Není foto: P. W.
ID 924068

P. W.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola obchodu, užitého umění a designu, Plzeň, Nerudova 33

Obchodník (Ekonomika vnitřního obchodu)

2010 – 2014SŠ s maturitou

Praxe 10 let a 10 měsíců

Au********* o.

Fakturant/ka

květen 2025 – dosud 8 měsíců

Příjem došlých faktur za zboží či službu, fakturace servisních úkonů, docházka skladu, vymáhání pohledávek, vytváření upomínek či dohod. Schvalování ročních či kvartálních bonusů leasingovým firmám, opravy faktur vydaných, jejich zaúčtování, odúčtování, vytváření či párování dobropisů a záloh. Správce organizací, kreditního systému, servisních slev a převodních příkazů. Správa samoobslužného platebního zařízení (payboxu) – zajištění výdeje a příjmu hotovosti, kontrola stavu zařízení, pravidelné odvody tržeb na bankovní účet. Komunikace s firmami, právníky a zákazníky. Úzká spolupráce s účetním oddělením. Samostatné zajištění poštovní agendy v době nepřítomnosti kolegyně (příprava a odesílání zásilek, komunikace s poštovní službou).

Au********* o.

Asistentka servisu a skladu

listopad 2021 – duben 2025 3 roky a 6 měsíců

Celkový příjem došlých faktur za zboží či službu, fakturace servisních úkonů, docházka skladu, vymáhání pohledávek, objednávky servisu - telefonní i emailové. Vytváření servisních smluv, upomínek či dohod. Schvalování ročních či kvartálních bonusů leasingovým firmám, podílení se na ročním auditu. Komunikace s firmami, právníky a zákazníky. Úzká spolupráce s účetním oddělením.

Pr*********ram

Referent nákupu

březen 2021 – říjen 2021 8 měsíců

Objednávání, příjem a odpis zboží v systému, řešení reklamací směrem k dodavateli, poptávání dostupnosti, zadávání termínů dodání, převzatá část práce z logistiky.

Pr*********ram

Referent logistiky

březen 2015 – březen 2021 6 let a 1 měsíc

Odpovědnost za pražské projekty, developerské oddělení, maloobchod a pobočku v Bratislavě. Správa jejich zakázek, fakturace, řešení reklamací a problémů s nimi spojené od začátku přijetí až do konce. Zajištění logistiky a veškeré dokumentace, např. dodací listy, vychystávací sestavy, faktury. Zástup kolegyň, které spravují pobočky v Brně a Karlových Varech. Zástup kolegyně, která má na starosti výrobní závod.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon Apple iOSZačátečník

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

ERP a účetní software

K2Pokročilý

Další programy a počítačové znalosti

K2, Helios, Elsa, Portály - Škoda B2B, Partner.Net apod. Komunikativnost, kreativita, učenlivost, časová flexibilita, logické myšlení, smysl pro detail.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Zájmy

Historie, psaní, móda, cvičení a cestování. Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidička

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45