
K. H. , životopis 1332346
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Státní jazyková škola Brno
Angličtina
září 2001 – červen 2002Základní
Obchodní akademie
Ekonomie
září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 4 měsíce
Se*******.o.
Back Office Manager/HR
prosinec 2021 – dosud 3 roky a 9 měsíců
- Řeším požadavky CEO a dalších manažerů - Organizuji schůzky a zajišťuji rezervace hotelů, restaurací - Zajišťuji proškolení zaměstnanců pro školení BOZP, požární ochrany, první pomoci - Spravuji vozový park (pojistky, opravy, přezutí pneu…) - Hlídám docházku, eviduji dovolené, sick-days, HO - Připravuji podklady pro mzdy, hlídám splatnosti faktur - Připravuji prezentace na porady - Řeším veškeré finance – faktury přijaté/vydané, objednávky - Zajišťuji akce pro zákazníky a zaměstnance (místo, občerstvení, rekl. předměty…) - LinkedIn, web – aktualizace/kontrola - Připravuji pohovory a komunikuji s uchazeči o zaměstnání - Připravuji smluvní dokumentace pro nové zaměstnance
SP*****.o.
Asistentka jednatele
březen 2014 – listopad 2021 7 let a 9 měsíců
- Měla jsem na starosti vedení chodu kanceláře a agendy jednatele - Organizovala jsem účast společnosti na lékařských kongresech, výstavách a zahraničních cestách - Tvořila jsem obchodní nabídky a vedla evidenci a administraci smluv a interních dokumentů - Administrativně jsem připravovala výběrová řízení. Komunikovala jsem s klienty a dodavateli.
TE*******and
Práce v zemědělství, pohostinství, cestovním ruchu
září 2012 – červen 2013 10 měsíců
Práce v zemědělství, pohostinství, cestovním ruchu
St*****nie
Práce v pohostinství, cestovním ruchu
květen 2012 – srpen 2012 4 měsíce
Práce v pohostinství, cestovním ruchu
Ra*******.s.
Specialist Applications Support
říjen 2008 – duben 2012 3 roky a 7 měsíců
- Řešila jsem specifické požadavky a reklamace klientů, zadaných přes osobní bankéře (dohledávání v datech a jejich úprava v systému) - Měla jsem na starosti podporu a správu aplikací banky, zpracování metodických, produktových a procesních dotazů, testování a přípravu testovacích scénářů - Účastnila jsem se projektu - DMS, nový bankovní systém (samostatná evidence požadavků uživatelů na funkcionalitu nových systémů, tvorba číselníků a jejich administrace, komunikace s dodavateli SW a business uživateli banky)
GE*****.s.
Administrátor smluvní dokumentace
leden 2004 – září 2008 4 roky a 9 měsíců
- Otevírala jsem úvěrové účty a vybírala smluvní a zajišťovací dokumenty v systému UFO - Generovala smluvní dokumenty a upravovala ve Wordu - Komunikovala jsem s firemními bankéři, právním oddělením, prácovala jsem s katastrem nemovitostí, kontrolovala LV - Vypořádávala jsem již splacené úvěry - vyžádání dokumentů, vypořádání složek úvěrů, písemné ukončení zástavních smluv, komunikace s KÚ, pojišťovnami, písemné vypořádání směnek a zaslání archivace splacených úvěrů, zpracování příchozí a odchozí korespondence, práce v bankovních systémech (ICBS, SAGS, UFO)
GE*******aha
Osobní bankéř
září 2002 – prosinec 2003 1 rok a 4 měsíce
- Aktivně jsem prodávala produkty banky a jednala s klienty
Jazyky
španělštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Recruitment Academy
Recruitment Academy Certified Sourcer
březen 2024
Interní kurzy zaměřené na soft skills, týmovou práci, řešení konfliktů a stress management
Interní kurzy zaměřené na soft skills, týmovou práci, řešení konfliktů a stress management
2007