Tomáš B. 30 let , životopis 1526175
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Staré Město + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager IT Delivery manager IT ředitel / manažer Obchodní ředitel/manažer Produktový manager Project manager IT - elektro Project manager organizačně-ekonomický Provozní ředitel / manažer Vedoucí / manažer teamu Vedoucí vývoje / Team Leader Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, převážně, zcela
Vzdělání Vysokoškolské
Prague University of Economics and Business, Faculty of Management
Economics and Management
září 2014 – září 2019Vysokoškolské
Praxe 4 roky a 5 měsíců
In*****.o.
Assistant Manager
srpen 2022 – srpen 2024 2 roky a 1 měsíc
- Promoted from Team Leader to Assistant Manager after consistent results in team leadership and service delivery - Continued leading IT Service Desk teams with full responsibility for operations, performance, and training - Took on some additional responsibilities, including representing the Operations Manager in case of absence or when needed
In*****.o.
IT Service Desk Team Leader
prosinec 2020 – červenec 2022 1 rok a 8 měsíců
- Leading 1–2 teams (11-18 agents) providing IT support for energy companies - Monitoring compliance with SLAs and performance metrics, implementing proactive measures to meet or exceed SLA targets - Training, coaching, and mentoring team members to enhance their skills and performance - Creating and adjusting processes within the team to improve efficiency and effectiveness - Planning shift coverage to ensure consistent support for clients - Handling escalations and resolving problematic tickets to maintain high levels of customer satisfaction - Conducting interviews with potential candidates - Ensuring smooth day-to-day running of an IT Service Desk
Ma********* IT
IT Service Desk Team Leader
duben 2020 – prosinec 2020 9 měsíců
- Building and leading a team of 6 Service Desk agents providing IT support for an energy provider - Ensuring smooth day to day running - Shift coverage planning - SLAs and performance monitoring - Coaching and mentoring agents - Single point of contact for agents - Solving problematic tickets, partial work as an agent
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
ERP a účetní software
SAPZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Střih videaZačátečník
Úprava fotekZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
ServiceNow, Active Directory, Microsoft Intune, Avaya, Amazon Connect,
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Leadership, ITIL, Change management, IT service management, Knowledge management, Escalations management, Service improvement, Problem solving, Performance monitoring, KPI reporting, Recruiting, Building relationships with clients, ServiceNow, Active Directory, Microsoft Intune, Office 365, Amazon Connect, Avaya, PKI