Tereza C. 40 let , životopis 1390681
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Finanční účetní Písařka Pracovník back office Referent Účetní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
OZP
Osoba se zdravotním postižením
1.stupeň ID-uživatel kochleárního implantátu-omezena pouze telefonními hovory. Jinak mě to v ničem neomezuje. Osobní kontakt bez problémů. Telefon tedy není uveden správný, prosím případný kontakt na emailovou adresu. Děkuji!
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium bratří Čapků a První české soukromé SOU s.r.o., Trhanovské nám. 8, Praha 10-Hostivař
Podnikání
září 2007 – červen 2009SŠ s maturitou
Střední průmyslová škola dopravní, Praha 5-Motol, Plzeňská 102/219
Aranžér
září 2001 – červen 2004Vyučení
Praxe 18 let a 6 měsíců
Lu*********.o.
Back office specialist
červen 2025 – září 2025 4 měsíce
Příprava podkladů pro fakturaci, příprava podkladů pro mzdy, organizace firemního disku, sdílené tabulky a složky, práce v Excel tabulkách
TU*******.s.
Administrativní pracovník
květen 2019 – prosinec 2024 5 let a 8 měsíců
7/2023-12/2024-administrativa pro servis, fakturace, zasílání dokumentů pro pojišťovny 5/2019-7/2023 administrativní pracovník - zástup vedoucího lakovny a klempírny, práce v programu Helios Green, příjem vozidel na lakovnu týdenní a měsíční inventury uzavřených zakázek provozoven ,kontrola pracovních časů ve fakturách, zápis lakýrnických prací pro lakovnu a klempírnu, zodpovědnost zapisování faktur do příslušné tabulky, zodpovědnost předání faktur na účtárnu
Pa*****.o.
Personální a administrativní pracovník
březen 2019 – květen 2019 3 měsíce
Administrativní práce, práce v programu Helios Green, zápis a příjem zaměstnanců, výdej pracovních smluv zaměstnancům, výdej stravenek zaměstnancům
SI*******s.,
Referent správního a kontrolního oddělení
prosinec 2017 – březen 2019 1 rok a 4 měsíce
Práce v programu Helios Green, archivace vozidel operativního leasingu a půjčovny, příprava vozidel pro půjčovnu a OL, evidence podepsaných smluv OL, scanování velkých technických průkazů a předávacích protokolů, složky vozidel, vinkulace a devinkulace pojistných smluv, vozidla v režimu OL, kontrola kalkulací
TU*******.s.
Administrativní pracovník
srpen 2014 – listopad 2017 3 roky a 4 měsíce
Práce v programu Helios Green (zpracování faktur pro servis a sklad, autopůjčovna, pohledávky), práce v programu Cargistic, archivace a zakládání zakázek, práce s pokladnou a hotovostí, kontakt se zákazníkem
Po*******ad)
Sekretářka ředitele odboru
listopad 2011 – září 2013 1 rok a 11 měsíců
Vyřizování pošty, předávání dokumentů, zpracování docházek, vyúčtování cest.nákladů, výdej výplatních pásek a stravenek zaměstnancům příslušného odboru, archivace a zakládání spisů, zásobování občerstvení a nápojů na poradách
Po*******ad)
Odborný referent
únor 2011 – listopad 2011 10 měsíců
Archivace a zapisování spisů, předávání dokumentů, zodpovědnost za archív
Rů******é
Administrativní pracovník, prodavač, retail
2006 – 2011 5 let a 6 měsíců
Další krátkodobé zkušenosti v administrativě a retailu (2006–2011) – práce se zákazníky, vedení směny, inventury, práce s pokladnou a hotovostí.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Pečlivost, pořádkumilovnost