Foto: Kateřina K.
ID 612310

Kateřina K. 44 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium a SOŠ Rokycany

Management organizace obchodu a služeb

září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou

Praxe 24 let a 9 měsíců

Bi*********.o.

asistentka vedoucího servisu

červen 2023 – dosud 2 roky a 7 měsíců

Zajišťování servisu a údržby stavebních strojů u externích dodavatelů. Objednávky náhradních dílů. Řešení pojistných událostí. Zajišťování a evidence drobného movitého majetku, jeho přidělování zaměstnancům a inventura. Kontrola faktur. Další dílčí činnosti pro vedoucího servisu.

At*********.o.

Referentka logistiky

září 2018 – květen 2023 4 roky a 9 měsíců

Telefonický a písemný příjem objednávek od zákazníků a jejich zadávání do vnitropodnikového systému, plánování expedice vyrobeného zboží, jeho evidence a následné sjednávání dopravy. Spolupráce s výrobou, skladem a se zákazníky. Sjednávání doprav v rámci EU i mimo EU (formou poptávek), komunikace s přepravci. Vyhotovování průvodních dokumentů (CMR), příprava podkladů vývoz mimo EU, komunikace s celním agentem, vyhotovování Certifikátů o původu zboží ověřovaných Hospodářkou komorou, příprava podkladů pro fakturaci, evidence a kontrola faktur, atd.. Mám zkušenost s vystavováním EUR1 a přípravou podkladů pro akreditiv.

-

-

říjen 2015 – září 2018 3 roky

Rodičovská dovolená

O*****Č

vedlejší pracovní činnost při rodičovské dovolené

duben 2017 – únor 2018 11 měsíců

Správa klientských účtů, příprava příspěvků a reklamních kampaní na Facebooku.

Di*****.o.

Asistentka produkce

leden 2015 – září 2015 9 měsíců

Vytváření a správa klientských profilů, vytváření příspěvků — Facebook, Google+, Instagram, Twitter. PPC kampaně — Facebook, Google Adwords, Sklik, statistiky, přehledy, rozpočty nákladů na PPC kampaně.

in*********ECH

Administrativní pracovnice, sazba - DTP

únor 2012 – prosinec 2014 2 roky a 11 měsíců

Evidence účetních dokladů, vyhotovování účetních dokladů, zadávání objednávek, tvorba nabídek, cenové kalkulace, zajištění chodu kanceláře, zajištění dopravy, spolupráce při organizaci výstav, přepisování textů, příprava textu pro překlad, sazba textu, práce v DTP programu, tisk, ořez a vazba dokumentů.

Au*******.s.

Administrátorka distribučního centra

listopad 2010 – únor 2012 1 rok a 4 měsíce

Podpora pohybu zboží mezi centrálním skladem a pobočkami, zajišťování distribuce zboží zákazníkům, přes zásilkovou službu, telefonický a emailový kontakt se zákazníky a pobočkami, vyhotovování a evidence faktur a účetních dokladů, vč. dokladů pro zákazníky v rámci EU (faktury, CMR).

Au*******.s.

Skladová administrátorka

květen 2004 – listopad 2010 6 let a 7 měsíců

Skladová administrativa, interní pohyby zboží (příjem, výdej), evidence docházky, správa a zadávání lokací, objednávky zboží a služeb potřebných k chodu kanceláře a skladu, evidence a kontrola a evidence faktur, měsíční přehledy, zpracování a příprava podkladů pro výpočet mezd.

Ai*********day

Referentka v cestovní agentuře

duben 2004 – květen 2004 2 měsíce

Sjednávání zájezdů, nákup a prodej letenek, komunikace se zákazníky, cestovními kancelářemi, leteckými společnostmi.

AL*********.o.

Referentka nákupu

leden 2001 – prosinec 2003 3 roky

Objednávky zboží, příjem zboží, objednávky dopravy, evidence faktur.

Jazyky

němčinazačátečník

francouzštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Adobe inDesign, ESO9 - Podnikový a informační systém, Byznys - podnikový informační systém pro zpracování ekonomických agend pro oblast podvojného účetnictví, Transit – překladová paměť a fuzzy logika

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45