Jana M. 43 let , životopis 1528251
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Asistent klinických studií Bankovní specialista Facility Manager Nákupčí Obchodní asistent Obchodní referent Office manager Specialista logistiky Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Elgartova 3
Gymnazium
září 1999 – květen 2003SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 4 měsíce
In*********r.o
Associate Manager - Facilities
leden 2020 – dosud 6 let
Facility compliance at local and global level. Vendor management – contract reviews and onboarding. Policy and process development for facilities. GDPR compliance – process mapping in MS Visio and global tracker updates. Audit preparation and participation on global level. Fire Safety and Health & Safety training for newcomers. Budget planning and cost optimization. Telecom cost management – monitoring and reducing expenses for ~400 SIM cards. Team leadership – managing 3 members.
In*********r.o
Facility Executive
leden 2018 – prosinec 2019 2 roky
Manage and develop support services for DC (Facilities / Hospitality / General engineering services). Compliance (draft, implement, maintain, or update relevant global and local compliance policies, procedures. GDPR (process maps creation in Visio, Smart PII, PIA).
In*********r.o
Client Support Senior Analyst (Finance)
září 2017 – leden 2018 5 měsíců
Analyzing incoming client queries via phone, email, and web portal, providing functional expertise and advice to clients, act as first critical issue escalation and coordinate necessary actions with other teams such as product, technology, project and release management, risk management, legal compliance, onboarding, and the user acceptance testing team.
In*********r.o
Office Assistant
květen 2013 – červen 2015 2 roky a 2 měsíce
Providing administrative support to the management of the organization
PP*****r.o
Colour Support and Orders Coordinator
říjen 2012 – květen 2013 8 měsíců
Intensive communication with foreign clients (native speakers from UK & Ireland), problem-solving, providing product information. Communication with Customer Service and Warehouse centers in UK
Th*****UK)
Assistant Support Worker
květen 2009 – červenec 2012 3 roky a 3 měsíce
Socil Services
Jazyky
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace