Alena L. 50 let , životopis 1520001
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Prosek + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola elektrotechnická Plzeň
Silnoproudá elektrotechnika
září 1989 – červen 1993SŠ s maturitou
22.ZŠ Plzeň
1981 – 1988Základní
Praxe 32 let a 4 měsíce
EU*****.o.
Asistentka vedení společnosti
duben 2017 – dosud 8 let a 9 měsíců
Administrativní podpora vedení společnosti: Zajištění plynulého chodu kanceláře, objednávání kancelářských potřeb. Koordinace údržby a technického zázemí. Řešení administrativních a provozních problémů. Spolupráce s obchodním oddělením dle potřeb obchodních zástupců Evidence a vystavování vydaných i přijatých faktur, příprava plateb k autorizaci, párování plateb, příprava reportů pro vedení společnosti. Úzká spolupráce se skladem, daňový sklad a s tím spojená agenda celní správy, intrastat, správa docházkového systému Sloneek, příprava podkladů pro mzdy a následné předání hlavní učetní, zpracování účtenek a dalších dokladů EDI objednávání přeprav, řešení pojistných událostí, správa vozového parku
Sa*******.o.
asistentka vedení společnosti
červen 2001 – březen 2017 15 let a 10 měsíců
Vedení veškerých administrativních činností. Zajištění chodu kanceláře. Obchodní korespondence. Telefonický kontakt s klienty, bankami, pojišťovnami. Podpora při tvorbě nabídek, profilů poradců. Zpracování přijatých faktur. Řešení pojistných událostí. Veškerá činnost související s vozovým parkem společnosti (leasingy, pojištění, servisy...). Psaní obchodních dopisů. Veškerá administrativní podpora vyplývající z pokynů a potřeb vedení společnosti.
RS*****.o.
obchodní asistentka
leden 1998 – květen 2001 3 roky a 5 měsíců
Vedení veškerých administrativních činností. Zajištění chodu kanceláře. Obchodní korespondence. Telefonický kontakt s klienty, bankami, pojišťovnami. Podpora při tvorbě nabídek, profilů poradců. Zpracování přijatých faktur. Řešení pojistných událostí. Veškerá činnost související s vozovým parkem společnosti (leasingy, pojištění, servisy...). Psaní obchodních dopisů. Veškerá administrativní podpora vyplývající z pokynů a potřeb vedení společnosti.
Če*****.s.
referent oddělení rozvoje telekomunikací
září 1993 – prosinec 1997 4 roky a 4 měsíce
Vyhotovení techn. návrhů telefonních ústředen v grafickém návrhu DesignCad. Vyřizování veškeré administrativy, obchodní korespondence. Využití MS Office (Word, Excel). Vedení pošty, telefonický kontakt s klientem
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
ruštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Cézar - ekonomický informační systém - uživatelský Pohoda -učetní program - pokročilý Aconto - učetní program - pokročilý SAP - základy
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace