Foto: Bc. Veronika M.
ID 451970

Bc. Veronika M. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Univerzita Hradec Králové

Management cestovního ruchu

2012 – 2016Bakalářské

Střední odborná škola podnikatelská

Ekonomika a podnikání (Podnikatel)

2007 – 2011SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 9 měsíců

Ki*******.s.

Plánovač výroby

březen 2024 – dosud 1 rok a 10 měsíců

Plánování a koordinace výroby pro dvě výrobní linky v divizi. Denní optimalizace výrobních plánů a snižování výrobního odpadu. Tvorba a správa výrobních kampaní pro maximální efektivitu a výstup. Spolupráce s Obchodem, Logistikou a Nákupem pro hladký průběh výroby.

Ki*******.s.

Backoffice podpora

duben 2021 – únor 2024 2 roky a 11 měsíců

Podpora divizních poboček v oblasti zpracování objednávek a dotazů zákazníků. Kontrola termínů dodání a dostupnosti materiálu. Správa mezidivizních objednávek a koordinace komunikace mezi odděleními. Fakturace exportů mimo Evropskou unii. Práce se systémy SAP, FABS a MASA na denní bázi.

*********.o.

Specialista zahraničních reklamací

únor 2021 – březen 2021 2 měsíce

Řešení mezinárodních reklamací ztracených, poškozených a opožděných zásilek a jejich úspěšné uzavření. Zkrácení doby vyřízení reklamací díky rychlé identifikaci problémů a efektivní komunikaci s dopravci a sklady. Zvýšení úspěšnosti dohledání zásilek díky proaktivnímu sledování a koordinaci s partnery. Zlepšování spokojenosti zákazníků jasnou a včasnou komunikací.

To*******.s.

Obchodní zástupce

červen 2019 – leden 2021 1 rok a 8 měsíců

Akvizice nových zákazníků a péče o stávající klienty. Tvorba cenových strategií a příprava nabídky na míru. Kontrola a zajištění včasných plateb, sledování denních bankovních a hotovostních transakcí, obsluha COD objednávek. Spolupráce s interními týmy pro hladký průběh objednávek a spokojenost zákazníků.

Ph*****.s.

Vedoucí směny

červen 2018 – květen 2019 1 rok

Vedení týmu 20–30 zaměstnanců, zajištění efektivní práce a vysokého výkonu týmu. Optimalizace směn a rozdělení úkolů pro maximální produktivitu. Kontrola docházky, denní inventury a kvality. Koordinace s dispatch týmem pro včasné doručení zásilek. Správa měsíčních bonusů a příprava dokumentace pro HR. Implementace procesních zlepšení pro vyšší efektivitu a kvalitu.

Ph*****.s.

Správa skladu

prosinec 2017 – květen 2018 6 měsíců

Provádění pravidelných inventur a kontrola kvality zboží. Dohled nad dodržováním FIFO, úprava systémového stavu šarží a kusů podle fyzického stavu. Monitoring a správa celkového stavu skladu. Podpora týmu při vyskladnění objednávek během špiček.

TJ*******ie)

Vedoucí / manažer skladu, obor Doprava, zásobování a logistika

duben 2016 – září 2017 1 rok a 6 měsíců

Řízení denních skladových operací: příjem, skladování a expedice zboží. Vedení přesných skladových záznamů a dodržování bezpečnostních standardů. Spolupráce s týmy logistiky a expedice pro zajištění včasných dodávek. Optimalizace pracovních postupů pro vyšší efektivitu a snížení chybovosti.

TJ*******ie)

Skladník / manipulant, obor Doprava, zásobování a logistika

únor 2016 – duben 2016 3 měsíce

Označování zboží cenovkami a štítky přesně a efektivně. Podpora při základních skladových úkolech: třídění a organizace zboží. Udržování čistoty a pořádku na pracovišti. Dodržování bezpečnostních předpisů.

Co*******HBC

Administrativní pracovník, obor Administrativa

únor 2013 – leden 2016 3 roky

Poskytování dlouhodobé administrativní podpory pro plynulý chod kanceláře. Kontrola platnosti smluv a zadávání dat do SAP portálu. Spolupráce s týmy Sales a Marketing. Organizace dokumentace a pomoc při ad hoc administrativních úkolech.

Co*******HBC

Obchodní zástupce, obor Obchod, nákup, prodej

duben 2015 – červen 2015 3 měsíce

Dočasný záskok na pozici obchodního zástupce za nemocné kolegy. Péče o nové i stávající zákazníky, každodenní kontakt s odběrateli, pomoc s promo akcemi, vyřizování objednávek, kontrola dodržování smluvních podmínek.

Jazyky

ruštinazačátečník

angličtinavýborná

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Další programy a počítačové znalosti

Zkušenosti s prací v SAP portálu.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45