Christine B. 24 let , životopis 884281
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Ekonom Konzultant v ekonomii Marketingová komunikace Marketingová strategie Odborný asistent v ekonomii Specialista sociálních sítí Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
Regionální studia a mezinárodní obchod
říjen 2024 – dosudVysokoškolské
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
Mezinárodní obchod
září 2021 – září 2024Bakalářské
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Pardubice, Štefánikova 325
Obchodní akademie
září 2017 – červen 2021SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 9 měsíců
Lo********* s.
Asistentka servisu
listopad 2024 – dosud 1 rok a 2 měsíce
• Objednávání zákazníků na servis (osobně, po e-mailu i telefonicky) • Obchodní korespondence (urgence, upomínky) • Kontrola zakázkových listů • Práce s programem Helios • Doplňování docházky (25-30 zaměstnancům) • Plánování směn pro mechanickou dílnu a servisní techniky • Měsíční plnění dotazníků dle žádosti výrobce vozů • Správa hotovostní pokladny • Péče o zákazníky (káva, čaj, voda) • Správa a objednávání oděvů pro zaměstnance • Předávání vozů po servisu zákazníkům
Tu*****.o.
Produkční marketingu
srpen 2024 – říjen 2024 3 měsíce
• Správa sociálních sítí • Komunikace s dodavateli • Tvorba a publikace mediálních článků • Tvorba promo materiálů • Správa webu • Organizace akcí • Tvorba grafických podkladů
Tu******* o.
Přepážkový pracovník
květen 2022 – říjen 2024 2 roky a 6 měsíců
• Prodej vstupenek na různorodé kulturní akce • Komunikace s turisty a zajištění jejich spokojenosti • Doplňování zboží a jeho přesné nacenění
Tu******* o.
Výpomoc produkční marketingu
květen 2024 – srpen 2024 4 měsíce
• Správa sociálních sítí • Komunikace s dodavateli • Tvorba a publikace mediálních článků • Tvorba promo materiálů
Fo*******ora
Kurýr
červen 2020 – prosinec 2020 7 měsíců
• Koordinace a rozvoz jídel • Správné a odpovědné řízení vozového parku • Optimalizace rozpisů směn pro zvýšení produktivity
Mc*******d's
Crew trenér
prosinec 2017 – červen 2020 2 roky a 7 měsíců
• Zkušenost s pokladním systémem a zákaznickým servisem • Role Crew Trenéra: zodpovědnost za školení nových i stávajících zaměstnanců pomocí kontrolních seznamů a ověřování procedurálních znalostí • Expertise v přípravě objednávek a sendvičů s důrazem na efektivitu a kvalitu • Správa zásob a udržování pořádku ve skladových prostorách
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopNováček
CanvaZačátečník
ERP a účetní software
HeliosZkušený
PohodaZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení