Kateřina K. 44 let , životopis 612310
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Logistik Obchodní asistent Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Specialista logistiky Správce vozového parku Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium a SOŠ Rokycany
Management organizace obchodu a služeb
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Praxe 24 let a 9 měsíců
Bi*********.o.
asistentka vedoucího servisu
červen 2023 – dosud 2 roky a 7 měsíců
Zajišťování servisu a údržby stavebních strojů u externích dodavatelů. Objednávky náhradních dílů. Řešení pojistných událostí. Zajišťování a evidence drobného movitého majetku, jeho přidělování zaměstnancům a inventura. Kontrola faktur. Další dílčí činnosti pro vedoucího servisu.
At*********.o.
Referentka logistiky
září 2018 – květen 2023 4 roky a 9 měsíců
Telefonický a písemný příjem objednávek od zákazníků a jejich zadávání do vnitropodnikového systému, plánování expedice vyrobeného zboží, jeho evidence a následné sjednávání dopravy. Spolupráce s výrobou, skladem a se zákazníky. Sjednávání doprav v rámci EU i mimo EU (formou poptávek), komunikace s přepravci. Vyhotovování průvodních dokumentů (CMR), příprava podkladů vývoz mimo EU, komunikace s celním agentem, vyhotovování Certifikátů o původu zboží ověřovaných Hospodářkou komorou, příprava podkladů pro fakturaci, evidence a kontrola faktur, atd.. Mám zkušenost s vystavováním EUR1 a přípravou podkladů pro akreditiv.
-
-
říjen 2015 – září 2018 3 roky
Rodičovská dovolená
O*****Č
vedlejší pracovní činnost při rodičovské dovolené
duben 2017 – únor 2018 11 měsíců
Správa klientských účtů, příprava příspěvků a reklamních kampaní na Facebooku.
Di*****.o.
Asistentka produkce
leden 2015 – září 2015 9 měsíců
Vytváření a správa klientských profilů, vytváření příspěvků — Facebook, Google+, Instagram, Twitter. PPC kampaně — Facebook, Google Adwords, Sklik, statistiky, přehledy, rozpočty nákladů na PPC kampaně.
in*********ECH
Administrativní pracovnice, sazba - DTP
únor 2012 – prosinec 2014 2 roky a 11 měsíců
Evidence účetních dokladů, vyhotovování účetních dokladů, zadávání objednávek, tvorba nabídek, cenové kalkulace, zajištění chodu kanceláře, zajištění dopravy, spolupráce při organizaci výstav, přepisování textů, příprava textu pro překlad, sazba textu, práce v DTP programu, tisk, ořez a vazba dokumentů.
Au*******.s.
Administrátorka distribučního centra
listopad 2010 – únor 2012 1 rok a 4 měsíce
Podpora pohybu zboží mezi centrálním skladem a pobočkami, zajišťování distribuce zboží zákazníkům, přes zásilkovou službu, telefonický a emailový kontakt se zákazníky a pobočkami, vyhotovování a evidence faktur a účetních dokladů, vč. dokladů pro zákazníky v rámci EU (faktury, CMR).
Au*******.s.
Skladová administrátorka
květen 2004 – listopad 2010 6 let a 7 měsíců
Skladová administrativa, interní pohyby zboží (příjem, výdej), evidence docházky, správa a zadávání lokací, objednávky zboží a služeb potřebných k chodu kanceláře a skladu, evidence a kontrola a evidence faktur, měsíční přehledy, zpracování a příprava podkladů pro výpočet mezd.
Ai*********day
Referentka v cestovní agentuře
duben 2004 – květen 2004 2 měsíce
Sjednávání zájezdů, nákup a prodej letenek, komunikace se zákazníky, cestovními kancelářemi, leteckými společnostmi.
AL*********.o.
Referentka nákupu
leden 2001 – prosinec 2003 3 roky
Objednávky zboží, příjem zboží, objednávky dopravy, evidence faktur.
Jazyky
němčinazačátečník
francouzštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Adobe inDesign, ESO9 - Podnikový a informační systém, Byznys - podnikový informační systém pro zpracování ekonomických agend pro oblast podvojného účetnictví, Transit – překladová paměť a fuzzy logika