Bc. Veronika M. 33 let , životopis 451970
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Delegát cestovní kanceláře Office manager Ošetřovatel/chovatel zvířat Prodejce zájezdů Recepční v cestovním ruchu Ředitel / manažer hotelu Tlumočník, překladatel Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Hradec Králové
Management cestovního ruchu
2012 – 2016Bakalářské
Střední odborná škola podnikatelská
Ekonomika a podnikání (Podnikatel)
2007 – 2011SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 9 měsíců
Ki*******.s.
Plánovač výroby
březen 2024 – dosud 1 rok a 10 měsíců
Plánování a koordinace výroby pro dvě výrobní linky v divizi. Denní optimalizace výrobních plánů a snižování výrobního odpadu. Tvorba a správa výrobních kampaní pro maximální efektivitu a výstup. Spolupráce s Obchodem, Logistikou a Nákupem pro hladký průběh výroby.
Ki*******.s.
Backoffice podpora
duben 2021 – únor 2024 2 roky a 11 měsíců
Podpora divizních poboček v oblasti zpracování objednávek a dotazů zákazníků. Kontrola termínů dodání a dostupnosti materiálu. Správa mezidivizních objednávek a koordinace komunikace mezi odděleními. Fakturace exportů mimo Evropskou unii. Práce se systémy SAP, FABS a MASA na denní bázi.
Zá*********.o.
Specialista zahraničních reklamací
únor 2021 – březen 2021 2 měsíce
Řešení mezinárodních reklamací ztracených, poškozených a opožděných zásilek a jejich úspěšné uzavření. Zkrácení doby vyřízení reklamací díky rychlé identifikaci problémů a efektivní komunikaci s dopravci a sklady. Zvýšení úspěšnosti dohledání zásilek díky proaktivnímu sledování a koordinaci s partnery. Zlepšování spokojenosti zákazníků jasnou a včasnou komunikací.
To*******.s.
Obchodní zástupce
červen 2019 – leden 2021 1 rok a 8 měsíců
Akvizice nových zákazníků a péče o stávající klienty. Tvorba cenových strategií a příprava nabídky na míru. Kontrola a zajištění včasných plateb, sledování denních bankovních a hotovostních transakcí, obsluha COD objednávek. Spolupráce s interními týmy pro hladký průběh objednávek a spokojenost zákazníků.
Ph*****.s.
Vedoucí směny
červen 2018 – květen 2019 1 rok
Vedení týmu 20–30 zaměstnanců, zajištění efektivní práce a vysokého výkonu týmu. Optimalizace směn a rozdělení úkolů pro maximální produktivitu. Kontrola docházky, denní inventury a kvality. Koordinace s dispatch týmem pro včasné doručení zásilek. Správa měsíčních bonusů a příprava dokumentace pro HR. Implementace procesních zlepšení pro vyšší efektivitu a kvalitu.
Ph*****.s.
Správa skladu
prosinec 2017 – květen 2018 6 měsíců
Provádění pravidelných inventur a kontrola kvality zboží. Dohled nad dodržováním FIFO, úprava systémového stavu šarží a kusů podle fyzického stavu. Monitoring a správa celkového stavu skladu. Podpora týmu při vyskladnění objednávek během špiček.
TJ*******ie)
Vedoucí / manažer skladu, obor Doprava, zásobování a logistika
duben 2016 – září 2017 1 rok a 6 měsíců
Řízení denních skladových operací: příjem, skladování a expedice zboží. Vedení přesných skladových záznamů a dodržování bezpečnostních standardů. Spolupráce s týmy logistiky a expedice pro zajištění včasných dodávek. Optimalizace pracovních postupů pro vyšší efektivitu a snížení chybovosti.
TJ*******ie)
Skladník / manipulant, obor Doprava, zásobování a logistika
únor 2016 – duben 2016 3 měsíce
Označování zboží cenovkami a štítky přesně a efektivně. Podpora při základních skladových úkolech: třídění a organizace zboží. Udržování čistoty a pořádku na pracovišti. Dodržování bezpečnostních předpisů.
Co*******HBC
Administrativní pracovník, obor Administrativa
únor 2013 – leden 2016 3 roky
Poskytování dlouhodobé administrativní podpory pro plynulý chod kanceláře. Kontrola platnosti smluv a zadávání dat do SAP portálu. Spolupráce s týmy Sales a Marketing. Organizace dokumentace a pomoc při ad hoc administrativních úkolech.
Co*******HBC
Obchodní zástupce, obor Obchod, nákup, prodej
duben 2015 – červen 2015 3 měsíce
Dočasný záskok na pozici obchodního zástupce za nemocné kolegy. Péče o nové i stávající zákazníky, každodenní kontakt s odběrateli, pomoc s promo akcemi, vyřizování objednávek, kontrola dodržování smluvních podmínek.
Jazyky
ruštinazačátečník
angličtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Další programy a počítačové znalosti
Zkušenosti s prací v SAP portálu.