Ing. Veronika B. 39 let , životopis 1523973
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola ekonomická v Praze
Podniková ekonomika a management
září 2009 – červen 2012Vysokoškolské
Vysoká škola ekonomická v Praze
Podniková ekonomika a management
září 2006 – červen 2009Bakalářské
Gymnázium Hranice
Gymnázium (4leté)
září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 11 měsíců
Un*********.s.
Asistentka v obchodním oddělení
říjen 2023 – dosud 2 roky a 3 měsíce
Koordinace činností obchodního ředitele, organizace interních i externích jednání, organizace a příprava podkladů k jednáním a poradám, zpracování zápisů z jednání, tvorba reportů a prezentací, kompletace a překlady dokumentů (zejména nabídek a smluv), práce s interním informačním systémem, správa informačního portálu obchodní divize, zpracování přehledů o činnosti obchodní divize, kontrola faktur a souvisejících podkladů, příprava předávacích a akceptačních protokolů, zajišťování služebních cest, spolupráce s dalšími odděleními ve firmě.
Un*********.s.
Asistentka ředitele streamu
listopad 2015 – říjen 2016 1 rok
Vytváření zpráv o stavu organizační jednotky a zápisů z porad a jednání, správa portálů organizační jednotky, formální revize a jazykové korektury dokumentů (dopisy, nabídky, smlouvy), koordinace pracovníků streamu, komunikace se zákazníky, dodavateli, partnery, řádná evidence a sledování uskutečněných i plánovaných plateb, příprava reportů o finančním hospodaření organizační jednotky, zpracování reportů.
O2*******.s.
Projektový koordinátor
leden 2015 – říjen 2015 10 měsíců
Participace na projektu Postpaid OCS a Postpaid CRM, agenda spojená s projektovými financemi, sledování čerpání jednotlivých aplikací, administrace nových objednávek, kontrola jejich čerpání, komunikace s dodavateli a financemi, sběr dat a tvorba měsíčního reportu pro potřeby Controllingu a komunikace s nimi, kompletní administrace v interním systému ACD, organizace schůzek a administrativní podpora dvěma projektovým manažerům.
Un*********.s.
Asistentka v obchodním oddělení
září 2013 – prosinec 2014 1 rok a 4 měsíce
Koordinace činností obchodního ředitele, organizace interních i externích jednání, organizace a příprava podkladů k jednáním a poradám, zpracování zápisů z jednání, tvorba reportů a prezentací, kompletace a překlady dokumentů (zejména nabídek a smluv), práce s interním informačním systémem, správa informačního portálu obchodní divize, zpracování přehledů o činnosti obchodní divize, kontrola faktur a souvisejících podkladů, příprava předávacích a akceptačních protokolů, zajišťování služebních cest, spolupráce s dalšími odděleními ve firmě.
Un*********.s.
Marketing Specialist
březen 2012 – srpen 2013 1 rok a 6 měsíců
Činnosti v rámci marketingové jednotky, tvorba marketingových a dalších tiskových materiálů, tvorba korporátních prezentací, zajišťování konferencí.
Un*********.s.
Asistentka v obchodním oddělení
únor 2011 – březen 2012 1 rok a 2 měsíce
Koordinace činností obchodního ředitele, organizace interních i externích jednání, organizace a příprava podkladů k jednáním a poradám, zpracování zápisů z jednání, tvorba reportů a prezentací, kompletace a překlady dokumentů (zejména nabídek a smluv), práce s interním informačním systémem, správa informačního portálu obchodní divize, zpracování přehledů o činnosti obchodní divize, kontrola faktur a souvisejících podkladů, příprava předávacích a akceptačních protokolů, zajišťování služebních cest, spolupráce s dalšími odděleními ve firmě.
Vi*****.s.
Tester projektu TKPD
prosinec 2010 – leden 2011 2 měsíce
Kontraktační digitální parket - projekt řeší přípravu pilotního a ostrého provozu z pohledu testů IS KDP-životní pojištění České pojišťovny skupiny PPF Generalli Group.
Tu*****.o.
Asistentka marketingového oddělení
říjen 2010 – listopad 2010 2 měsíce
Krátkodobá spolupráce na vybraném projektu, podpora marketingového týmu, sledování a vyhodnocování kampaní, práce s webovými stránkami.
At*******.o.
Recepční
únor 2009 – srpen 2010 1 rok a 7 měsíců
Zajištění chodu recepce, komunikace s klienty, evidence pošty, administrativa, komunikace s dodavateli.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
ruštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý