Foto: Tomáš S.
ID 1529745

Tomáš S. 49 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Černý Most + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Práce na ŽL

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední průmyslová škola elektrotechnická a gymnázium V Úžlabině

Elektrotechnika (Aplikovaná elektronika)

1990 – 1994SŠ s maturitou

Praxe 25 let a 11 měsíců

Re*********.s.

BRANCH NETWORK MANAGER

srpen 2025 – listopad 2025 4 měsíce

Řízení denní operativy pobočkové sítě; Prodejní místa, lounge zóny v CZ, SK, AU (27 poboček); Vedení týmu s více jak 120 zaměstnanci (pobočky); Kmenový tým 4 kolegů (regionální management); Nábor nových zaměstnanců, zaškolení a celková adaptace do provozu; Řešení technické správy poboček, rekonstrukce poboček; Komunikace s obchodními partnery, řešení nájemních vztahů; Nastavování KPIs, finančních plánů a investičních rozpočtů; Reportování, obchodní výsledky, P&L, prodejní analýzy;

Ka*********uza

Kariérní pauza

prosinec 2024 – červenec 2025 8 měsíců

Úraz nohy na lyžích, operace, rekonvalescence, rehabilitace;

Fi*********r.o

BUSINESS & OPERATIONS MANAGER

listopad 2021 – listopad 2024 3 roky a 1 měsíc

Komplexní řízení provozoven v Praze a Ostravě (4 pobočky); Denní operativa provozu, facility management, údržba, úklid, interní procesy, cenotvorba, realizace otevření nových poboček; Vedení týmu 40 zaměstnanců, nastavování motivačních programů, JDs, nábor zaměstnanců a zaškolení; Řízení partnerských a dodavatelských spoluprací; Sestavování a kontrola finančních plánů (Budget), optimalizace nákladů; Zodpovědnost za plnění obchodních cílů; Prodejní analýzy, obchodní konverze, leads generation, P&L, KPIs;

Fi*****.o.

MANAGER OF OPERATIONS

březen 2019 – říjen 2021 2 roky a 8 měsíců

Správa rezidenčních budov (bytové / nebytové jednotky) v Praze, Brně, Olomouci; Řešení pronájmů, příprava cenových nabídek; Vedení týmu 15 zaměstnanců, řešení náboru, zaškolení, tvorba JDs; Zodpovědnost za oblast facility managementu, schvalování zakázek, oprav a investic, výběr dodavatelů; Finanční řízení, sestavování finančních plánů, správa pohledávek; Příprava smluvních dokumentací, kooperace s právními zástupci firmy, aktivní účast v rámci Due Diligence; Reporting, obchodní reporty, P&L;

Fo*******.o.

OPERATIONS MANAGER

březen 2015 – únor 2019 4 roky

Řízení pobočkové sítě (14 provozoven), personalistika, zákaznický servis, údržba, sales, retail; Vedení týmu 100 zaměstnanců, management poboček, facility tým, plánování směn; Retail, výběr sortimentu, řízení dodavatelských vztahů, inventury; Nastavování KPIs, finančních plánů, investičních rozpočtů; Řešení nájemních vztahů, jednání s obchodními partnery; Pravidelná komunikace se zákazníky, kontrola servisu služeb a zpětné vazby, nastavování procesů; Reporting & administrativa & finance, P&L, obchodní reporty, budgeting;

Ho*******.o,

SALES & OPERATIONS MANAGER

březen 2008 – únor 2015 7 let

Provozní a finanční řízení 4 provozoven; Vedení týmů 50 zaměstnanců, management poboček, nábor, rozvoj zaměstnanců, tvorba a realizace motivačních programů; Technická správa, opravy, servisy, úklidové služby; Příprava finančních plánů (BUDGET); Řízení retailu v rámci poboček, výběr sortimentu, řízení dodavatelských vztahů, koordinace inventur; Reporting, P&L, obchodní reporty;

Ja*********.s.

SALES SPECIALIST

leden 2004 – únor 2008 4 roky a 2 měsíce

Akvizice nových zákazníků ve svěřeném regionu Praha / ON-TRADE; Realizace promočních akcí na podporu prodeje produktů; Zodpovědnost za rozšiřování portfolia/listování nových produktů, přímý prodej; Administrativa, reporting;

Cr******* o.

REGIONAL SALES MANAGER

leden 2000 – prosinec 2003 4 roky

Řízení distribučních tras Praha, západní Čechy region; Akvizice nových zákazníků, vyhledávání nových obchodních příležitostí; Vedení týmu prodejců na distribučních trasách – plánování tras, sestavování zákaznického portfolia; Administrativa, reporting

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Sport.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45