P. H. , životopis 613767
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
1. kladenská soukromá střední škola a základní škola (1.KŠPA), s.r.o.
Ekonomika a podnikání (Podnikání)
2004 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 11 měsíců
.***.
Branch manager
2024 – dosud 1 rok a 11 měsíců
Zodpovědnost za komplexní řízení a profitabilitu svěřené pobočky (Plzeňský kraj), vedení a řízení týmu personalistu (HR administrátor, koordinátoři, nábororáři), nastavování KPI a odměňování, motivace, koučing, plánování kapacit. Zodpovědnost za personální obsazení svěřených zakázek, jejich ekonomické hodnocení, komplexni spolupráce se svěřenými společnostmi, nastavování procesů, komunikace s uchazeči, zaměstnanci, vedoucími zaměstnanci, poradenství v oblasti zákoníku práce, spolupráce s UP, OSSZ a další
HG*********.s.
Personální ředitel
2019 – 2023 4 roky a 6 měsíců
Kompletní vedení HR agendy, včetně řízení skupiny personalistů (administrativa, nábor, HR asistent), pracovněprávní dokumentace, agenturní zaměstnávání, poskytování podpory a odborných konzultací v pracovněprávní oblasti zaměstnancům, vedoucím a managementu firmy, nábor na pozicích středního a TOP managementu, implementace IS, certifikace ISO, vytváření firemních směrnic a nastavování HR procesů, analýza pracovních míst, tvorba popisů pracovních míst, dotace na zaměstnanost a další
HG*********.s.
Personalista - Specialista personálního marketingu
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
Aktivní vyhledávání nových zaměstnanců, komunikace s uchazeči o zaměstnání, vedení pohovorů (v sídle firmy i na mnoha zakázkách po ČR), selektování uchazečů, vytváření pracovních nabídek (portály, Facebook apod.), jednání s úřady, jednání s externími dodavateli, péče o stávající zaměstnance, komunikace s liniovými manažery a vedením napříč společností, pracovněprávní agenda - vznik, ukončení, změny pracovněprávních vztahů, ostatní administrativní činnosti, reporting.
Ra*****.o.
Personalista, Shift Manager
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
Personalista pro klient - Amazon, zodpovědnost za směnu (v počtu 100-400 zamců), koordinace a vedení týmu on-site support a koučů, audity, komunikace s manažery, zaměstnanci, řešení jejich požadavků, řešení požadavků klienta, reporting, příprava pracovněprávních dokumentů, evidence docházky, vstupní prezentace nováčků, příprava a zpracování dokumentů pro mzdovou účtárnu.
Pe*********áji
Provozní manager penzionu
2013 – 2015 2 roky a 6 měsíců
Zajištění ubytování a celkového chodu penzionu, zprostředkování služeb pro ubytované
El*********man
Jednatel společnosti, administrativní pracovník
2008 – 2013 5 let a 6 měsíců
Jednání a konzultace s klienty, zákazníky, poradenství, tvorba cenových nabídek, vedení zaměstnanců, realizace zakázek pro státní i soukromý sektor, nejčastěji v objemu do 1mil.korun včetně zajištění návaznosti profesí, inženýringu, až po kompletní předání. Z významnějších lze uvést např. rodinný dům p.Lucie Bílé v Otvovicích a Niederleho pavilon Nemocnice Kladno.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
KARÁT
Kurzy
Právní minimum pro personalisty a mzdové účetní
vznik PP, skončení PP, změny pracovněprávních vztahů, GDPR a další
říjen 2019
Moderní řízení lidských zdrojů
Hlavní personální procesy, vyhledávání a výběr zaměstnanců, řízení a hodnocení výkonu zaměstnanců, manažerské dovednosti pro personální řízení a mnoho dalších kurzů a školení při změně legislativy, aplikace, implementace, dovednosti..)
květen 2019