skvělým doplňkem při řízení značek a to jak u našich prodejců, tak u našich koncových zákazníků. V roce 2024 moje portfolio značek dosáhlo rekordních obratů, co jsem nastoupil na pozici v roce 2017. Optimalizace skladových zásob, nové prodejní kanály, dobře cílené kampaně, skvělý marketingový mix, edukace, vytváření lovebrandů, ... to všechno přispívá k naplňování cílů a růstu značek v regionu.
Ac*****iva
Key Account Manager
srpen 2017 – dosud 8 let a 5 měsíců
Vedle pozice Brand manager mám svěřené portfolio klíčových zákazníků s prémiovým psaním. Jelikož mám v rámci značek velké know-how, zákazníkům tímto přináším kvalitní servis. Na této pozici mám skvělý dotek s obchodem napříč prodejními kanály, což mi následně pomáhá v plánování a efektivnější práci se značkami. Mí zákazníci jsou v e-commerce, retailu, ale také v b2b segmentu.
Ac*****iva
Obchodní specialista
duben 2016 – červenec 2017 1 rok a 4 měsíce
Na této pozici jsem v Activě spouštěl a řídil distribuci značky Moleskine pro všechny prodejní kanály s výjimkou knihkupectví v ČR a pro všechny prodejní kanály na Slovensku. Za 1 rok jsme implementovali prodejní řešení do 53 prodejen, připravil jsem edukační materiály pro prodejní personál, kompletně jsem je proškolil jak produktově, tak v merchandisingu a prodejních dovednostech, abych zabezpečil co nejlepší výsledky v prodejích a jasně se odlišil od konkurence.
Ac*****iva
Obchodní zástupce
únor 2012 – březen 2016 4 roky a 2 měsíce
Mým úkolem bylo pečovat o stávající zákazníky a vyhledávat nové obchodní příležitosti v segmentu papírnictví. Mými zákazníky byli standardní papírnici, papírenské sítě a sítě prodejen hraček. Denní náplní práce byl také merchandising, příprava zálistů nových položek, řešení reklamací a vyjednávání větších pozic a konceptů našich značek v prodejnách.
SC*****kia
Obchodní zástupce
květen 2011 – srpen 2011 4 měsíce
Společnost byla zaměřena na prodej, pronájem a servis stavebních plošin a jeřábů. Na mé pozici jsem byl odpovědný za prodej a pronájem plošin velkým stavebním, elektrikářským a facility firmám, ale i větším živnostníkům, vypracovával jsem cenové nabídky a domlouval kontrakty, kde bylo často potřebné jezdit přímo na místo budoucího prodeje/pronájmu a vypracovávat nabídky na míru.
Pl*******fee
Obchodní zástupce
listopad 2009 – duben 2011 1 rok a 6 měsíců
Na této pozici jsem byl zodpovědný za svěřený región a zákazníky v segmentu HoReCa, kteří od nás odebírali veškerý kávový a čajový servis značek Caffé Carraro, Dilmah, Maresi, Brita, ale také kávovary značek La Pavoni, La Cimbali, La Spaziale, a další. Mým úkolem bylo pečovat o stávajíci zákazníky a maximalizovat portfolio produktů, které jsme s nimi obchodovali, ale také vyhledávat zákazníky nové. Součástí mé pozice bylo vytvořit program pro vendingové služby a aplikovat ho s týmem v praxi.
No*******see
Store Manager
červen 2007 – říjen 2009 2 roky a 5 měsíců
Od začátku jsem byl v programu Nordsee pro budoucího manažera restaurace a velice rychle jsem prošel všemi pozicemi, kde jsem následně skládal závěrečné zkoušky. Odpovídal jsem za kompletní chod restaurace, řídil svůj tým a skladové hospodářství včetně objednávek, plánoval docházku, odpovídal za tržby, zákazníckou spokojenost, plánoval marketingové akce, hlídal dodržování standardů franšízy včetně HACCP a BOZP. Po zapracování na této pozici jsem byl také supervisorem pro kvalitu a standardy Nordsee v ČR.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Postav Brandovou Strategii - Holky z marketingu
2024
Merchandising - Newell Brands
2017
Prodejní dovednosti I, II - Martin Jileček
2015