Není foto: Ing. Veronika B.
ID 1523973

Ing. Veronika B. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola ekonomická v Praze

Podniková ekonomika a management

září 2009 – červen 2012Vysokoškolské

Vysoká škola ekonomická v Praze

Podniková ekonomika a management

září 2006 – červen 2009Bakalářské

Gymnázium Hranice

Gymnázium (4leté)

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 11 měsíců

Un*********.s.

Asistentka v obchodním oddělení

říjen 2023 – dosud 2 roky a 3 měsíce

Koordinace činností obchodního ředitele, organizace interních i externích jednání, organizace a příprava podkladů k jednáním a poradám, zpracování zápisů z jednání, tvorba reportů a prezentací, kompletace a překlady dokumentů (zejména nabídek a smluv), práce s interním informačním systémem, správa informačního portálu obchodní divize, zpracování přehledů o činnosti obchodní divize, kontrola faktur a souvisejících podkladů, příprava předávacích a akceptačních protokolů, zajišťování služebních cest, spolupráce s dalšími odděleními ve firmě.

Un*********.s.

Asistentka ředitele streamu

listopad 2015 – říjen 2016 1 rok

Vytváření zpráv o stavu organizační jednotky a zápisů z porad a jednání, správa portálů organizační jednotky, formální revize a jazykové korektury dokumentů (dopisy, nabídky, smlouvy), koordinace pracovníků streamu, komunikace se zákazníky, dodavateli, partnery, řádná evidence a sledování uskutečněných i plánovaných plateb, příprava reportů o finančním hospodaření organizační jednotky, zpracování reportů.

O2*******.s.

Projektový koordinátor

leden 2015 – říjen 2015 10 měsíců

Participace na projektu Postpaid OCS a Postpaid CRM, agenda spojená s projektovými financemi, sledování čerpání jednotlivých aplikací, administrace nových objednávek, kontrola jejich čerpání, komunikace s dodavateli a financemi, sběr dat a tvorba měsíčního reportu pro potřeby Controllingu a komunikace s nimi, kompletní administrace v interním systému ACD, organizace schůzek a administrativní podpora dvěma projektovým manažerům.

Un*********.s.

Asistentka v obchodním oddělení

září 2013 – prosinec 2014 1 rok a 4 měsíce

Koordinace činností obchodního ředitele, organizace interních i externích jednání, organizace a příprava podkladů k jednáním a poradám, zpracování zápisů z jednání, tvorba reportů a prezentací, kompletace a překlady dokumentů (zejména nabídek a smluv), práce s interním informačním systémem, správa informačního portálu obchodní divize, zpracování přehledů o činnosti obchodní divize, kontrola faktur a souvisejících podkladů, příprava předávacích a akceptačních protokolů, zajišťování služebních cest, spolupráce s dalšími odděleními ve firmě.

Un*********.s.

Marketing Specialist

březen 2012 – srpen 2013 1 rok a 6 měsíců

Činnosti v rámci marketingové jednotky, tvorba marketingových a dalších tiskových materiálů, tvorba korporátních prezentací, zajišťování konferencí.

Un*********.s.

Asistentka v obchodním oddělení

únor 2011 – březen 2012 1 rok a 2 měsíce

Koordinace činností obchodního ředitele, organizace interních i externích jednání, organizace a příprava podkladů k jednáním a poradám, zpracování zápisů z jednání, tvorba reportů a prezentací, kompletace a překlady dokumentů (zejména nabídek a smluv), práce s interním informačním systémem, správa informačního portálu obchodní divize, zpracování přehledů o činnosti obchodní divize, kontrola faktur a souvisejících podkladů, příprava předávacích a akceptačních protokolů, zajišťování služebních cest, spolupráce s dalšími odděleními ve firmě.

Vi*****.s.

Tester projektu TKPD

prosinec 2010 – leden 2011 2 měsíce

Kontraktační digitální parket - projekt řeší přípravu pilotního a ostrého provozu z pohledu testů IS KDP-životní pojištění České pojišťovny skupiny PPF Generalli Group.

Tu*****.o.

Asistentka marketingového oddělení

říjen 2010 – listopad 2010 2 měsíce

Krátkodobá spolupráce na vybraném projektu, podpora marketingového týmu, sledování a vyhodnocování kampaní, práce s webovými stránkami.

At*******.o.

Recepční

únor 2009 – srpen 2010 1 rok a 7 měsíců

Zajištění chodu recepce, komunikace s klienty, evidence pošty, administrativa, komunikace s dodavateli.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

ruštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45