Není foto: D. R.
ID 1148326

D. R.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola

Ekonomická informatika

září 1982 – červen 1986SŠ s maturitou

Praxe 38 let a 5 měsíců

EH*****.s.

Asistentka technického ředitele

duben 2022 – dosud 3 roky a 5 měsíců

Plánování kalendáře technického ředitele. Zápisy z porad, komunikace se všemi odděleními. Kontrola revizních zpráv komunikace s RT a klienty. Kontrola zakázek.

EV*****ika

Projektový manažer (Management)

květen 2020 – březen 2022 1 rok a 11 měsíců

Infuencer marketing. Plánování infuencerských kampaní k propagaci produktů. Zajištění výstupů dle zadání klienta, uveřejnění, konzultace. Vyhodnocení kampaně. Komunikace s klientem, zajištění drobných tiskovin, propagačních materiálů. Plánování eventů, workshopů, natáčení, focení.

OH*******EER

Produktový manager

květen 2015 – březen 2020 4 roky a 11 měsíců

Tvorba harmonogramů, kalkulací, cenových nabídek, výroba tiskových a propagačních materiálů. Spolu s kreativním oddělením zajištění komplexních služeb v oblasti marketingové strategie a komunikace, administrace e-shopu. Aktivní komunikace s klientem prezentace, schůzky. Vedení účetnictví, fakturace, příprava podkladů pro účetní. Podpora obchodního oddělení při návrhu obchodních řešení. Vývoj produktů a sledování trendů. Asistenční činnost při realizaci výstav, veletrhů, eventů, teambuildingů.

Mo*******ign

Produkční

únor 2013 – květen 2015 2 roky a 4 měsíce

Tvorba kalkulací, vedení zakázek, výroba tiskových a propagačních materiálů. Příprava smluv a zadávací dokumentace pro VŘ. Zajištění kontroly kvality, dodržení termínů a rozpočtu projektu. Produkční činnost a kontrola tiskových výstupů z grafckého studia pro následnou výrobu. Aktivní komunikace s klientem prezentace, schůzky. Vedení účetnictví, fakturace, příprava podkladů pro účetní. Vyřizování běžné administrativy a chodu kanceláře. Vedení zápisu z jednání a porad.

KV*******.o.

Produkční

duben 2007 – červenec 2012 5 let a 4 měsíce

Tvorba kalkulací, vedení zakázek, výroba tiskových a propagačních materiálů. Příprava smluv a zadávací dokumentace pro VŘ. Zajištění kontroly kvality, dodržení termínů a rozpočtu projektu. Produkční činnost a kontrola tiskových výstupů z grafckého studia pro následnou výrobu. Aktivní komunikace s klientem prezentace, schůzky. Vedení účetnictví, fakturace, příprava podkladů pro účetní. Vyřizování běžné administrativy a chodu kanceláře. Vedení zápisu z jednání a porad.

Ba***** 23

Barman - spolumajitel

leden 2000 – březen 2007 7 let a 3 měsíce

Spolumajitelka baru. Provozní, zásobování, barista...

Pr*********voz

Obchodní referent

září 1986 – 2000 14 let a 4 měsíce

oddělení dovozu hraček zajištění kompletní komunikace dodavatelů a odběratelů, zajištění proclení zboží, sjednávání schůzek pro obchodní odělení, asistenční činnost při realizaci výstav a veletrhů

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Administrace e-shopu

Zájmy

sport, plavání, paddleboard, skialpy....

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45