Není foto: E. C.
ID 1100598

E. C.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vyšší odborné

Post Education Program of Business and Management,

Management (Strategicmanagement)

1994 – 1995Vyšší odborné

Trade Academy (graduated in Accounting, English, Czech language and Economics), Prague

Economic

1990 – 1994SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 8 měsíců

Ac*****.o.

Customer Service Specialist

březen 2023 – únor 2025 2 roky

- Denní sledování skladových zásob u primárního dodavatele (PL) a sledování skladových zásob distributorů, zajišťění optimální dostupnosti produktů a minimalizace rizika výpadků. - Benchmarking – pravidelné sledování a aktualizace výkonnostních ukazatelů a procesů pro zajištění konkurenceschopnosti a efektivity. - Pravidelná komunikace s distributory – každodenní výměna informací o dodávkách, distribuci a řešení případných problémů. - Řešení reklamací s distributory – každodenní řízení reklamací, kontrola dokumentů a úzká spolupráce s oddělením kvality pro efektivní řešení problémů. - Sledování ohrožených expirací u distributorů - pravidelná kontrola expirací a komunikace s distributory pro včasné řešení problémů s ohroženými expiracemi - Zajištění COA a BRC certifikátů - komunikace s distributory a zajištění potřebných certifikátů dle jejich požadavků - Distribuce ceníků distributorům - pravidelná aktualizace a zasílání ceníků distributorům na měsíční bázi - Příprava podkladů pro REG dokumentaci a podkladů pro pravidelné měsíční reporty

Ta*******.o.

Customer Service

2017 – 2023 6 let a 6 měsíců

- Řízení a koordinace nakládek - Kontrola dostupnosti materiálu a řádné informování klientů - Kontrola skladový zásob a informování klientů - Jednání s dodavateli a zjištění nejefektivnější hoa nejrychlejšího dodání - Sledování plateb klientů a plateb po splatnosti - komunikace s účetním oddělením v Polsku - Vyřizování reklamací - Vystavování faktur a jiných přepravních dokumentů klientům

Mo*****.s.

Procurement Technician

2014 – 2016 2 roky a 6 měsíců

- Odpovědnost za výběrová řízení na subdodavatelské práce a materiály dle probíhajících projektů - Občanské a silniční stavby - Příprava srovnávacích map v Excelu - Příprava subdodávek, kupních smluv a rámcových smluv - Příprava dodatků ke smlouvám - Použití SAP (POBJ, formalizace, DECE…)

Ph*********.o.

Buyer/Export Coordinator

2012 – 2014 2 roky a 6 měsíců

- Komunikace s obchodními partnery v ČR i zahraničí - Nákup a prodej léků - Příprava cenových nabídek - Proaktivní spolupráce na nových obchodních příležitostech - Exphoparm Mnichov - Proaktivní spolupráce na rozšiřování exportního portfolia - Zadávání zákaznických objednávek do Premier a zadávání objednávek našim dodavatelům - Příprava všech potřebných dokumentů - objednávky, potvrzení objednávek, faktury, dodací listy, výdejky - Spolupráce - Vyřízení reklamací a logistiky v rámci EU

YW******* CR

Pre-school teacher

2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců

- Administrativní podpora kanceláře školy - Spolupráce na měsíčních zprávách a aktivitách - Organizace a účast na každodenních činnostech (angličtina jako hra, dětské oslavy, karnevaly, letní tábory) - Evidence školní docházky a denní kontrola plateb

Le******* Uk

Export Sales Assistant

2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců

- Příprava nabídek a proforma faktur - Zadávání objednávek na vnitropodnikovém počítačovém systému - Zajištění přepravy prostřednictvím spedičních společností - Komunikace s přepravci - Příprava všech nezbytných exportních dokumentů pro zásilky včetně akreditivů. - Komunikace se zákazníky na denní bázi - Podpora prodeje v rámci UK dle potřeby.

TE*******aha

Assistant of the head of the Support Office

2001 – 2005 4 roky a 6 měsíců

- Organizace diáře přímého nadřízeného - Organizace schůzek a zápisů ze schůzek v češtině a angličtině - Poskytování požadovaných překladů a tlumočení (CZ-ENG-CZ)

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Databázové systémy

Oracle

Další programy a počítačové znalosti

SAP

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Další dovednosti

MOTTO, kterým se řídím, zní: Neexistují problémy, pouze řešení.

Kurzy

Modern Woman´s Leadersipn - ongoing

Zobrazit certifikát o absolvování

leden 2025

EXCEL - středně pokročilý

kontingenční tabulky, funkce

2023

Zájmy

PROFILE Mám více jak 15 letou praxi v oblasti zákaznického servisu a prodeje, své dovednosti jsem zdokonalila díky významným rolím v renomovaných mezinárodních a farmaceutických společnostech, jako jsou Accord Healthcare, Tarkett Polska, Mota-Engil, Lewden Electrical UK a Pharmedex. Mám odborné znalosti v oblasti zajištění provozní efektivity, udržování optimální spokojenosti zákazníků a řízení procesů od přijetí objednávky až po dodání a správu zásob. Jsem známá svým přístupem k řešení problémů a dosahováním hmatatelných výsledků.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45