Tomáš S. 49 let , životopis 1529745
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Černý Most + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Manažer prodejního teamu Obchodní ředitel/manažer Provozní ředitel / manažer Regionální obchodní manažer
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola elektrotechnická a gymnázium V Úžlabině
Elektrotechnika (Aplikovaná elektronika)
1990 – 1994SŠ s maturitou
Praxe 25 let a 11 měsíců
Re*********.s.
BRANCH NETWORK MANAGER
srpen 2025 – listopad 2025 4 měsíce
Řízení denní operativy pobočkové sítě; Prodejní místa, lounge zóny v CZ, SK, AU (27 poboček); Vedení týmu s více jak 120 zaměstnanci (pobočky); Kmenový tým 4 kolegů (regionální management); Nábor nových zaměstnanců, zaškolení a celková adaptace do provozu; Řešení technické správy poboček, rekonstrukce poboček; Komunikace s obchodními partnery, řešení nájemních vztahů; Nastavování KPIs, finančních plánů a investičních rozpočtů; Reportování, obchodní výsledky, P&L, prodejní analýzy;
Ka*********uza
Kariérní pauza
prosinec 2024 – červenec 2025 8 měsíců
Úraz nohy na lyžích, operace, rekonvalescence, rehabilitace;
Fi*********r.o
BUSINESS & OPERATIONS MANAGER
listopad 2021 – listopad 2024 3 roky a 1 měsíc
Komplexní řízení provozoven v Praze a Ostravě (4 pobočky); Denní operativa provozu, facility management, údržba, úklid, interní procesy, cenotvorba, realizace otevření nových poboček; Vedení týmu 40 zaměstnanců, nastavování motivačních programů, JDs, nábor zaměstnanců a zaškolení; Řízení partnerských a dodavatelských spoluprací; Sestavování a kontrola finančních plánů (Budget), optimalizace nákladů; Zodpovědnost za plnění obchodních cílů; Prodejní analýzy, obchodní konverze, leads generation, P&L, KPIs;
Fi*****.o.
MANAGER OF OPERATIONS
březen 2019 – říjen 2021 2 roky a 8 měsíců
Správa rezidenčních budov (bytové / nebytové jednotky) v Praze, Brně, Olomouci; Řešení pronájmů, příprava cenových nabídek; Vedení týmu 15 zaměstnanců, řešení náboru, zaškolení, tvorba JDs; Zodpovědnost za oblast facility managementu, schvalování zakázek, oprav a investic, výběr dodavatelů; Finanční řízení, sestavování finančních plánů, správa pohledávek; Příprava smluvních dokumentací, kooperace s právními zástupci firmy, aktivní účast v rámci Due Diligence; Reporting, obchodní reporty, P&L;
Fo*******.o.
OPERATIONS MANAGER
březen 2015 – únor 2019 4 roky
Řízení pobočkové sítě (14 provozoven), personalistika, zákaznický servis, údržba, sales, retail; Vedení týmu 100 zaměstnanců, management poboček, facility tým, plánování směn; Retail, výběr sortimentu, řízení dodavatelských vztahů, inventury; Nastavování KPIs, finančních plánů, investičních rozpočtů; Řešení nájemních vztahů, jednání s obchodními partnery; Pravidelná komunikace se zákazníky, kontrola servisu služeb a zpětné vazby, nastavování procesů; Reporting & administrativa & finance, P&L, obchodní reporty, budgeting;
Ho*******.o,
SALES & OPERATIONS MANAGER
březen 2008 – únor 2015 7 let
Provozní a finanční řízení 4 provozoven; Vedení týmů 50 zaměstnanců, management poboček, nábor, rozvoj zaměstnanců, tvorba a realizace motivačních programů; Technická správa, opravy, servisy, úklidové služby; Příprava finančních plánů (BUDGET); Řízení retailu v rámci poboček, výběr sortimentu, řízení dodavatelských vztahů, koordinace inventur; Reporting, P&L, obchodní reporty;
Ja*********.s.
SALES SPECIALIST
leden 2004 – únor 2008 4 roky a 2 měsíce
Akvizice nových zákazníků ve svěřeném regionu Praha / ON-TRADE; Realizace promočních akcí na podporu prodeje produktů; Zodpovědnost za rozšiřování portfolia/listování nových produktů, přímý prodej; Administrativa, reporting;
Cr******* o.
REGIONAL SALES MANAGER
leden 2000 – prosinec 2003 4 roky
Řízení distribučních tras Praha, západní Čechy region; Akvizice nových zákazníků, vyhledávání nových obchodních příležitostí; Vedení týmu prodejců na distribučních trasách – plánování tras, sestavování zákaznického portfolia; Administrativa, reporting
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)