
D. R. , životopis 1148326
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola
Ekonomická informatika
září 1982 – červen 1986SŠ s maturitou
Praxe 38 let a 5 měsíců
EH*****.s.
Asistentka technického ředitele
duben 2022 – dosud 3 roky a 5 měsíců
Plánování kalendáře technického ředitele. Zápisy z porad, komunikace se všemi odděleními. Kontrola revizních zpráv komunikace s RT a klienty. Kontrola zakázek.
EV*****ika
Projektový manažer (Management)
květen 2020 – březen 2022 1 rok a 11 měsíců
Infuencer marketing. Plánování infuencerských kampaní k propagaci produktů. Zajištění výstupů dle zadání klienta, uveřejnění, konzultace. Vyhodnocení kampaně. Komunikace s klientem, zajištění drobných tiskovin, propagačních materiálů. Plánování eventů, workshopů, natáčení, focení.
OH*******EER
Produktový manager
květen 2015 – březen 2020 4 roky a 11 měsíců
Tvorba harmonogramů, kalkulací, cenových nabídek, výroba tiskových a propagačních materiálů. Spolu s kreativním oddělením zajištění komplexních služeb v oblasti marketingové strategie a komunikace, administrace e-shopu. Aktivní komunikace s klientem prezentace, schůzky. Vedení účetnictví, fakturace, příprava podkladů pro účetní. Podpora obchodního oddělení při návrhu obchodních řešení. Vývoj produktů a sledování trendů. Asistenční činnost při realizaci výstav, veletrhů, eventů, teambuildingů.
Mo*******ign
Produkční
únor 2013 – květen 2015 2 roky a 4 měsíce
Tvorba kalkulací, vedení zakázek, výroba tiskových a propagačních materiálů. Příprava smluv a zadávací dokumentace pro VŘ. Zajištění kontroly kvality, dodržení termínů a rozpočtu projektu. Produkční činnost a kontrola tiskových výstupů z grafckého studia pro následnou výrobu. Aktivní komunikace s klientem prezentace, schůzky. Vedení účetnictví, fakturace, příprava podkladů pro účetní. Vyřizování běžné administrativy a chodu kanceláře. Vedení zápisu z jednání a porad.
KV*******.o.
Produkční
duben 2007 – červenec 2012 5 let a 4 měsíce
Tvorba kalkulací, vedení zakázek, výroba tiskových a propagačních materiálů. Příprava smluv a zadávací dokumentace pro VŘ. Zajištění kontroly kvality, dodržení termínů a rozpočtu projektu. Produkční činnost a kontrola tiskových výstupů z grafckého studia pro následnou výrobu. Aktivní komunikace s klientem prezentace, schůzky. Vedení účetnictví, fakturace, příprava podkladů pro účetní. Vyřizování běžné administrativy a chodu kanceláře. Vedení zápisu z jednání a porad.
Ba***** 23
Barman - spolumajitel
leden 2000 – březen 2007 7 let a 3 měsíce
Spolumajitelka baru. Provozní, zásobování, barista...
Pr*********voz
Obchodní referent
září 1986 – 2000 14 let a 4 měsíce
oddělení dovozu hraček zajištění kompletní komunikace dodavatelů a odběratelů, zajištění proclení zboží, sjednávání schůzek pro obchodní odělení, asistenční činnost při realizaci výstav a veletrhů
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Administrace e-shopu